Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. realizacji zamówień
Miejsce pracy: Żegańska 1, WarszawaZakres zadań:
Wymagania:
Oferujemy:
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
- rejestracja zamówień w systemie SAP (zgodnie z uprawnieniami SOX),
- przygotowywanie potwierdzeń zamówień (zgodnie z uprawnieniami SOX),
- stały kontakt z klientem w trakcie realizacji zamówienia, korespondencja handlowa z klientami,
- wystawianie faktur sprzedaży, żądań zaliczek, faktur korygujących itp.,
- wystawianie dokumentów wysyłkowych oraz innych wymaganych w kontraktach,
- prawidłowe dokumentowanie transakcji sprzedaży WDT i eksportu dla potrzeb podatku VAT oraz terminowe przekazywanie dokumentacji,
- monitorowanie terminowości dostaw do klientów,
- przechowywanie i archiwizowanie dokumentów zgodnie z przepisami obowiązującymi w spółce,
- śledzenie płatności,
- przygotowywanie dla przełożonego analiz, dokumentów i innych materiałów z zakresu powierzonego obszaru działania,
- rozwój procedur i narzędzi pozwalających na usprawnienie pracy,
- udział w testach i wdrożeniach nowych narzędzi i rozwiązań w modułach sprzedażowych SAP,
- wykonywanie poleceń przełożonych wynikających z zakresu czynności oraz dodatkowych poleceń uznanych za niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Spółki.
Wymagania:
- znajomość systemu SAP,
- wiedza w zakresie prawa podatkowego i celnego,
- min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- umiejętność pracy pod presją czasu i stresu,
- zdolność analitycznego myślenia i szybkiego kojarzenia faktów,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- podzielność uwagi i umiejętność pracy nad różnymi zadaniami/kontraktami jednocześnie,
- zdolność zarządzania własnym czasem i wyselekcjonowania priorytetów,
- umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
- odpowiedzialność i dokładność,
- umiejętność zdobywania zaufania klienta i wychodzenie naprzeciw jego oczekiwaniom,
- umiejętność płynnego, wzajemnego przejmowania zadań w zespole (znajomość zagadnień prowadzonych przez innego pracownika w zespole).
Oferujemy:
- na początek umowę tymczasową,
- zdobycie doświadczenia zawodowego u pracodawcy o wysokiej pozycji w branży technologicznej,
- możliwość pracy w trybie hybrydowym,
- benefity pozapłacowe,
- dobrą atmosferę w zespole.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.