Aterima Sp. z o.o. Sp. k.

Kraków, małopolskie

Prezentacja firmy

Branża / kategoria:
Agencja pracy tymczasowej
Liczba pracowników:
35
Adres WWW:
http://www.aterima.pl

Prezentacja firmy

Rekrutujemy zdolnych ludzi zarówno we własne szeregi, jak i w szeregi Kontrahentów. U nas w księgowości pracuje dokładna Asia, rekrutacją zajmuje się przebojowa Paulina, a o prawidłowe zatrudnienie pracowników dba sympatyczny Adrian. Zarówno my, jak i pracownicy zewnętrzni, pracujemy ze spokojem, bo na uczciwych warunkach.

Aterima Sp. z o.o. Sp. k.

1 - 5 z 5

ofert pracy

  • Zgłoś się do nas, jeśli: posiadasz wykształcenie wyższe techniczne (preferowane chemia, recycling) znasz rynek paliw alternatywnych i materiałów recyklingowych znasz metody badania rynku w zakresie recyklingu posiadasz 2-3 letnie doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów oraz utrzymywaniu właściwych relacji biznesowych bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim znasz język niemiecki ...

  • Do twoich obowiązków należeć będzie: samodzielne i kompleksowe zarządzanie hotelem zarządzanie wszystkimi działami oraz bezpośrednie raportowanie zarządowi firmy współpraca z firmami turystycznymi i mediowymi współtworzenie budżetów, polityki cenowej oraz strategii sprzedażowej, marketingowej oraz operacyjnej zarządzanie pracą podległego zespołu utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta oraz ...

  • Do twoich obowiązków należeć będzie: zarządzanie podległym działem nadzór nad dostawami komponentów i wysyłką towarów nadzorowanie i przygotowanie dokumentacji logistycznej zarządzanie zapasami materiałów produkcyjnych i kontrola stanów magazynowych koordynowanie przepływu towarów w magazynie optymalizacja wykorzystania powierzchni magazynu obsługa systemu informatycznego przeznaczonego do ...

  • Do twoich obowiązków należeć będzie: pozyskiwanie nowych klientów na terenie Francji oraz innych krajów UE budowanie relacji biznesowych obsługa dotychczasowych klientów firmy koordynowanie procesu sprzedaży (oferty handlowe, negocjacje, umowy) nadzór nad realizowanymi projektami zbudowanie oraz późniejsze zarządzanie pracą zespołu handlowego nadzór nad ściąganiem należności przygotowywanie raportów i ...

  • Do twoich obowiązków należeć będzie: zarządzanie procesem dostarczenia projektu i całym cyklem jego życia ścisła współpraca z Głównym Kierownikiem Projektu i wsparcie go w realizacji zobowiązań kontraktowych zarządzanie budżetem i harmonogramem projektu oraz prognozowanie kosztów projektu identyfikacja, ocena i zarządzanie ryzykiem projektu prowadzenie dokumentacji projektowej, dbanie o zgodność z ...

do góry