British-American Tobacco Polska S.A.

British-American Tobacco Polska S.A.

Augustów, Podlaskie

Prezentacja firmy

Branża / kategoria:
Sprzedaż - Dystrybucja
Liczba pracowników:
1200
Strona internetowa:
http://www.bat.com.pl

Prezentacja firmy

W Polsce jesteśmy obecni od 1991 roku. Obecnie zajmujemy drugą pozycję na polskim rynku pod względem sprzedaży detalicznej. W 2012 roku nasze udziały wyniosły ponad 28 %. Nasze marki to m.in. Vogue, Pall Mall, Viceroy, Lucky Strike, Nevada. Aktualnie zatrudniamy ponad 400 osób w biurze oraz w siłach sprzedaży.

W naszym warszawskim biurze pracują specjaliści i menedżerowie różnych funkcji, zarządzający marketingowo-dystrybucyjną częścią naszego biznesu. To tutaj powstają strategie sprzedażowe i komunikacyjne naszych marek, zawsze w zgodzie z polskimi i europejskimi wymogami prawnymi oraz oczekiwaniami naszych pełnoletnich konsumentów.

Zdajemy sobie sprawę z faktu, że nasza branża ma opinię kontrowersyjnej, przez co stoją przed nami coraz większe wymagania dotyczące przejrzystości naszych działań i spełniania wysokich standardów etyki biznesowej. Wszystkie działania naszej firmy są zgodne z kluczowymi zasadami i standardami Grupy BAT, do których należą między innymi Zasady Prowadzenia Biznesu i Standardy Postępowania w Biznesie, które są fundamentem naszej współpracy z kontrahentami oraz Karta Różnorodności, promująca równe traktowanie oraz poszanowanie różnorodności wśród zatrudnionych. Jednocześnie w marketingu wyrobów tytoniowych dobrowolnie stosujemy na wszystkich rynkach Międzynarodowe Standardy Marketingowe, czyli ograniczenia niejednokrotnie bardziej restrykcyjne od obowiązującego w danym kraju prawa.

Naszą kadrę menadżerską tworzą dedykowani profesjonaliści. To zarówno osoby, które rozpoczęły u nas swoją pierwszą pracę jeszcze na studiach i zostały z nami na lata intensywnego rozwoju, jak i specjaliści i menedżerowie, którzy dołączyli do nas już z wieloletnim doświadczeniem zawodowym.

Swoją karierę w BAT w Warszawie możesz rozwijać w następujących działach:
- Dział Marketingu – m.in. w zespołach zarządzających strategią marki, dystrybucją lub
sprzedażą
- Dział Finansów
- Dział Zasobów Ludzkich (HR)
- Dział Prawny
- Dział ds. Korporacyjnych i Regulacyjnych
- Dział Zakupów
- Dział IT.

Uważamy, że każdy z naszych pracowników, w myśl wyznawanej przez nas zasady „Bring your difference” oraz polityki wspierania indywidualizmu i kreatywności, wnosi do naszej firmy coś wartościowego i wyjątkowego. Dzięki temu zyskujemy najlepszych oddanych pracowników, którzy w zamian otrzymują szansę długoletniego rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji. To co nas wyróżnia, to atmosfera otwartości, życzliwości i współpracy. Cenimy inicjatywę, dbamy więc o to, by każdy, kto ma nowatorskie pomysły, miał szansę je zaprezentować i wdrożyć. Wynagradzamy ponadprzeciętne wyniki. Zapewniamy wszystkim pracownikom atrakcyjny i konkurencyjny pakiet świadczeń. Jednocześnie inwestujemy w szkolenia, gdyż chcemy, żeby utalentowani pracownicy mogli rozwijać się w wybranym przez siebie kierunku. Wierzymy, że pracując w British American Tobacco, każdy otrzymuje szansę realizacji swoich zawodowych marzeń. To tutaj Twoja kariera może zyskać naprawdę międzynarodowy wymiar.