Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Lublin" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (9)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (9)
    • (6)
    • (6)
    • (6)
    • (6)
    • Zobacz więcej »
    • (6)
    • (1)
    • (1)
    • (1)
    • (1)
  • Wymiar etatu
    • (8)
    • (1)
  • Okres publikacji
    • (6)
    • (6)
    • (7)
    • (9)
    • (9)

9 ofert pracy dla: Administracja Biurowa lokalizacja: Lublin

Sortuj według:
  • Jesteś zmęczony codziennymi dojazdami do pracy? Chcesz wykorzystywać znajomość języków obcych w codziennej pracy? Chciałbyś pracować w domowym zaciszu? TA OFERTA JEST WŁAŚNIE DLA CIEBIE. Będziesz odpowiedzialny za: Odsłuch plików w wersji MP3/MP4 w w jednym z wymienionych języków i zapis treści w postaci transkrypcji. Nasz Klient oferuje: Pracę w systemie home office - możesz ją wykonywać z każdego miejsca ...

  • Pracownik działu koordynacji (j. niemiecki)

    ARCOS FM PL Saller Polbau Sp. z o.o. Sp. k.

    Lublin, Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Świdnik, Kraśnik, Łuków, Biłgoraj (relokacja Niemcy), lubelskie

    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla zarządu i biura w Polsce w zakresie aktualnie realizowanych projektów Analiza danych przedsiębiorstwa ze wszystkich działów, benchmarking danych i raportowanie do zarządu Sprawdzanie umów najmu i kupna Aktywne sterowanie i rozwój międzydziałowych procesów roboczych Coaching & Controlling realizacji zadań we wszystkich działach Kontrola terminów Wsparcie przy ...

  • Numer oferty: StPr/19/0463Obowiązki:1. Prowadzenie niezbędnej ewidencji i dokumentacji kadrowej.2. Prowadzenie akt osobowych pracowników.3. Prowadzenie wszelkich spraw wynikających ze stosunku pracy.4. Prowadzenie comiesięcznych i rocznych rozliczeń czasu pracy pracowników administracji i obsługi.5. Uzgadnianie dokumentów i sprawozdań wymagających akceptacji głównego księgowego.Dodatkowe informacje pod ...

  • Obowiązki:aktywne pozyskiwanie klientów na podległym terenie,obsługa stałych klientów na podległym terenie,przygotowywanie ofert dla klientów, prowadzenie negocjacji handlowych,realizacja założonych celów sprzedażowych wynikających z budżetów firmy i planów przekazywanych przez przełożonego,stała analiza rynku i konkurencji.Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (mile widziane ...

  • Numer oferty: StPr/19/0172Obowiązki:Kompleksowe prowadzenie kadr i płac ( zatrudnianie, zwalnianie pracowników, zmiany w umowach, urlopy wypoczynkowe, czas pracy, zwolnienia chorobowe, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, rozliczenia z ZUS i US, sprawozdania do GUS ), księgowanie wynagrodzeń w systemie FK, przygotowywanie przelewów i księgowanie wyciągów bankowych.Wymagania:Wymagania konieczne:Umiejętności i ...

  • Aktualnie, dla naszego Klienta poszukujemy osób na samodzielnym stanowisku: ZAKRES OBOWIĄZKÓW: poszukiwanie i porządkowanie dokumentów zgodnie z potrzebą m.in. w Urzędach Stanu Cywilnego oraz archiwach Kościelnych wprowadzanie danych z dokumentów do elektronicznych rejestrów ścisła współpraca z siedzibą w Warszawie WYMAGANIA doświadczenie w porządkowaniu dokumentacji, pracach archiwistycznych gotowość ...

  • Profil kandydata: Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz: Bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane) Umiejętność pracy ...

  • Kogo poszukujemy? Nie musisz mieć wcześniejszych doświadczeń w podobnej pracy. Sprawdzimy natomiast, czy posiadasz: Bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 Łatwość komunikacji i nastawienie na rozwiązywanie problemów klientów. Podstawowe umiejętności komputerowe (Windows, MS Office). Co będziesz robić? Na początku pracy każdemu zapewniamy szkolenie wstępne ...

  • Candidate’s profile Before you start our induction training we will check if you have: fluent German good English skills (min B1) pro client attitude and communication skills basic experience in Windows 7 and MS Office customer service experience (is an asset but is not necessary) team player, problem solving attitude and efficient task management skills Job description After an induction training you ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Lublin" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry