Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Bpo / Outsourcing", w miejscowości "Mazowieckie" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
    • (19)
  • Region
    • Zobacz więcej »
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (19)
    • (18)
    • (18)
    • (18)
    • (18)
    • Zobacz więcej »
    • (18)
    • (12)
    • (12)
    • (12)
    • (12)
  • Wymiar etatu
    • (18)
    • (1)
  • Okres publikacji
    • (5)
    • (19)
    • (19)
    • (19)
    • (19)
    • Zobacz więcej »
    • (19)

19 ofert pracy dla: Bpo / Outsourcing lokalizacja: Mazowieckie

Sortuj według:
  • Resource Coordinator with Swedish provides high service to our customers, suppliers and resources contacting our support. Resource Coordinator is responsible for the On-boarding of new contractors and assist customers, suppliers and resources after the completion of the Onboarding process. Enrolls contractors and vendors so payments can be processed in a timely manner. Essential Duties and ...

  • The Accounts Payable team is a part of the Accounting Process within EMEA Business Services department. The team facilitates activities in the Procure-to-Pay process including all tasks related to vendor area such as processing supplier invoices, handling vendor queries, processing employees travel expenses claims, preparation of regular and ad-hoc reports. Responsibilities: Incoming invoices and credit ...

  • The Accounts Payable team is a part of the Accounting Process within EMEA Business Services department. The team is responsible for all the tasks regarding intercompany transaction, including processing affiliated supplier invoices, handling queries, intercompany netting and preparation of regular and ad-hoc reports. Responsibilities: Incoming invoices and credit notes processing in SAP ERP; Intercompany ...

  • The Accounts Payable team is a part of the Accounting Process within EMEA Business Services department. The team facilitates activities in the Procure-to-Pay process including all tasks related to vendor area such as processing supplier invoices, handling vendor queries, processing employees travel expenses claims, preparation of regular and ad-hoc reports. Responsibilities: Incoming invoices and credit ...

  • Biuro księgowe poszukuje Młodszej Księgowej. Oferujemy możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia lub poszerzenia doświadczenia w obsłudze klientów o zróżnicowanym profilu i formie prowadzenia działalności gospodarczej. Zatrudniona osoba będzie włączona w prowadzenie księgowości, odpowiednio do posiadanego doświadczenia i umiejętności. Umożliwiamy szybki rozwój zawodowy w przyjaznej atmosferze. - gotowość ...

  • The Credit & Collections team is a part of the Accounting Process within EMEA Business Services department. The team facilitates collection of customer payments, ensuring timely collections and correct cash allocations, resolving and escalating disputes, credit checking new customers, and issuing regular reports for respective regions and management. Responsibilities: Ensuring prompt payment of outstanding ...

  • The Credit & Collections team is a part of the Accounting Process within EMEA Business Services department. The team facilitates collection of customer payments, ensuring timely collections and correct cash allocations, resolving and escalating disputes, credit checking new customers, and issuing regular reports for respective regions and management. Responsibilities: Ensuring prompt payment of outstanding ...

  • The Accounts Payable team is a part of the Accounting Process within EMEA Business Services department. The team facilitates activities in the Procure-to-Pay process including all tasks related to vendor area such as processing supplier invoices, handling vendor queries, processing employees travel expenses claims, preparation of regular and ad-hoc reports. Responsibilities: Incoming invoices and credit ...

  • Responsibilities: Ensure accurate and timely preparation and delivery of all payroll related data. Cooperate closely with our external provider on processing payroll requests. Review payroll reports for accuracy and make necessary corrections. Report into finance by having a faithful relationship with all other departments, especially HR. Dealing with queries from employees and local authorities on ...

  • Zadania na stanowisku: Wsparcie działu administracji zamówień Obsługa mailowa oraz telefoniczna klientów zagranicznych w kwestiach związanych z zamówieniami, fakturami, płatnościami Rozwiązywanie problemów związanych z realizacją zamówień Praca na systemie SAP Drobne tłumaczenia tekstów (broszury, materiały marketingowe, korespondencja) Oczekiwania wobec kandydatów: Bardzo dobra znajomość języka ...

  • Obowiązki na stanowisku: rekoncyliacje kont procesowanie transakcji, księgowanie wyciągów bankowych księgowania w księdze głównej księgowanie w obszarze środków trwałych, ich ewidencji i amortyzacji kontrola sald należności i zobowiązań, wyjaśnianie nieścisłości weryfikacja rachunku zysków i strat przygotowanie dokumentów do sprawozdania finansowego udział w zamknięciach miesiąca/roku tworzenie ...

  • Zakres obowiązków: tworzenie zleceń sprzedaży i zamówień do dostawców; wystawianie dokumentów logistycznych i faktur sprzedaży; sporządzanie raportów finansowych; administracja i kontrola danych w systemie; ścisła współpraca z oddziałami firmy na świecie. Wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 i języka niemieckiego na poziomie min. B1- warunek konieczny; wykształcenie wyższe lub w ...

  • The Credit & Collections team is a part of the Accounting Process within EMEA Business Services department. The team facilitates collection of customer payments, ensuring timely collections and correct cash allocations, resolving and escalating disputes, credit checking new customers, and issuing regular reports for respective regions and management. Responsibilities: Ensuring prompt payment of outstanding ...

  • Your tasks: Administration of master data for administrative and operational purposes; Invoicing according to contractual terms and in close contact with the entity for which the invoice is issued; Administration of maintenance agreements; Communication and coordination with Diebold Nixdorf entities and suppliers. Requirements: Ability to communicate orally and in writing in Turkish and English is a ...

  • Your tasks: Administration of master data for administrative and operational purposes; Invoicing according to contractual terms and in close contact with the entity for which the invoice is issued; Administration of maintenance agreements; Communication and coordination with Diebold Nixdorf entities and suppliers. Requirements: Ability to communicate orally and in writing in English and Russian is a ...

  • Your tasks: Administration of master data for administrative and operational purposes; Invoicing according to contractual terms and in close contact with the entity for which the invoice is issued; Administration of maintenance agreements; Communication and coordination with Diebold Nixdorf entities and suppliers. Requirements: Ability to communicate orally and in writing in English and French is a must ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Bpo / Outsourcing", w miejscowości "Mazowieckie" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry