DIEBOLD NIXDORF

Warszawa, mazowieckie

Prezentacja firmy

Branża / kategoria:
IT - Software - Usługi
Liczba pracowników:
1000
Adres WWW:
http://www.wincor-nixdorf.com

Prezentacja firmy

Diebold Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności w Europie i na świecie. Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji "Finger Vein" czy płatnicze technologie zbliżeniowe. Naszymi klientami są banki i instytucje finansowe, duże sieci handlowe, centra logistyczne i rozliczeniowe.

Polska odgrywa ważną rolę w europejskich i światowych strukturach firmy. Poza działającym na rynku od 1990 roku przedstawicielstwem handlowym i działem serwisu firma zlokalizowała w naszym kraju aż cztery międzynarodowe centra świadczące usługi o zasięgu europejskim i globalnym.

Global Customer Care Center – ponad 650 specjalistów, którzy obsługują klientów w kilkunastu krajach na czterech kontynentach. Warszawskie Centrum jest jednym z czterech w światowych strukturach Diebold Nixdorf. Pracujemy w trybie ciągłym - 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Jesteśmy zawsze gotowi nieść wsparcie, znajdować skuteczne rozwiązania i pomocne odpowiedzi. Oprócz biura w Warszawie, posiadamy również Centrum Obsługi Klienta w Szczecinie, dedykowane do usług serwisowych dla klientów niemieckojęzycznych oraz Centrum Obsługi Klienta we Wrocławiu.
EMEA Business Service – ponad 170 osób wspierających oddziały firmy w 21 krajach. Jesteśmy jednym z 4 regionalnych Centrów Administracyjnych firmy.

Global Delivery Center – ponad 100 osób obsługujących klientów na całym świecie - od Chin i Indii po Kanadę i USA. Nasze systemy działają we wszystkich krajach Europy.

Research and Development Center – ponad 70 osób w najmłodszej jednostce Diebold Nixdorf w Polsce. Naszym zadaniem jest rozwój nowych technologii informatycznych służących do obsługi i zapewnienia bezpieczeństwa systemów płatności.

DIEBOLD NIXDORF

1 - 4 z 4

ofert pracy

  • Your tasks: Administration of master data for administrative and operational purposes; Invoicing according to contractual terms and in close contact with the entity for which the invoice is issued; Administration of maintenance agreements; Communication and coordination with Diebold Nixdorf entities and suppliers. Requirements: Ability to communicate orally and in writing in English is a must; High ...

  • Your tasks: Administration of customer orders for hardware, software and services; Creation and administration of purchase orders to internal and external suppliers; Administration of master data for administrative and operational purposes; Communication and coordination with Diebold Nixdorf entities and suppliers. Requirements: Ability to communicate orally and in writing in English and French is a must ...

  • Description: The Credit & Collections team is a part of the Accounting Process within EMEA Business Services department. The team facilitates collection of customer payments, ensuring timely collections and correct cash allocations, resolving and escalating disputes, credit checking new customers, and issuing regular reports for respective regions and management. Responsibilities: Ensuring prompt payment of ...

  • Your tasks: Administration of customer orders for hardware, software and services; Creation and administration of purchase orders to internal and external suppliers; Administration of master data for administrative and operational purposes; Communication and coordination with Diebold Nixdorf entities and suppliers. Requirements: Ability to communicate orally and in writing in English and Czech or Slovak ...

do góry