Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja / Sekretariat", w miejscowości "Zabrze" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (36)
    • (1)
    • (1)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (36)
    • (35)
    • (35)
    • (35)
    • (35)
    • Zobacz więcej »
    • (35)
    • (10)
    • (10)
    • (10)
    • (10)
  • Wymiar etatu
    • (34)
    • (1)
    • (1)
  • Okres publikacji
    • (35)
    • (35)
    • (36)
    • (36)
    • (36)

36 ofert pracy dla: Administracja / Sekretariat lokalizacja: Zabrze

Sortuj według:
  • Obowiązki: zarządzanie zmianą w projekcie/produkcie – wprowadzanie danych do bazy dbanie o przepływ informacji prowadzenie statystyki zmian w projektach/produktach analiza kosztów zmian przygotowywanie raportów bieżący kontakt z Klientem (mailowy / telefoniczny) współpraca z innymi działami (m.in. technologicznym) Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe (np. zarządzanie projektami) umiejętność pozyskiwania ...

  • Zadania: Organizacja spotkań Zarządu oraz przygotowywanie protokołów Zarządzanie terminarzem spotkań Prezesa Przygotowywanie raportów, materiałów, prezentacji i analiz na potrzeby Prezesa oraz Zarządu Tworzenie i korekta dokumentów formalnych, zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami Koordynowanie i zarządzanie obiegiem informacji oraz dokumentów (archiwizacja) Planowanie i organizacja delegacji ...

  • Prężnie rozwijająca się AGENCJA PRACY DAKO WORK Sp. z o.o. Sp. K. (CERTYFIKAT do rejestracji podmiotów prowadzących agencje pracy o nr 11272) – należąca do grupy DAKO z Gliwic oraz DAKO Personal GmbH w Berlinie – poszukuje: KONSULTANT ds. OBSŁUGI KLIENTÓW NIEMIECKOJĘZYCZNYCH w branży HR/ Doradca Sprzedaży (k/m) Specjalizujemy się w leasingu pracowniczym (Zeitarbeit, Personaldienstleistung) dla wszystkich branż na ...

  • Administrator Obiektu (pół etatu) Gliwice NR REF.: 1118995 Dla naszego klienta, z siedzibą w Gliwicach, poszukujemy osoby na stanowisko Administratora Obiektu, zainteresowanej pracą w oparciu o 5-miesięczny kontrakt na pół etatu.Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przeprowadzanie drobnych napraw na terenie firmy, zlecanie przeprowadzenia większych napraw specjalistom oraz kontakt z nimi ...

  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów

    Medicover Sp. z o.o.

    Gliwice, ul. Gruszczyńskiego 2, Centrum Medicover, śląskie

    Coś o Tobie: komunikujesz się w języku angielskim, posiadasz pierwsze doświadczenie w pracy z klientem, jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu, wyróżniasz się inicjatywą i odpowiedzialnością, Twoja motywacja wykracza poza skalę. A dodatkowo: szukasz pracy, która wyróżni Twoje CV w przyszłości, lubisz ludzi i uwielbiasz z nimi rozmawiać ...

  • Office Supervisor Gliwice NR REF.: 1119105 We are looking for Office Supervisor for our client, international company specialized in production in Gliwice area.The main responsibilities of hired office coordinator will be: Providing and coordinating a secretarial, administrative and archiving support services to Senior Management; organizing Board meetings and preparing and transferring materials for ...

  • Czym się będziesz zajmować: obsługą kadrowo-płacową pracowników naliczaniem wynagrodzeń i sporządzaniem list płac sporządzaniem dokumentacji kadrowo-płacowej, zgodnej z wymogami sporządzaniem umów cywilno-prawnych sporządzaniem sprawozdań wymaganych prawem wprowadzaniem i aktualizowaniem danych do systemu kadrowo-płacowego obsługą ZFŚS pełnieniem roli usera, w projekcie wdrożenia nowego systemu ...

