Elavon Financial Services Limited Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Prezentacja firmy

Branża / kategoria:
Finanse - Bankowość - Kredyty
Liczba pracowników:
700
Adres WWW:
http://www.elavon.pl

Prezentacja firmy

Elavon Merchant Services jest liderem akceptacji kart płatniczych w Europie. Dzięki swojemu doświadczeniu na europejskim rynku płatności elektronicznych, dostarczamy naszym Klientom bezpieczne i konkurencyjne cenowo kompleksowe rozwiązania – korzystając z najnowocześniejszej technologii, wspartej wysokiej jakości obsługą klienta. W związku z rozwojem Centrum Operacyjnego w Warszawie poszukujemy osób, które z entuzjazmem i pasją podejdą do wyzwań, jakie stwarza praca w dynamicznym środowisku międzynarodowej organizacji.

Elavon Financial Services Limited Sp. z o.o.

1 - 11 z 11

ofert pracy

  • Obowiązki: Wsparcie użytkowników końcowych, działów i dostawców w zakresie technologii; Codzienne wsparcie użytkowników w zakresie terminali płatniczych, rozwiązań komputerowych oraz zintegrowanych urządzeń; Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Elavon; Skuteczne rozpatrywanie próśb; Śledzenie aktualnych zmian w procedurach; Wsparcie Obsługi Klienta w osiąganiu SLA; Odpowiadanie na mailowe zapytania ...

  • Aufgaben-Überblick: Telefonische Betreuung der Kunden von Elavon in englischer, polnischer und deutscher Sprache in Bezug auf: Lösung der vom Kunden gemeldeten Probleme gestützt auf Kenntnis der Produkte, Dienste, Gebühren und Prozeduren; Unterstützung bei Fragen zur Nutzung der Kreditkartenlesegeräte; Auskunft bezüglich der technischen und operativen Anforderungen für sichere Zahlungsabwicklung ...

  • Account Manager będzie odpowiedzialny za realizowanie celów retencyjnych i sprzedażowych dla portfela istniejących Klientów Elavon z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. W toku swoich działań Account Manager realizuje strategię kontaktu z Klientem mającą na celu utrzymanie Klienta oraz rozwój współpracy pomiędzy Elavon a Klientem. Account Manager utrzymuje pozytywne relacje z ...

  • Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku holenderskim oraz polskim i/lub angielskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielanie informacji dotyczących spełniania wymogów technicznych i operacyjnych bezpieczeństwa transakcji; Wprowadzanie i ...

  • Główne zadania: Pozyskiwanie nowych akceptantów kart płatniczych dla Elavon; Opieka nad Klientami. Od Kandydatów oczekujemy: Doświadczenia w sprzedaży popartego wymiernymi sukcesami. Wcześniejsze doświadczenie w branży kart płatniczych / finansowej będzie atutem; Silnego zorientowania na sukces; Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych; Minimum średniego wykształcenia. Kandydatom na to stanowisko ...

  • Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku hiszpańskim, angielskim i polskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielanie informacji dotyczących spełniania wymogów technicznych i operacyjnych bezpieczeństwa transakcji; Wprowadzanie i ...

  • Obowiązki: Wsparcie użytkowników końcowych, działów i dostawców w zakresie technologii; Codzienne wsparcie użytkowników w zakresie terminali płatniczych, rozwiązań komputerowych oraz zintegrowanych urządzeń; Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Elavon; Skuteczne rozpatrywanie próśb; Śledzenie aktualnych zmian w procedurach; Wsparcie Obsługi Klienta w osiąganiu SLA; Odpowiadanie na mailowe zapytania ...

  • Główne zadania: Utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami Odpowiadanie na telefoniczne i pisemne zgłoszenia Klientów z Wielkiej Brytanii/Irlandii dotyczące płatności, terminów, opłat, ubezpieczeń itp. Analiza i prowadzenie dokumentacji związanej z zaległymi płatnościami w oparciu o historię tych płatności oraz tworzenie raportów Kontrola i analiza wcześniejszych rozliczeń Klientów Codzienna współpraca ...

  • Główne zadania: Utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami Odpowiadanie na telefoniczne i pisemne zgłoszenia Klientów z Wielkiej Brytanii/Irlandii dotyczące płatności, terminów, opłat, ubezpieczeń itp. Analiza i prowadzenie dokumentacji związanej z zaległymi płatnościami w oparciu o historię tych płatności oraz tworzenie raportów Kontrola i analiza wcześniejszych rozliczeń Klientów Codzienna współpraca ...

  • Główne zadania: Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem; Utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami; Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych; Współpraca z innymi działami firmy oraz ekspertami w celu zapewniania kompleksowej obsługi reklamacji kartowych; Dzienny kontakt oraz współpraca z zewnętrznymi partnerami firmy; Aktywne rozpoznawanie problemów i szukanie najlepszych ...

  • Główne zadania: Budowanie relacji, podpisywanie umów z nowymi klientami; Prezentacja propozycji współpracy telefonicznie i mailowo; Zachowanie silnych więzi biznesowych z klientami i zapewnienie wsparcia konsultacyjnego oraz dbanie o dobre kontakty z klientami; Rejestrowanie podpisanych umów w systemie;Osiąganie wyznaczonego planu sprzedaży. Od Kandydatów oczekujemy: Dobre umiejętności komunikacyjne ...

do góry