POSbistro Sp. z o.o. poszukuje do swojego zespołu Account Managera (Specjalisty ds. obsługi klienta).
Jesteśmy młodą, dynamiczną i bardzo szybko rozwijającą się firmą. Naszym głównym produktem jest pierwsze na rynku, w pełni mobilne oprogramowanie dla gastronomii działające na tabletach.
Jeżeli masz doświadczenie w pracy z klientem biznesowym,
znasz technologie mobilne i masz z nimi styczność na co dzień,
chcesz koordynować wprowadzenie produktu na nowe rynki,
jesteś osobą komunikatywną, cierpliwą i z mnóstwem pomysłów,
znasz bardzo dobrze język angielski w mowie i piśmie -
właśnie Ciebie szukamy!
Oferujemy
- pracę na cały etat
- umowę o pracę, fakturę VAT lub inną formę współpracy
- atrakcyjne wynagrodzenie
- elastyczny czas pracy
- ciągły kontakt z najnowszymi technologiami
- przyjazną atmosferę pracy
- smaczną pizzę w każdą środę
- wyjścia integracyjne :-)
Miejsce pracy:
Biuro w Krakowie (Stare Miasto, ul. Batorego)
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Prosimy o zamieszczenie w aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)".
- min. 1 rok doświadczenia w pracy z klientem,
- umiejętność przygotowywania ofert handlowych,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
- praktyczna znajomość urządzeń mobilnych z systemem Android,
- praktyczna znajomość narzędzi zarządzania relacjami z klientem (CRM),
- umiejętność tworzenia atrakcyjnych wizualnie i efektywnych prezentacji,
- samodzielność, kreatywność, umiejętność pracy pod presją czasu,
- doświadczenie na stanowisku Junior Account Managera mile widziane
Jesteśmy młodą, dynamiczną i bardzo szybko rozwijającą się firmą.... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.