Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja / Sekretariat", w miejscowości "Zabrze" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (24)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (24)
    • (24)
    • (24)
    • (24)
    • (24)
    • Zobacz więcej »
    • (24)
    • (7)
    • (7)
    • (7)
    • (7)
  • Wymiar etatu
    • (22)
    • (1)
    • (1)
  • Okres publikacji
    • (21)
    • (22)
    • (24)
    • (24)
    • (24)

24 oferty pracy dla: Administracja / Sekretariat lokalizacja: Zabrze

Sortuj według:
  • JobMe to firma powstała z pasji do branży HR oraz z chęci wniesienia na polski rynek rekrutacyjny nowych wartości i innowacji. Skutecznie dbamy o potrzeby naszych Kandydatów i Klientów kreując nowoczesne rozwiązania w obszarze HR, podnoszące efektywność prowadzonych projektów rekrutacyjnych. Z powodzeniem realizujemy ogólnopolskie projekty rekrutacji stałych oraz projekty doradcze i konsultingowe ...

  • Prężnie rozwijająca się AGENCJA PRACY DAKO WORK Sp. z o.o. Sp. K. (CERTYFIKAT do rejestracji podmiotów prowadzących agencje pracy o nr 11272) – należąca do grupy DAKO z Gliwic oraz DAKO Personal GmbH – specjalizująca się w leasingu pracowniczym dla wszystkich branż na terenie Niemiec, poszukuje: MŁODSZY/A SPECJALISTA ds. REKRUTACJI (k/m) ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Pozyskiwanie kandydatów różnymi dostępnymi kanałami ...

  • Specjalista ds. rekrutacji z j. niemieckim

    SCG Sp. z o.o.

    Rybnik (k. Żory, Gliwice, Jastrzębie-Zdrój, Wodzisław Śląski, Zabrze, Tychy), śląskie

    Zadaniem pracownika rekrutacji będzie: * kontakt telefoniczny oraz mailowy w języku niemieckim * dbanie o relację z klientami * kształtowanie dobrego wizerunku firmy * administracja i praca z wewnętrznym systemem * bieżąca obsługa Klientów Zagranicznych * znajomość języka niemieckiego (min. poziom B2) - warunek konieczny * znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym * samodzielność i dobra ...

  • Poszukujemy pracownika na stanowisko KSIĘGOWEJ. Do głównych obowiązków należeć będą m.in: 1. Prowadzenie pełnej księgowości i sprawowanie nadzoru wszystkich związanych z nią działań w całej firmie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby Zarządu. 3. Nadzór nad zamknięciem okresów rozliczeniowych. 4. Sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych i podatkowych. 5 ...

  • Do głównych zadań kandydata należeć będzie m.in: 1. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura, 2. Współpraca ze wszystkimi działami spółki, 3. Obsługa telefoniczna sekretariatu, 4. Przygotowywanie i wysyłka pism, 5. Monitorowanie i zakup artykułów biurowych i spożywczych, 6. Nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów, 7. Wprowadzanie danych do systemu, 8. Porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i ...

  • Zadania: korespondencja mailowa obsługa telefoniczna realizacja zamówień sporządzanie ofert handlowych Wymagania: znajomość języka francuskiego -stopień dobry wykształcenie co najmniej średnie obsługa komputera- stopień dobry Oferujemy: umowę o pracę bezpośrednio u pracodawcy atrakcyjne wynagrodzenie prywatną opiekę medyczną kartę sportową w atrakcyjnej cenie pracę w dynamicznie rozwijającej się ...

  • VIVA PLUS ZATRUDNI OSOBĘ NA STANOWISKO: SAMODZIELNA KSIĘGOWA /PRACA STACJONARNA W BYTOMIU/ OCZEKUJEMY: znajomość programu księgowego Comarch EXP XL znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków monitorowanie zmian w przepisach dotyczących pracy działu księgowości wykształcenie kierunkowe udokumentowane min. 2 lata doświadczenia w pełnej księgowości samodzielność mile widziana znajomość j ...

  • VIVA PLUS POSZUKUJE OSOBY NA STANOWISKO: SEKRETARKA Z KOMUNIKATYWNĄ ZNAJOMOŚCIĄ J. ANGIELSKIEGO / Praca w biurze w Bytomiu/ Opis stanowiska: bieżąca obsługa sekretariatu przygotowanie korespondencji nadzór nad obiegiem dokumentów sporządzanie faktur sprzedaży odpowiedzialność za efektywny przepływ informacji i dokumentów w firmie kontrola zamówień materiałów biurowych Wymagania: bardzo dobra znajomość ...

