Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Self employed person to work from home via computer link to the UK office. Business English and good computer skills required with a good internet connection.
This is a full time position although there is some flexibility in the working hours. You must be an organised person with good attention to detail. You are required to type requests for pricing into the computer system and send them out to receive pricing, an offer is then made to the Client. You would then look after the order / dispatch and invoicing. Receiving full training via skype. The actual handling of the goods is done in the UK and no direct selling is required, the Client will always approach us for pricing.
You are not required to come to the UK but you will need to be able to speak English at a good level.
Prezentacja firmy
We are an import / export Company supplying spare parts to the Pe...
We are an import / export Company supplying spare parts to the Petrochemical Industries for the last 30 years.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
07/05/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa o dzieło
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Tylko praktyki
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Wynagrodzenie
3 900PLN - 2 900PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?