Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Warszawa, mazowieckie

Prezentacja firmy

Branża / kategoria:
Administracja Państwowa
Liczba pracowników:
350
Adres WWW:
http://www.parp.gov.pl

Prezentacja firmy

PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

1 - 8 z 8

ofert pracy

  • Główne zadania: Świadczenie na rzecz polskich i zagranicznych przedsiębiorców usług informacyjnych, szkoleniowych i doradczych z zakresu prawa i polityk Unii Europejskiej oraz polskiego prawa gospodarczego. Oczekiwania /wymagania konieczne/: Wykształcenie wyższe prawnicze; Dobra znajomość zagadnień polskiego prawa gospodarczego; Dobra znajomość zagadnień prawa europejskiego, ze szczególnym uwzględnieniem ...

  • Główne zadania: prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie odpowiedzialności osób trzecich za zobowiązania podatkowe Beneficjentów w kontekście dochodzenia zwrotu środków w ramach instrumentów wsparcia realizowanych przez PARP, prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie dochodzenia zwrotu ...

  • Zakres zadań: Obsługa i ocena wniosków o dofinansowanie. Obsługa procesu zawierania umów o dofinansowanie projektów. Udział w rozpatrywaniu środków odwoławczych. Współpraca z ekspertami zaangażowanymi w proces oceny wniosków o dofinansowanie. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych. Przygotowywanie informacji w zakresie planów i sprawozdań z zadań sekcji. Przechowywanie i archiwizacja dokumentów ...

  • Opis stanowiska: Główne zadania: Przygotowywanie dokumentacji konkursowej Przygotowywanie procedur Udział w konsultacjach z podmiotami zewnętrznymi Obsługa i ocena złożonych wniosków o dofinansowanie; Obsługa procesu zawierania umów o dofinansowanie projektów Udział w rozpatrywaniu środków odwoławczych Przygotowanie planów, analiz i sprawozdań Wymagania: Oczekiwania /wymagania konieczne/: Wykształcenie ...

  • Główne zadania: Udział w realizacji projektów o charakterze międzynarodowym, w tym projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, z obszaru rozwoju przedsiębiorczości, innowacyjności, zasobów ludzkich, internacjonalizacji, współpracy transgranicznej i bliźniaczej itp., w tym: poszukiwanie źródeł finansowania projektów; udział w tworzeniu konsorcjów projektowych, bieżąca współpraca z partnerami oraz ...

  • Główne zadania: udział w pracach Komisji Oceny Projektów, udział w procesie aktualizacji dokumentów programowych, opracowywanie propozycji procedur obsługi procesu kontraktowania w zakresie przewidzianym dla PARP/Departamentu oraz proponowanie ich aktualizacji, realizacja zadań wynikająca z procedur dotyczących procesu kontraktowania w zakresie przewidzianym dla PARP/Departamentu, weryfikacja ...

  • Główne zadania: Realizowanie zadań związanych z procesem wdrażania, w tym w szczególności: uczestnictwo w procesie przyjmowania i rozliczania wniosków o płatność; rozwiązywania umów o dofinansowanie, monitorowania realizacji projektów; uczestnictwo w procesie rozpatrywania odwołań beneficjentów w wyniku weryfikacji wniosków o wprowadzenie zmian do umów/wniosków o płatność/rozwiązania umów ...

  • Planując dalszy rozwój oferty Agencji w zakresie wsparcia ekosystemu rozwoju startupów w Polsce, poszukujemy St. Specjalisty/Gł. Specjalisty w sekcji instrumentów finansowych w Departamencie Rozwoju Startupów. Departament Rozwoju Startupów zarządza instrumentami wsparcia startupów w zakresie inkubacji i akceleracji startupów, rozwoju ekosystemu startupów i instytucji finansowych, tj. fundusze seed ...

do góry