Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Szczecin" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (10)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (10)
    • (9)
    • (9)
    • (9)
    • (9)
    • Zobacz więcej »
    • (9)
    • (2)
    • (2)
    • (2)
    • (2)
  • Wymiar etatu
    • (10)
  • Okres publikacji
    • (4)
    • (10)
    • (10)
    • (10)
    • (10)
    • Zobacz więcej »
    • (10)

10 ofert pracy dla: Administracja Biurowa lokalizacja: Szczecin

Sortuj według:
  • Zadania : Techniczne wsparcie Klientów Obsługa zgłoszeń mailowych, telefonicznych Wymagania : Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2 - warunek konieczny Znajomość języka angielskiego na poziomie A2 Obsługa komputera Gotowość do pracy w systemie zmianowym Oferujemy : Umowę o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie Premie Pracę od poniedziałku do piątku - weekendy wolne Szansę na zdobycie pierwszego doświadczenia ...

  • Nr ref.: 0022575Rodzaj pracy: Umowa cywilnoprawnaZakres obowiązków:Jeśli:• jesteś otwarty na nowe wyzwania,• stawiasz na poszerzanie swojej wiedzy poprzez aktywny udział w szkoleniach wewnętrznych,• jesteś osobą, która chciałaby pracować w sympatycznym zespole,• potrafisz się posługiwać sprawnie komputerem i aplikacjami biurowymi, jesteś osobą dyspozycyjną co najmniej 100 h/mc,• chcesz pracować w stabilnej ...

  • Pracownik działu koordynacji (j. niemiecki)

    ARCOS FM PL Saller Polbau Sp. z o.o. Sp. k.

    Szczecin, Koszalin, Stargard, Kołobrzeg, Świnoujście, Szczecinek (relokacja Niemcy, Weimar), zachodniopomorskie

    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla zarządu i biura w Polsce w zakresie aktualnie realizowanych projektów Analiza danych przedsiębiorstwa ze wszystkich działów, benchmarking danych i raportowanie do zarządu Sprawdzanie umów najmu i kupna Aktywne sterowanie i rozwój międzydziałowych procesów roboczych Coaching & Controlling realizacji zadań we wszystkich działach Kontrola terminów Wsparcie przy ...

  • - organizacja szkoleń dla techników turbin wiatrowych, wraz z logistyką: zakwaterowanie i transport, - prowadzenie bazy danych, oraz jej aktualizacja w programie SAVIOM - akceptowanie faktur związanych ze szkoleniami i ich organizacją, - kontakt z ośrodkami szkoleniowymi w całej Europie, - nawiązywanie kontaktów z nowymi ośrodkami szkoleniowymi, - zapewnienie wsparcia technikom w ramach logistyki związanej z ...

  • Obowiązki:poszukiwanie nowych możliwości biznesowych w obrębie sektora TSL (sprzedaż frachtu drogowego) na podległym terenie,przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy z klientami,utrzymywanie pozytywnych relacji z kluczowymi klientami oraz nawiązywanie nowych kontaktów,realizacja wyznaczonych planów sprzedaży,stałe monitorowanie rynku TSL,kreowanie wizerunku firmy na rynku wśród ...

  • Obowiązki:realizacja wyznaczonych celów zgodnie z polityką handlową firmy,sprzedaż telefoniczna,pozyskiwanie nowych klientów oraz negocjowanie warunków handlowych,kontakt i opieka handlowa nad klientami,przygotowywanie ofert i umów handlowych,analiza rynku,wsparcie dla handlowca mobilnego.Wymagania:swobodne prowadzenie rozmów telefonicznych (mile widziane doświadczenie w call center),dobra znajomość ...

  • Nr ref.: 0021961Rodzaj pracy: Umowa cywilnoprawnaZakres obowiązków:Osoba zatrudniona na danym stanowisku będzie odpowiedzialna za: wspomaganie funkcjonowania 2 biur sprzedaży (klienci biznesowi, kluczowi) nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze przygotowywanie korespondencji Oczekiwania:Od kandydatów oczekujemy: wykształcenie minimum średnie znajomość pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych mile ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Szczecin" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry