Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Hr / Kadry / Rekrutacja", w miejscowości "Wrocław" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (100)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (100)
    • (98)
    • (98)
    • (98)
    • (98)
    • Zobacz więcej »
    • (98)
    • (65)
    • (65)
    • (65)
    • (65)
  • Wymiar etatu
    • (95)
    • (4)
    • (1)
  • Okres publikacji
    • (26)
    • (96)
    • (97)
    • (99)
    • (99)
    • Zobacz więcej »
    • (99)

100 ofert pracy dla: Hr / Kadry / Rekrutacja lokalizacja: Wrocław

Sortuj według:
  • Wsparcie administracji w dziale HR

    Adecco Poland Sp. z o.o.

    Wrocław, Bielany Wrocławskie, dolnośląskie

    Do Twoich zadań będzie należeć:• archiwizacja dokumentów, segregowanie dokumentów,• uzupełnianie teczek pracowniczych,• pomoc w obsłudze kadrowej pracowników tymczasowych• obieg dokumentacji pracowniczej,• telefoniczna obsługa pracowników tymczasowych ,• prace biurowe.Jeśli:• jesteś nastawiony na zdobywanie wiedzy z zakresu HR, kadr i płac• jesteś zmotywowany do działania• nie boisz się wyzwań• obsługa podstawowych ...

  • Wsparcie Rekrutacji w dziale HR

    Adecco Poland Sp. z o.o.

    Wrocław, Bielany Wrocławskie, dolnośląskie

    Do Twoich zadań będzie należeć:• wsparcie w procesie rekrutacji masowych• budowanie i zarządzanie bazą kandydatów• umawianie i prowadzenie spotkań z kandydatami• planowanie, organizacja i uczestnictwo w akcjach terenowych• rozmowy telefoniczne z kandydatami• umieszczanie ogłoszeń na portalach internetowych• działania rekrutacyjne w social mediach• działania marketingowe (plakatowanie, ulotkowanie)Jeśli:• jesteś ...

  • APPLY NOW, IF YOU HAVE... Excellent knowledge of German / French / Spanish or Portugese language Very good English skills - both oral and written BA / MA Degree Basic MS Office products knowledge Customer orientation You could gain experience in a well known International Company working as: Junior HR Administrator Your main administrative duties will include maintaining personnel records in line with legal ...

  • Co możesz zyskać, przesyłając nam swoją Aplikację? Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności Szkolenia wstępne przygotowujące do pracy na nowym stanowisku Luźną atmosferę w biurze i brak dress code"u Pakiet medyczny dla Pracownika i jego najbliższej rodziny Kartę Multisport Pakiet ubezpieczeń na życie Nieograniczony dostęp do ...

  • IF YOU HAVE... Excellent knowledge of French language Very good English skills - both oral and written BA / MA Degree Basic MS Office products knowledge Customer orientation APPLY NOW!You could gain experience in a well known International Company working as: Junior HR Administrator Your main administrative duties will include maintaining personnel records in line with legal regulations, resolving payroll ...

  • WHAT WILL BE YOUR RESPONSIBILITIES? Acting as a first line of contact for customer employees, HR departments and third parties for HR and payroll related questions such as: new hire, termination, leave of absence, benefits, deductions, time and attendance, attestations Resolving customer queries, preserving time and quality requirements Explain and manage electronic inquiries (emails) Behavior in accordance ...

  • CO MOŻESZ ZYSKAĆ? Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności Udział w budowaniu struktury kadrowej spółki Możliwość rozwoju pod kątem nabywania nowych umiejętności Szkolenia i kursy rozwijające kompetencje zawodowe Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach - 8:00 - 16:00 OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY: Minimum 2 lat doświadczenia na podobnym ...

  • Co możesz zyskać, przesyłając nam swoją Aplikację? Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności Szkolenia wstępne przygotowujące do pracy na nowym stanowisku Luźną atmosferę w biurze i brak dress code"u Pakiet medyczny dla Pracownika i jego najbliższej rodziny Kartę Multisport Pakiet ubezpieczeń na życie Nieograniczony dostęp do ...

