Szukamy osoby do działu obsługi klienta, której zadaniem będzie czuwanie nad jakością komunikacji z Klientami, budowanie relacji i proponowanie optymalnych rozwiązań z zakresu poligrafii.
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie:
- Utrzymywanie trwałych i dobrych relacji z bieżącymi klientami
- Dbanie o jakość obsługi klienta zgodną ze standardami firmy
- Kontakt z klientami, poznawanie ich potrzeb i oczekiwań względem zamówień
- Prowadzenie obsługi posprzedażowej
- Kontrola zadowolenia klientów
- Stały kontakt z działem handlowym
- Wsparcie działu handlowego w wycenie ofert
- Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz
Od kandydatów oczekujemy:
- Znajomości branży poligraficznej - warunek konieczny
- Doświadczenia w obsłudze klienta
- Sprawnej obsługi pakietu Office
- Umiejętności znajdowania rozwiązań i elastyczności działania
- Umiejętności skutecznej komunikacji i pracy pod presją czasu
- Sprawnego zarządzania czasem własnym
- Ponadprzeciętnego zaangażowania
Oferujemy:
- Pracę w prężnie rozwijającej się firmie
- Wsparcie zespołu specjalistów
- Indywidualny plan rozwoju kariery
- Materiały edukacyjne i liczne szkolenia
- Motywacyjne wynagrodzenie składające się z części podstawowej oraz premiowej
Zgłoś swoją kandydaturę wysyłając CV oraz list motywacyjny.
Prosimy o zawarcie w aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz po jego zakończeniu na potrzeby kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133. poz.883)."
Jesteśmy doświadczonym zespołem, gotowym na każde poligraficzne w... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.