  • VIVA PLUS POSZUKUJE OSOBY NA STANOWISKO: z biegłą znajomością j. angielskiego / Praca w biurze w Bytomiu/ Wymagania: biegła znajomość j. angielskiego bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office i urządzeń biurowych wysoka kultura osobista samodzielność i dobra organizacja pracy kreatywność i inicjatywa w realizacji obowiązków prawo jazdy kat. B - mile widziane Oferujemy: stabilne zatrudnienie ...

  • Zakres obowiązków: Poszukiwanie kandydatów przy użyciu wiodących narzędzi rekruterskich Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami Opieka administracyjna nad pracownikami i kandydatami Wdrażanie nowych w pracowników do pracy – onboarding A przede wszystkim bycie „dobrym duchem” oddziału Wymagania: Minimum 6 miesięcy doświadczenia na analogicznym stanowisku Dużo energii i pozytywne nastawienie ...

  • BetaMed S.A. to dynamicznie rozwijająca się organizacja o wieloletniej tradycji i doświadczeniu. Jesteśmy krajowym liderem usług pielęgniarskich świadczonych w domu pacjenta. Specjalizujemy się w opiece długoterminowej oraz w innych usługach dla pacjentów w ramach umów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Świadczymy usługi pielęgniarskie w ponad 90 oddziałach na terenie 11 województw. Na bazie doświadczeń w ...

  • bieżące wystawianie i księgowanie faktur sprzedażowych bieżące księgowanie faktur kosztowych bieżące rozliczanie delegacji pracowników przygotowywanie umów zleceń/o dzieło/o pracę i zgłaszanie pracowników do ZUS rozliczanie wynagrodzeń pracowników (ok. 20 os. w m-cu) rozliczanie projektów konkursowych (grantów) rozliczanie 4 podmiotów w ramach organizacji; 2 x działalność gospodarcza, spółka, fundacja inne ...

  • JobMe to firma powstała z pasji do branży HR oraz z chęci wniesienia na polski rynek rekrutacyjny nowych wartości i innowacji. Skutecznie dbamy o potrzeby naszych Kandydatów i Klientów kreując nowoczesne rozwiązania w obszarze HR, podnoszące efektywność prowadzonych projektów rekrutacyjnych. Z powodzeniem realizujemy ogólnopolskie projekty rekrutacji stałych oraz projekty doradcze i konsultingowe ...

  • Pracując tu otrzymasz: możliwość pogodzenia pracy z życiem osobistym pracę popołudniami, 4h dziennie, od poniedziałku do piątku pewne, stabilne zatrudnienie w znanej firmie w oparciu o umowę o pracę tymczasową możliwość pracy w międzynarodowym środowisku ciągły kontakt z językiem angielskim bogaty pakiet benefitów Do Twoich zadań należeć będzie: administracyjna obsługa recepcji zarządzanie ...

  • Obowiązki: Praca w dziale administracji i rekrutacji Zakładanie i prowadzenie teczek osobowych Pracowników Tymczasowych Selekcjonowanie i porządkowanie wszelkiej dokumentacji, niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania biura Selekcjonowanie napływających aplikacji i umawianie rozmów kwalifikacyjnych Samodzielne prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych Pomoc w bieżących sprawach związanych z działem HR ...

  • Oferujemy: Wsparcie we wdrażaniu w nowe obowiązki, Możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia w międzynarodowej firmie, Czynny udział w realizacji przedsięwzięć o charakterze administracyjnym i rekrutacyjnym, Miłą atmosferę pracy, Możliwości doskonalenia umiejętności i rozwoju zawodowego, Atrakcyjny system bonusowy. Twoim zadaniem będzie: Kompletowanie dokumentów nowozatrudnionych pracowników zgodnie z ...

  • Jesteśmy firmą specjalizującą się w usługach dla działów HR. Dostarczamy kompleksowe usługi w zakresie outsourcingu kadrowo-płacowego, doradztwa HR oraz integracji systemów informatycznych dla HR. W związku z szybkim rozwojem w Polsce oraz nowymi projektami, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Jeśli czytasz nasze ogłoszenie to prawdopodobnie: znasz język czeski/słowacki w stopniu bardzo dobrym oraz ...

  • Centrum Rozwoju i Edukacji zaprasza do wzięcia udziału w bezpłatnym projekcie współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego. Kurs przeznaczony jest dla osób stawiających pierwsze kroki w dziedzinie kadr i płac z rozszerzeniem o moduł WORD i EXCEL. Bezpłatne zajęcia w trakcie których zdobyta wiedza i umiejętności pozwolą na pracę w obszarze kadr i płac. Poszukujemy osób chętnych do wzięcia ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja / Sekretariat", w miejscowości "Zabrze" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry