DIEBOLD NIXDORF

Warszawa, mazowieckie

Prezentacja firmy

Branża / kategoria:
IT - Software - Usługi
Liczba pracowników:
1000
Adres WWW:
http://www.wincor-nixdorf.com

Prezentacja firmy

Diebold Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności w Europie i na świecie. Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji "Finger Vein" czy płatnicze technologie zbliżeniowe. Naszymi klientami są banki i instytucje finansowe, duże sieci handlowe, centra logistyczne i rozliczeniowe.

Polska odgrywa ważną rolę w europejskich i światowych strukturach firmy. Poza działającym na rynku od 1990 roku przedstawicielstwem handlowym i działem serwisu firma zlokalizowała w naszym kraju aż cztery międzynarodowe centra świadczące usługi o zasięgu europejskim i globalnym.

Global Customer Care Center – ponad 650 specjalistów, którzy obsługują klientów w kilkunastu krajach na czterech kontynentach. Warszawskie Centrum jest jednym z czterech w światowych strukturach Diebold Nixdorf. Pracujemy w trybie ciągłym - 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Jesteśmy zawsze gotowi nieść wsparcie, znajdować skuteczne rozwiązania i pomocne odpowiedzi. Oprócz biura w Warszawie, posiadamy również Centrum Obsługi Klienta w Szczecinie, dedykowane do usług serwisowych dla klientów niemieckojęzycznych oraz Centrum Obsługi Klienta we Wrocławiu.
EMEA Business Service – ponad 170 osób wspierających oddziały firmy w 21 krajach. Jesteśmy jednym z 4 regionalnych Centrów Administracyjnych firmy.

Global Delivery Center – ponad 100 osób obsługujących klientów na całym świecie - od Chin i Indii po Kanadę i USA. Nasze systemy działają we wszystkich krajach Europy.

Research and Development Center – ponad 70 osób w najmłodszej jednostce Diebold Nixdorf w Polsce. Naszym zadaniem jest rozwój nowych technologii informatycznych służących do obsługi i zapewnienia bezpieczeństwa systemów płatności.

DIEBOLD NIXDORF

1 - 8 z 8

ofert pracy

  • Description: The Accounts Payable team is a part of the Accounting Process within EMEA Business Services department. The team facilitates activities in the Procure-to-Pay process including all tasks related to vendor area such as processing supplier invoices, handling vendor queries, processing employees travel expenses claims, preparation of regular and ad-hoc reports. Responsibilities: Incoming ...

  • Your tasks: Administration of customer orders for hardware, software and services; Creation and administration of purchase orders to internal and external suppliers; Administration of master data for administrative and operational purposes; Communication and coordination with Diebold Nixdorf entities and suppliers. Requirements: Ability to communicate orally and in writing in English and Czech is a must ...

  • Description: The Accounts Payable team is a part of the Accounting Process within EMEA Business Services department. The team is responsible for all the tasks regarding intercompany transaction, including processing affiliated supplier invoices, handling queries, intercompany netting and preparation of regular and ad-hoc reports. Responsibilities: Incoming invoices and credit notes processing in SAP ERP ...

  • Your tasks: Administration of customer orders for hardware, software and services; Creation and administration of purchase orders to internal and external suppliers; Administration of master data for administrative and operational purposes; Communication and coordination with Diebold Nixdorf entities and suppliers. Requirements: Ability to communicate orally and in writing in English is a must; Knowledge ...

  • Your tasks: Administration of customer orders for hardware, software and services; Creation and administration of purchase orders to internal and external suppliers; Administration of master data for administrative and operational purposes; Communication and coordination with Diebold Nixdorf entities and suppliers. Requirements: Ability to communicate orally and in writing in English is a must; Knowledge ...

  • The Accounts Payable team is a part of the Accounting Process within EMEA Business Services department. The team facilitates activities in the Procure-to-Pay process including all tasks related to vendor area such as processing supplier invoices, handling vendor queries, processing employees travel expenses claims, preparation of regular and ad-hoc reports. Responsibilities: Incoming invoices and credit ...

  • Your tasks: cooperating with big brands from retail and banking sector analyzing clients' problems registering tickets in internal system coordinating field services visit with customers developing product data base taking care to maintain high quality of service What we need from you: very good knowledge of Spanish good knowledge of English availability to work in shift system high communication ...

  • Your tasks: cooperating with big brands from retail and banking sector analyzing clients' problems registering tickets in internal system coordinating field services visit with customers developing product data base taking care to maintain high quality of service What we need from you: very good knowledge of English availability to work in shift system high communication skills enthusiasm and ...

do góry