Opis stanowiska pracy
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko
Fakturzystka / fakturzysta:
Do obowiązków kandydata należeć będzie:
- wystawianie faktur
- wprowadzanie faktur kosztowych
- bieżąca pomoc w pracach działu księgowego
- nadzór na pocztą przychodzącą i wychodzącą
- dbanie o dobry wizerunek firmy
Wymagania:
- min. średnie wykształcenie
- znajomość Symfonii Handel
- znajomość obsługi komputera
- zdolności organizacyjne
- skrupulatność, dokładność
- mile widziana znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- pracę w oparciu o umowę o pracę
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w pracy w dziale księgowości
- pakiet socjalny /opieka medyczna, karta benefit system/
- przyjazną atmosferę pracy
Wszystkich chętnych prosimy o wysłanie swojego CV na adres mailowy.
Zaznaczamy, że będziemy kontaktować się tylko z wybranymi kandydatami.
Prezentacja firmy
Firma Alfatec Sp. z o.o. jest jednym z największych dostawców opakowań...
Firma Alfatec Sp. z o.o. jest jednym z największych dostawców opakowań aluminiowych i papierowych dla branży piekarniczej, cukierniczej, mięsnej, gastronomicznej.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/04/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse