Contact Center Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Prezentacja firmy

Branża / kategoria:
Obsługa klienta - Call Centre
Liczba pracowników:
105
Adres WWW:
http://www.contactcenter.pl/pl/

Prezentacja firmy

Od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Contact Center Sp. z o.o.

1 - 3 z 3

ofert pracy

  • W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy kandydatów do pracy w naszym oddziale w Rawie Mazowieckiej na stanowisku: Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Główne zadania: • Bieżąca konfiguracja stacji roboczych. • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemów Call Center • Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem. • Rozwiązywanie problemów z siecią LAN oraz telefoniczną ...

  • W związku z dynamicznym rozwojem, aktualnie do biura w Rawie Mazowieckiej poszukujemy kandydatów na stanowisko Administrator Systemów Informatycznych Główne zadania: • Konfiguracja aktywnych urządzeń sieciowych LAN/WAN • Zapewnienie bezpieczeństwa sieci i systemów informatycznych • Wdrażanie i rozwój zabezpieczeń systemów informatycznych • Konfiguracja stacji roboczych • Administracja systemami ...

  • Umawianie spotkań

    02-273 Warszawa, mazowieckie

    Do Naszego zespołu poszukujemy osób do pracy na stanowisko Konsultant umawiania spotkań Praca polega na połączeniach wychodzących do stałych Klientów i ustaleniu z nimi terminu spotkania. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy oraz kontakt z klientem. Oferujemy: - pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00 ; 10:00 - 18:00 (elastyczne podejście do każdego) - dogodny dojazd biuro w ...

do góry