Dla naszego klienta z niemieckim kapitałem zakładowym, poszukujemy
Młodszych Specjalistów Wsparcia Technicznego (I Linia Wsparcia).
Działalność firmy koncentruje się na obszarach takich jak: zarządzanie ryzykiem, przetwarzanie danych oraz produkcja oprogramowania. Projekty dotyczą głównie obszarów finansowych, ubezpieczeniowych. Oferta nie dotyczy outsourcingu (umowa zawierana bezpośrednio z firmą).
Zadania na stanowisku:
- przyjmowanie, zgłoszeń, ustalanie priorytetów, sprawdzanie kolejki zgłoszeń i ich przekierowywanie do 2nd i/lub 3rd level support
- rozwiązywanie najczęstszych / prostych problemów na podstawie instrukcji
- uzupełnianie / rozbudowywanie instrukcji (FAQ)
- tworzenie i śledzenie ticketów w systemie
- obsługa telefoniczna i mailowa klientów zagranicznych
Oczekujemy:
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, pozwalającej na swobodną komunikację
- bardzo dobrej znajomości środowiska Windows, pakietu Office
- minimum pół roku doświadczenia na podobnym stanowisku
- pasji do zagadnień technicznych, chęci poszerzania wiedzy
- komunikatywności oraz umiejętności współpracy z użytkownikiem
- umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów
- dyspozycyjności – gotowość do pracy zmianowej i do zagranicznych podróży służbowych
Mile widziene:
- znajomość zagadnień sieciowych
- wykształcenie o profilu technicznym
- znajomość języka niemieckiego
Oferujemy:
- stabilną, bezpośrednią (nie outsorcing) współpracę na zasadach Umowy o Pracę
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego
- benefity: opieka medyczna dla pracownika i członków rodziny,
- ubezpieczenie grupowe dla pracownika i współmałżonka
- budżet szkoleniowy
- liczne eventy firmowe: wspólne wyjścia (łyżwy, kino, squash, kręgle etc.), pizza lunche, Family Day - spotkania pracowników i rodzin i inne
- wynagrodzenie podstawowe + premie
- komfortowe warunki pracy
- bardzo dobrą, partnerską atmosferę
- międzynarodowe środowisko pracy
- elastyczne godziny pracy
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.