Szukamy osoby do działu obsługi klienta, której zadaniem będzie czuwać nad jakością komunikacji z klientami, budowaniem relacji i proponowaniu optymalnych rozwiązań z zakresu marketingu internetowego.
Jeżeli pojęcia takie jak: Konwersja, PPC, CMS, Page Rank czy Lead nie są Ci obce i wiesz jak dobrze wykorzystać ruch na stronie internetowej to stanowisko jest dla Ciebie.
Co oferujemy:
- Pracę w prężnie rozwijającej się branży i firmie
- Wsparcie zespołu młodych specjalistów
- Możliwość pracy dla imponujących marek
- Miłą atmosferę
- Indywidualny plan rozwoju kariery
- Materiały edukacyjne i liczne szkolenia
- Motywacyjne wynagrodzenie
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie:
- Utrzymywanie trwałych i dobrych relacji z bieżącymi klientami
- Dbanie o jakość obsługi klienta zgodną ze standardami firmy
- Kontaktowanie się z klientami, poznawanie ich potrzeb i oczekiwań względem projektów
- Prowadzenie obsługi posprzedażowej
- Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Znajomość branży marketingu internetowego
- Sprawna obsługa pakietu Office
- Umiejętność znajdowania rozwiązań i elastyczności działania
- Umiejętność skutecznej komunikacji i pracy pod presją czasu
- Sprawne zarządzanie własnym czasem
Jeśli wymienione cechy pasują do Twojej charakterystyki, to oznaka, że właśnie Ciebie szukamy. Zgłoś swoją kandydaturę. Wyślij CV oraz list motywacyjny.
Prosimy o zawarcie w aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz po jego zakończeniu na potrzeby kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133. poz.883)."
Dlaczego warto do nas dołączyć? <br/> <br/>· wzrost liczebności zespo... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.