  • Asystent/ka Biznesu Wrocław NR REF.: 1110135 Dla naszego klienta, międzynarodowej korporacji prowadzącej działalność ubezpieczeniową i reasekuracyjną poszukujemy kandydata na stanowisko Asystenta/ki Biznesu. Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie bieżące wsparcie dyrektora korporacji oraz dyrektora działu HR w codziennych zadaniach.Pracując w międzynarodowym środowisku kandydat będzie ...

  • APPLY NOW, IF YOU HAVE... Excellent knowledge of German / French / Spanish or Portugese language Very good English skills - both oral and written BA / MA Degree Basic MS Office products knowledge Customer orientation You could gain experience in a well known International Company working as: Junior HR Administrator Your main administrative duties will include maintaining personnel records in line with legal ...

  • APPLY NOW, IF YOU HAVE... Excellent knowledge of German / French / Spanish or Portugese language Very good English skills - both oral and written BA / MA Degree Basic MS Office products knowledge Customer orientation You could gain experience in a well known International Company working as: Junior HR Administrator Your main administrative duties will include maintaining personnel records in line with legal ...

  • WHAT WILL BE YOUR RESPONSIBILITIES? Acting as a first line of contact for customer employees, HR departments and third parties for HR and payroll related questions such as: new hire, termination, leave of absence, benefits, deductions, time and attendance, attestations Resolving customer queries, preserving time and quality requirements Explain and manage electronic inquiries (emails) Behavior in accordance ...

  • WHAT WILL BE YOUR RESPONSIBILITIES? Entering into SAP HR and payroll related data such as new hire, termination, leave of absence, benefits, deductions, time and attendance, preparing attestations Controlling and correcting all potential errors in payroll calculation Developing knowledge of SAP, payroll issues and legal regulations Preparing prompt and correct statements required in the process according ...

  • CO MOŻESZ ZYSKAĆ, PRACUJĄC W FIRMIE FONBUD? Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności Udział w budowaniu struktury kadrowej spółki Możliwość rozwoju pod kątem nabywania nowych umiejętności Szkolenia i kursy rozwijające kompetencje zawodowe Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach - 8:00 - 16:00 OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY: Minimum 2 lat ...

  • Specjalista ds. Cudzoziemców Wrocław NR REF.: 1108667 Dla naszego klienta, jednej z czołowych inwestycji z branży awiacyjnej we Wrocławiu poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Cudzoziemców.W nowej roli będziesz odpowiedzialny za prowadzenie procesów legalizacji zatrudnienia w Polsce razem z działem HR, reprezentowanie klientów przez Urzędami Wojewódzkimi, przygotowywanie oraz kompletowanie ...

  • Czym będziesz się zajmował/zajmowała podczas praktyk? selekcją aplikacji i umawianiem rozmów kwalifikacyjnych, uczestniczeniem w rozmowach kwalifikacyjnych, samodzielnym prowadzeniem rozmów kwalifikacyjnych, pełnieniem dyżurów u kluczowych Klientów, wspieraniem działu administracji, pomoc w bieżących pracach biura Wymagania: zainteresowanie zagadnieniami z obszaru miękkiego HR, wysoko rozwinięte ...

  • Czym będziesz się zajmował/zajmowała podczas praktyk? selekcją aplikacji i umawianiem rozmów kwalifikacyjnych, uczestniczeniem w rozmowach kwalifikacyjnych, samodzielnym prowadzeniem rozmów kwalifikacyjnych, pełnieniem dyżurów u kluczowych Klientów, wspieraniem działu administracji, pomoc w bieżących pracach biura Wymagania: zainteresowanie zagadnieniami z obszaru miękkiego HR, wysoko rozwinięte ...

  • If you happen to have: Excellent knowledge of French language Very good English skills - both oral and written BA / MA Degree Basic MS Office products knowledge Customer orientation Apply now!You could gain experience in a well known International Company! Working as a Customer Service Specialist, you will act as the first point of contact for HR-related queries from employees, preparing and maintaining ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Hr / Kadry / Rekrutacja", w miejscowości "Wrocław" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry