Opis stanowiska pracy
Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zadania związane z administracją sprzedażową oraz posprzedażową, a w szczególności:
- przygotowywanie analiz oraz raportów wspierających proces sprzedaży
- bieżąca współpraca z handlowcami oraz wsparcie dla pozostałych członków zespołu.
- obsługa umów handlowych z klientami strategicznymi
- poszukiwanie najskuteczniejszych działań w zakresie efektywnej obsługi zamówień
- określanie potrzeb szkoleniowych oraz przeprowadzanie treningów
- tworzenie procedur dostosowanych do zmieniających się realiów obrotu surowcami chemicznymi w Polsce i UE
- prognozowanie spływu należności oraz kontrola kondycji finansowej klientów firmy
- wywiad gospodarczy na temat aktualnych i potencjalnych klientów firmy
- tworzenie baz potencjalnych klientów oraz poszukiwanie informacji o klientach dla działu handlowego
Wymagania
- Wykształcenie wyższe,
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Sumienność, dokładność i systematyczność.
- Analityczne myślenie, dokładność
- Bardzo dobra znajomość środowiska windows
- Orientacja na cel
- Umiejętności interpersonalne, asertywność
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
- Profesjonalne wdrożenie na stanowisku pracy,
- Rynkowe wynagrodzenie, stosowne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego,
- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez uczestnictwo w szkoleniach,
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ".
Prezentacja firmy
Firma SYNTEZIS Sp. z o.o. działa na terenie całego kraju, zajmując się w...
Firma SYNTEZIS Sp. z o.o. działa na terenie całego kraju, zajmując się wdrażaniem i dystrybucją produktów chemii specjalistycznej, między innymi branży kosmetycznej, poligraficznej, do przemysłu farb i lakierów, chemii budowlanej oraz gospodarczej.
Aktualnie firma zakończyła inwestycję budowy innowacyjnej w skali kraju linii technologicznej przetwórstwa i odzysku substancji chemicznych, co wiąże się z dynamicznym rozwojem oraz dywersyfikacją działalności.
Spółka obsługuje głównie dużych producentów i wytwórców na rynku chemicznym w Polsce. Poszukujemy ambitne osoby otwarte na wyzwania i rozwój w tym segmencie rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 30/05/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Administracja biurowa, Praca Analityka, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Inne