  • Czym się będziesz zajmować: kompleksowe prowadzenie projektów rekrutacyjnych wsparcie kadry menedżerskiej, w zakresie określania profili poszukiwanych pracowników prowadzenie rozmów rekrutacyjnych w oparciu o wywiad kompetencyjny oraz model STAR współtworzenie i realizowanie działań związanych z employer brandingiem zarządzanie bazą kandydatów na potrzeby firmy kontakt z agencjami doradztwa ...

  • Czym się będziesz zajmować: Realizacją czynności administracyjno-biurowych związanych z prowadzoną produkcją Tworzeniem i aktualizowaniem raportów funkcjonujących w ramach działu Administrowaniem dokumentacją maszyn i urządzeń Administrowaniem HelpDeskiem produkcyjnym Przygotowywaniem zestawień wyników produkcji i bieżącą ich analizą Uczestnictwem w spotkaniach produkcyjnych i planistycznych W ...

  • Obowiązki: Pomoc w prowadzeniu biura w tym: bieżące sprawy organizacyjne biura, ogólna dbałość o stan biura; pomoc w przygotowaniu materiałów reklamowych: ulotki, foldery, gadżety, dbałość o utrzymanie spójności wizualnej; pomoc w rekrutacji; dbałość o profil firmowy FB, dodawanie informacji, zdjęć; moderowanie portali branżowych, budowanie profili pracodawcy, przygotowywanie targów pracy itp.; dbałość o firmową ...

  • Tenneco jest globalnym przedsiębiorstwem produkcyjnym, pionierem w zakresie rozwiązań dotyczących systemów oczyszczania spalin oraz bardziej komfortowego, cichego i bezpiecznego transportu. Jesteśmy firmą, która przoduje na świecie jako projektant, producent oraz dystrybutor wyrobów i rozwiązań technologicznych z obszarów Ride Performance i Clean Air. Są one dedykowane dla różnych potrzeb: zarówno rynku ...

  • Job Profile: Handling correspondence and phone calls in English Organize and schedule meetings and appointments Preparation and control of documents circulation Issuing commercial invoices Orders monitoring Requirements: Excellent written and verbal communication skills in English Ability to work independently and strong organizational skills Impeccable manners Category B driving license (preferred ...

  • BUDOSERWIS Z.U.H. Sp. z o.o. od ponad 25 lat istnieje na rynku ogólnopolskim świadcząc usługi konsultingowe oraz inwestycyjno - remontowe. W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. marketingu i administracji Miejsce pracy: Chorzów Zakres obowiązków: Wyszukiwanie informacji o nowych postępowaniach przetargowych, Aktywne przygotowanie oferty w aspekcie formalnym i handlowym (również ...

  • Specjalista ds. Kadr Katowice NR REF.: 1116952 Specjalista ds. KadrMiejsce pracy: KatowiceNr. ref.: 1116952Rodzaj pracy: praca stałaDla jednego z naszych klientów – międzynarodowej firmy, która zlokalizowana jest w Katowicach poszukujemy pracownika na stanowisko Specjalista ds. Kadr.Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzorowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej danych osobowych ...

  • Receptionist Katowice NR REF.: 1116950 The best job opportunity in Katowice as a Receptionist.Our Client is looking for employee for Receptionist position.The Candidate should have self- organization and meetings coordination abilities. Your main tasks will be ensuring transport for your co-workers, preparing meeting place (internal and external events also). Regular supplying office in eating articles ...

  • Receptionist Katowice NR REF.: 1116918 If you are at the beginning of your career and looking for job opportunity that helps you in your professional development, we look forward to your application. For our international client we are looking for person on Receptionist position.Your main tasks will include organization and coordination staff/office meetings, manage the reception (welcoming guests and ...

  • Do Twoich zadań należeć będzie: opracowywanie i opiniowanie prawnych warunków umów z kontrahentami oraz z dostawcami materiałów i usług, prowadzenie korespondencji z kontrahentami oraz z organami administracji, sprawowanie kontroli nad dokumentacją dotyczącą kontraktów budowlanych, prowadzenie rejestru oraz archiwizowanie dokumentów prawnych. Od kandydatów oczekujemy: wykształcenia wyższego prawniczego ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja / Sekretariat", w miejscowości "Zabrze" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry