Accounting And Controlling Coordinator
W związku z dynamicznym rozwojem działalności w Polsce nasz klient poszukuje sprawnej i doświadczonej osoby, która dobrze porusza się w szeroko pojętej dziedzinie finanów, księgowości i kontrolingu.
Informacje o kliencie
Nasz klient to firma międzynarodowa zatrudniająca ponad 700 osób, obecna w ponad 20 krajach. Organizacja, która aktywnie rozwija, produkuje i sprzedaje innowacyjne produkty i usługi zwiększające wydajność, bezpieczeństwo, a także sprawność w sektorach takich jak transportowy, rolny i budowlany.
Opis stanowiska
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych deklaracji podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych oraz podatku VAT, z włączeniem elektronicznego pliku JPK (SAF)
- Realizacja pozostałych obowiązków publicznoprawnych spółki w zakresie sprawozdawczości statystycznej GUS monetarnej (NBP), ubezpieczeń społecznych (ZUS) oraz ochrony środowiska
- Kontrola i nadzór nad zakupami, realizacja płatności, uzgadnianie warunków i cen, uzgadnianie i potwierdzenia sald z dostawcami
- Kontrola i zapewnienie płynności finansowej spółki w zakresie terminowej realizacji płatności
- Przygotowywanie raportów do centrali oraz analiz i zestawień wg aktualnego zapotrzebowania
- Sporządzenie rocznego bilansu (procedury zamknięcia roku dla celów korporacyjnych i polskich)
- Nadzów i udział w przygotowywaniu dokumentacji cen transferowych
- Przygotowywanie dokumentacji prawnej dot. zatwierdzenia sprawozdań finansowych i zmian w zarządzie
- Prowadzenie spraw pracowniczych - przygotowywanie umów o pracę i aneksów i prowadzenie akt osobowych
- Organizacja i przeprowadzanie procesów rekrutacji
- Administrowanie systemem BaaN w zakresie prawidłowości przebiegu operacji gospodarczych i ich aktualności
- Organizacja księgowości, obsługi prawnej i w zakresie spraw pracowniczych dla spółki na terenie Republiki Czeskiej i bieżący kontakt z biurem rachunkowym w Czechach, kontrola rozliczeń, obciążeń, realizacja płatności
- Przygotowywanie rocznych budżetów dla spółek
Profil kandydata
- Wyższe wykształcenie ekonomiczne (finanse/księgowość)
- Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
- Doskonała znajomość zagadnień polskiej rachunkowości finansowej i zarządczej
- Doświadczenie w budżetowaniu oraz raportowaniu
- Mile widziany Certyfikat ACCA / Kwalifikacje biegłego rewidenta lub licencja Ministerstwa Finansów
- Bardzo dobre umiejętności analitycznego myślenia oraz syntetycznego przedstawiania zadań i celów działania
Świadomość kosztowa - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy
- Samochód służbowy
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę pełny etat)
- Korzystne wynagrodzenie terminowo wypłacane
- Miłą atmosferę i dobre warunki pracy
- Dodatki motywacyjne
- Możliwość podniesienia kwalifikacji
- Pakiet socjalny
Please apply via the button on the right side of this job offer.
Job details
Location: Poznań
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More
Location: Poznań
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More
Follow us on: