Piwik PRO to spółka produktowa założona przez ekspertów z dziedziny AdTech i MarTech, rozwijających customowe aplikacje dla klientów pod marką Clearcode. Dostarczamy zaawansowane technicznie rozwiązania dla marketerów (analityka internetowa, zarządzanie tagami na stronach, personalizacja treści na stronach www oraz w aplikacjach mobilnych, zarządzanie danymi o użytkownikach i retargeting), skrojone pod indywidualne potrzeby klientów biznesowych.
Nasze główne produkty implementowane są w wersjach On-Premises (self-hosted, PaaS) i Cloud (SaaS), a każdy z nich zgodny jest z regulacjami dotyczącymi ochrony prywatności i bezpieczeństwa, przy jednoczesnym zapewnieniu naszym partnerom pełnej kontroli nad danymi. Jesteśmy zaufanymi partnerami zwłaszcza dla instytucji rządowych oraz firm z branż, w których bezpieczeństwo danych jest kluczowe – wśród naszych klientów znajdziesz m.in. Komisję Europejską i rząd Kanady oraz światowe korporacje finansowe i działające na rynku telekomunikacyjnym.
Twoje zadania:
- Kwalifikacja i prowadzenie leadów z inbound marketingu
- Docieranie do potencjalnych klientów przez działania outboundowe
- Prowadzenie spotkań z osobami decyzyjnymi po stronie klientów i identyfikacja ich potrzeb biznesowych
- Zarządzanie i prowadzenie prospektów w celu wygenerowania możliwości sprzedaży
Wymagania:
- 1-2 lata doświadczenia sprzedażowego w biznesie technologicznym (software house – usługi) z naciskiem na inbound skupiony na krajach nordyckich i/lub zachodniej Europy
- Świetna, zdobyta w praktyce, znajomość narzędzi wspierających outbound
- Biegły angielski i świetne umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność zarządzania czasem, wyznaczania priorytetów i pracy w ściśle określonych deadline’ach
- Praktyczna znajomość Salesforce’a, HubSpota bądź innej platformy CRM
- Doświadczenie agencyjne i orientacja w obszarze marketingu będzie dużym plusem
Poza tym musisz być:
- Zorientowany na wynik, proaktywny i mieć spore pokłady wewnętrznej motywacji
- Chętny do pracy w naszym cudownym biurze we Wrocławiu
Możemy obiecać:
- Elastyczne formy współpracy
- Wynagrodzenie na poziomie 3500 – 4500 zł netto na fakturze (B2B) + premie
- Pakiet narzędzi rozwojowych, jak: biblioteczka firmowa, regularne firmowe eventy z prelekcjami, spotkania grup tematycznych (technologicznych i branżowych)
- Prywatną opiekę medyczną
- MultiSportKartę lunchową
- Niezapomniane imprezy i wyjazdy integracyjne
- Pracę w unikatowej atmosferze (cenimy sobie nieformalne relacje)