Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Dolnośląskie" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
    • (51)
    • (3)
    • (2)
    • (2)
    • (2)
    • Zobacz więcej »
    • (2)
    • (2)
    • (2)
    • (2)
    • (2)
    • (2)
    • (2)
    • (1)
    • (1)
    • (1)
    • (1)
    • (1)
    • (1)
    • (1)
    • (1)
    • (1)
  • Region
    • Zobacz więcej »
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (71)
    • (56)
    • (55)
    • (55)
    • (55)
    • Zobacz więcej »
    • (55)
    • (16)
    • (16)
    • (16)
    • (16)
  • Wymiar etatu
    • (71)
  • Okres publikacji
    • (69)
    • (70)
    • (70)
    • (70)
    • (71)

71 ofert pracy dla: Administracja Biurowa lokalizacja: Dolnośląskie

Sortuj według:
  • Lead Representative Supervisory Fund Client Accounting US Derivatives Support WrocÅ‚aw NR REF.: 1126386 Your new companyA global financial services company focused on helping clients manage and service their financial assets, operating in 35 countries and serving more than 100 markets. A leading provider of financial services for institutions, corporations and high-net-worth individuals, providing ...

  • Lead Representative Supervisory Non Standard Reconciliation Team WrocÅ‚aw NR REF.: 1126395 Your new companyA global financial services company focused on helping clients manage and service their financial assets, operating in 35 countries and serving more than 100 markets. A leading provider of financial services for institutions, corporations and high-net-worth individuals, providing superior asset ...

  • Obowiązki:obsługa biura Zarządu, oraz kompleksowe wspieranie Prezesa Zarządu w codziennych zadaniach,wspieranie zespołu zarządzającego przy planowaniu ich harmonogramu dnia tj: organizowanie podróży służbowych, spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,pomoc przy organizowaniu spotkań zarządu, również o charakterze międzynarodowym,organizacja eventów dla pracowników wewnętrznych,zarządzanie podległym ...

  • Nr ref.: 0026339Rodzaj pracy: Praca stałaZakres obowiązków:Wsparcie Dyrektora Rozwoju Biznesu w obsłudze bieżących spraw handlowych, Kontakt z klientem niemieckojęzycznym, wstępne rozmowy odnośnie możliwości współpracy, sporządzanie ofert dotyczących współpracy, ustalanie spotkań, obsługa bieżącej korespondencji z kontrahentami i klientami, Wsparcie Działu Sprzedaży, Kontakt z centralą grupy w Warszawie w ...

  • Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów / Kandydatki na stanowisko:Twoje zadania: Aktualizowanie cen surowców Potwierdzanie faktur w systemie Tworzenie rekordów w systemie i list informacyjnych na temat produktów Rozwiązywanie problemów z zamówieniami w systemach– współpraca z łańcuchem dostaw dla oddziałów w regionie EMEA Obsługiwanie globalnych narzędzi zakupowych takich ja: Ariba, SAP ...

  • Obowiązki:prace inwentaryzacyjne.Wymagania:chęć do podjęcia pracy w godzinach wieczornych / nocnych,dyspozycyjność.Oferujemy:współpracę w oparciu o umowę-zlecenie,możliwość nawiązania dłuższej współpracy przy dorywczych projektach,stawkę godzinową 16 zł brutto/godzinę,pracę w miłej atmosferze ...

  • Junior Onboarder - Global investment company! Wrocław NR REF.: 1126766 Your new companyYou will be a part of a Global Investment Company and an Onboarding team which specializes in supporting institutional clients in the development and operation of their private hedge fund dedicated managed account platforms. You will be a part of a team which supports clients information and structuring of their ...

  • Administrative role in a global investment company! Wrocław NR REF.: 1126628 Your new companyYou will be a part of a Global Investment Company and an Onboarding team which specializes in supporting institutional clients in the development and operation of their private hedge fund dedicated managed account platforms. You will be a part of a team which supports clients information and structuring of ...

  • Zakres obowiązków:• Wsparcie w administracyjnych czynnościach związanych z administracją personalną• Zakładanie akt osobowych• Raportowanie wskaźników personalnych i inne prace administracyjne w dziale HRWymagania:• Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (Excel) oraz urządzeń biurowych• Dokładności i skrupulatności• Analityczne myślenie• Podstawowa znajomość prawa pracy• Doświadczenie na stanowisku ...

  • Zakres obowiązków: Wsparcie w administracyjnych czynnościach związanych z administracją personalną Raportowanie wskaźników personalnych i inne prace administracyjne w dziale HR Wymagania: Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (Excel) oraz urządzeń biurowych Dokładności i skrupulatności Analityczne myślenie Doświadczenie na stanowisku administracyjnym Chęć zdobycia wiedzy z zakresu HR Oferujemy ...

  • Polska firma budowlana zatrudni osobę na stanowisko: Samodzielna/y Księgowa/y. Zakres obowiązków: • dekretowanie i księgowanie dokumentów, • kontrola rozrachunków na kontach księgowych, • prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, • prowadzenie ewidencji środków trwałych i naliczanie amortyzacji, • księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów, • współpraca z instytucjami ...

  • Nr ref.: 0026541Rodzaj pracy: Praca stałaZakres obowiązków:zapewnianie kompleksowego wsparcia merytorycznego i organizacyjnego dla Zarządu koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych, prowadzenie kalendarza spotkań i organizacja spotkań, obsługa spotkań biznesowych, organizacja podróży służbowych, obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji ...

  • Billing Specialist with English Wrocław NR REF.: 1125537 Our Client is European company from manufacturing industry, who has established a Business Service Centre in Wrocław. Our Client’s activity is guided by values such as openness in communication, trust, exchange of information, supporting diversity, talents and initiative.The new Business Service Centre is good place to work, inspired by change and ...

  • Lutowacz (m/k)

    Trenkwalder

    Nowa Wieś Wrocławska, Kąty Wrocławskie, Wrocław, dolnośląskie

    Obowiązki:lutowanie podzespołów,montaż.Wymagania:mile widziane osoby z uprawnieniami do lutowania (lub osoby chętne do nauki i wyrobienia uprawnień),dyspozycyjność do pracy w godzinach 6-14,możliwość dojazdu do zakładu zlokalizowanego w Nowej Wsi Wrocławskiej,chęć rozwoju,mile widziane zainteresowanie mechaniką, technologiami.Oferujemy:współpracę w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjne zarobki oraz ...

  • Księgowa w firmie produkcyjnej w Legnicy (K/M) Legnica NR REF.: 1125880 Dla naszego klienta, firmy z branży automotive poszukujemy kandydatów na stanowisko Księgowej (K/M).Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny między innymi za sprawność i rzetelność prac księgowo – rozliczeniowych, kompletowanie i rejestrowanie dokumentów księgowych czy rejestrowanie transakcji gospodarczych w systemie Navision ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Dolnośląskie" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry