TIM Call Center

TIM Call Center

Warszawa, Mazowieckie

Prezentacja firmy

Branża / kategoria:
Inne
Liczba pracowników:
30
Strona internetowa:
http://www.timcallcenter.com

Prezentacja firmy

Międzynarodowym korporacjom, firmom o zasięgu międzynarodowym, a także planującym wejście na rynek zagraniczny, oferujemy usługę naszego wielojęzycznego Contact Center.

W ramach tej usługi realizujemy:

Organizację działów Help Desk oraz Infolinii,
Stałą obsługę programów partnerskich i lojalnościowych,
Koordynację i wsparcie kampanii marketingowych,
Zlecenia jednorazowe: zapraszanie na konferencje, targi, szkolenia itp.,
Badania opinii,
Badania usług i ich jakości,
Ankiety,
Akcje typu Mystery Shopping,
Korespondencja typu mail blast (z potwierdzeniami).
Posiadamy odpowiednią infrastrukturę oraz doświadczenie, pozwalające na uruchomienie w krótkim czasie profesjonalnej i taniej infolinii lub działu Help Desk, działających w dowolnych krajach Europy.

Mając doświadczenie w obsłudze klientów zarówno korporacyjnych, jak i z sektora SMB możemy – w powiązaniu z usługą Contact Center – zaproponować szerszą ofertę usług związanych z działaniami sprzedażowymi i marketingowymi, jak np: produkcję i dystrybucję materiałów merchendisingowych, weryfikację działań przedstawicieli handlowych czy koordynację zbierania zamówień.

Nasz zespół tworzy grupa wykwalifikowanych i odpowiednio wyszkolonych telemarketerów i sprzedawców, z którego dużą część stanowią native persons.