Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Prezentacja firmy

Branża / kategoria:
Energetyka
Liczba pracowników:
2000
Adres WWW:
http://www.tauron.pl

Prezentacja firmy

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. świadczy usługi na rzecz Klientów wewnętrznych w ramach Grupy TAURON, czyli innych spółek Grupy oraz ich Klientów.

W ramach 4 Centrów Usług Wspólnych TAURON Obsługa Klienta świadczy następujące usługi:
Finansowo-księgowe (Centrum Usług Wspólnych Rachunkowość)
Teleinformatyczne i informatyczne (Centrum Usług Wspólnych IT)
Kadrowo-płacowe (Centrum Usług Wspólnych HR)
Obsługę Klienta zewnętrznego (Centrum Usług Wspólnych Obsługa Klienta)

Spółka prowadzi ponadto obsługę kancelaryjną innych spółek Grupy TAURON, a także koordynuje projekty rozwojowe na ich zlecenie.

Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o.

1 - 2 z 2

ofert pracy

  • Kierownik Punktu Obsługi Klienta

    Jelenia Góra, dolnośląskie

    Wymagania Minimum 4 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem/ zespołem sprzedażowym. Wysokie zaangażowanie w nowe wyzwania i umiejętność szukania efektywnych rozwiązań. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. Umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy zespołu. Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami. Dobra znajomość pakietu MS Office. Wykształcenie ...

  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Umów

    Strzelce Opolskie, opolskie

    Wymagania Wykształcenie min. średnie. Biegła obsługa komputera oraz znajomość pakietu MS Office. Wysoka kultura osobista oraz umiejętność organizacji pracy własnej. Rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne. Odpowiedzialność, dokładność, chęć stałego doskonalenia się. Inicjatywa w działaniu, proponowanie ulepszeń. Umiejętność współpracy w zespole. Mile widziane Doświadczenie w pracy na podobnym ...

do góry