Opis stanowiska pracy
- Boosting company sales and budgets development
- Building customer relationships and selling to customer needs
- Meeting agreed targets and promoting the company's presence
- Maintaining the cooperation with the present clients
- Assistance in the development of the annual marketing plan
- Providing high standards of customer care
- Arranging and conducting meetings with clients
- Attending conferences, trade-shows, other related events and participating in professional societies
Wymagania
- Fluent in English (excellent written and spoken communication skills)
- Good knowledge of an additional foreign language is an advantage
- Higher education
- Excellent communication and negotiation skills
- Ability to work in a team and service-minded approach
- Ability to multi-tasking and problem solving
- Effective time management
- Knowledge of the selling tactics and procedures
- Knowledge of CRM and/or TMS systems is an advantage
Prezentacja firmy
Klienci Biura Tłumaczeń VEROLING to duże międzynarodowe spółki oraz wyma...
Klienci Biura Tłumaczeń VEROLING to duże międzynarodowe spółki oraz wymagające lokalne przedsiębiorstwa. Wszystkich łączy jedno — otrzymują od nas dopasowane usługi, które umożliwiają im szybszy rozwój, wzrost sprzedaży i sukces.
Przykładamy na co dzień olbrzymią wagę do relacji opartych na wzajemnym zaufaniu. Przestrzegając ogólnie przyjętych wartości oraz norm branżowych dbamy o to, aby być przedsiębiorstwem „fair play” i uwzględniać społeczną odpowiedzialność. Dotyczy to wszystkich grup naszych interesariuszy: klientów, pracowników, partnerów biznesowych oraz lokalnych społeczności, wśród których działamy.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/05/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 2
- Min. doświadczenie:
- Tylko praktyki
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing