Progres Sp. z o.o. Sp. k.

Gdańsk, pomorskie

Prezentacja firmy

Branża / kategoria:
Agencja pracy tymczasowej
Liczba pracowników:
40
Adres WWW:
http://www.grupaprogres.pl

Prezentacja firmy

Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.

W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia.

Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 17 sprawnie funkcjonującym oddziałom.

Progres Sp. z o.o. Sp. k.

1 - 9 z 9

ofert pracy

  • Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: rejestrowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym analiza, uzgadnianie kont księgowych, przygotowywanie i dokonywanie płatności, wystawianie faktur sprzedaży (krajowa, WDT, export), księgowanie faktur zakupu (krajowa, WNT, export), przygotowanie danych do deklaracji VAT, bieżące kontakty z biurem rachunkowym, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami ...

  • Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, wyjazdów służbowych oraz przygotowanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej tematów spotkań, zarządzanie obiegiem dokumentacji w organizacji udział w spotkaniach z kontrahentami, sporządzanie raportów, sprawozdań, analiz i prezentacji, zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą, wsparcie administracyjne innych ...

  • Aplikuj do nas, jeśli: Posiadasz doświadczenie w nawiązywaniu i rozwijaniu relacji biznesowych z klientami Potrafisz badać potrzeby klientów i proponować rozwiązania szyte na miarę Jesteś osobą samodzielną, która potrafi organizować swoją pracę Interesuje Cię realizacja ambitnych celów sprzedażowych Jesteś kreatywny/a i stale poszukujesz nowych rozwiązań Do Twoich zadań należeć będzie: Aktywna ...

  • Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: aktywna prowadzenie działań handlowych w obrębie przydzielonego regionu (województwa), pozyskiwanie nowych klientów przemysłowych, stałe monitorowanie rynku inwestycji, realizacja planów sprzedaży poprzez bezpośrednie docieranie klientów oraz spotkania biznesowe i dbanie o długofalowe relacje, sporządzanie raportów i monitorowanie działań konkurencji ...

  • Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: aktywna prowadzenie działań handlowych w obrębie przydzielonego regionu (województwa), pozyskiwanie nowych klientów przemysłowych, stałe monitorowanie rynku inwestycji, realizacja planów sprzedaży poprzez bezpośrednie docieranie klientów oraz spotkania biznesowe i dbanie o długofalowe relacje, sporządzanie raportów i monitorowanie działań konkurencji ...

  • Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: samodzielne zarządzanie hurtownią materiałów elektrotechnicznych, zarządzanie, organizację i monitoring pracy podległego zespołu, dbanie o rozwój kompetencji i motywowanie zespołu sprzedażowego, wyznaczanie i realizacja planów sprzedażowych, nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami oraz pozyskiwanie nowych partnerów ...

  • Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: aktywna prowadzenie działań handlowych w obrębie przydzielonego regionu (województwa), pozyskiwanie nowych klientów przemysłowych, stałe monitorowanie rynku inwestycji, realizacja planów sprzedaży poprzez bezpośrednie docieranie klientów oraz spotkania biznesowe i dbanie o długofalowe relacje, sporządzanie raportów i monitorowanie działań konkurencji ...

  • Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: aktywna sprzedaż stoisk targowych budowanych na zamówienie, realizacja planów sprzedaży poprzez bezpośrednie docieranie klientów i spotkania biznesowe oraz rozwijanie nowych kanałów sprzedaży, zapewnienie najwyższych standardów obsługi klientów, dbałość o długofalową współpracę i stałe dopasowanie oferty do potrzeb klientów, proponowanie klientom ...

  • Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: wsparcie Inżyniera Sprzedaży obsługującego klientów przemysłowych przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych na elementy i urządzenia przemysłowe, analiza dokumentacji technicznej oraz proponowanie alternatywnych rozwiązań, zapewnienie najwyższych standardów obsługi klientów w oddziale, dbałość o długofalową współpracę i stałe dopasowanie oferty do ...

do góry