Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja / Sekretariat", w miejscowości "Wrocław" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (21)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (21)
    • (21)
    • (21)
    • (21)
    • (21)
    • Zobacz więcej »
    • (21)
    • (7)
    • (7)
    • (7)
    • (7)
  • Wymiar etatu
    • (21)
  • Okres publikacji
    • (4)
    • (19)
    • (20)
    • (20)
    • (21)
    • Zobacz więcej »
    • (21)

21 ofert pracy dla: Administracja / Sekretariat lokalizacja: Wrocław

Sortuj według:
  • Sprichst Du Deutsch? Wir haben etwas für Dich! We don't expect you to already have professional experience. That's exactly what we will provide you with through our extensive training. If you join our team we will give you the opportunity to become an HR specialist for one (or more...) EMEA countries. As HR Administration and Customer Service Specialist with German you will: Act as a first line of ...

  • Parli Italiano? Abbiamo quello che fa per te! We don't expect you to already have professional experience. That's exactly what we will provide you with through our extensive training. If you join our team we will give you the opportunity to become an HR specialist for one (or more...) EMEA countries. As HR Administration and Customer Service Specialist with Italian you will: Act as a first line of ...

  • Progresso dla swojego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy z kapitałem zagranicznym, poszukuje kandydatów na stanowisko: Asystentka księgowości / Obsługa klienta Miejsce pracy: Wrocław Obowiązki: • Koordynacja spraw administracyjno – biurowo- księgowych , • Prowadzenie kalendarza spotkań, • Odpowiedzialność za korespondencję wychodzącą i przychodzącą, • Przygotowanie i redagowanie dokumentów oraz korespondencji ...

  • Your responsibilities: Enter HR and Payroll data Point of contact for customer employees for time and attendance and payroll Process payroll and maintain payroll information as required: date entry for all time and attendance and personnel transactions such as new hire, termination, leave of absence, benefits deductions. Post payroll activities. Prepare and maintain related payroll records and reports ...

  • Opis stanowiska pracy prowadzenie ksiąg handlowych, sporządzanie deklaracji podatkowych w tym informacji do GUS, sporządzanie kalkulacji podatku dochodowego PIT, CIT, prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz WNiP, naliczanie amortyzacji, sporządzanie sprawozdań finansowych, dokonywanie zapisów operacji gospodarczych w systemie finansowo- księgowym, weryfikacja poprawności danych w systemie, Wymagania ...

  • Opis stanowiska pracy prowadzenie PKPiR, (podatkowe księgi przychodu i rozchodu), sporządzanie deklaracji podatkowych w tym informacji do GUS, śledzenie aktualnych zmian w przepisach rachunkowych i prawa podatkowego, sporządzanie kalkulacji podatku dochodowego PIT, prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz WNiP, naliczanie amortyzacji, dokonywanie zapisów operacji gospodarczych w systemie finansowo- ...

  • Państwa zadania: Przejęcie całkowitej odpowiedzialności za ekspansję w regionie Polski. Odpowiedzialność za akwizycję odpowiednich obiektów i gruntów, włącznie z analizą lokalizacji. Dążenie na bieżąco do optymalizacji regionalnej strategii akwizycji. Sporządzanie obliczeń odnośnie opłacalności inwestycji i przeprowadzanie negocjacji umownych aż do zawarcia umowy. Odpowiedzialność za przygotowanie umów ...

  • Obowiązki: analiza regionalnego rynku nieruchomości ocena lokalizacji, analiza konkurencyjności, obliczanie opłacalności przygotowywanie koncepcji wynajmu akwizycja najemców oraz negocjacje z najemcami negocjowanie umów w celu osiągnięcia sukcesu zlecanie projektów przygotowywanie dokumentów służących podjęciu decyzji Zalety: ponadprzeciętne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system prowizyjny dodatkowo do ...

  • Firma PRODUS S.A. Wrocław Poszukuje Specjalisty ds. Kadr i Płac oraz Księgowości Wymagania: Znajomość prowadzenia dokumentacji kadrowo - płacowej pracowników; Umiejętność naliczania wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń pracowniczych; Znajomość zasad księgowania; Umiejętność przygotowania i rozliczania odpowiednich deklaracji podatkowych; Mile widziane min. 2 letnie doświadczenie pracy w biurze ...

  • Zakres czynności: prowadzenie rachunkowości Targowiska sporządzania dokumentów księgowych i ich należytego przechowywania należytego przechowywania i zabezpieczenia kasy fiskalnej przyjmowania należności za rezerwacje miejsc targowych rozliczenia wpływów z rezerwacji stanowisk prowadzenia rejestrów opłat za korzystanie z Targowiska wystawianie wniosków o faktury sporządzanie sprawozdań finansowych ...

  • Bieżąca organizacja biura i jego pracy - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; składanie zamówień na podstawowe artykuły biurowe etc., Umawianie i organizowanie spotkań w firmie oraz prowadzenie korespondencji administracyjnej, Koordynacja pracy zewnętrznych dostawców firmy, Współpraca z ośrodkami medycznymi. Wymagane wykształcenie średnie preferowane wyższe, Mile widziane min. roczne ...

  • Your responsibilities: Enter HR and Payroll data Point of contact for customer employees for time and attendance and payroll Process payroll and maintain payroll information as required: date entry for all time and attendance and personnel transactions such as new hire, termination, leave of absence, benefits deductions. Post payroll activities. Prepare and maintain related payroll records and reports ...

  • Praca w Centrum Medycznym LUX MED Oferujemy: Stabilną pracę w renomowanej firmie z branży usług medycznych; Pracę w systemie zmianowym w oparciu o umowę zlecenie; Możliwość odbycia szkoleń produktowych i z zakresu obsługi Klienta; Udział w programie "Ścieżki rozwoju dla pracowników Działów Obsługi Pacjenta LUX MED"; Udział w projektach i konkursach prozdrowotnych, promujących zdrowy styl życia ...

  • ZADANIA: Obsługa biura, sekretariatu, Przyjmowanie gości z Polski i z zagranicy, Prowadzenie terminarza przełożonych i organizacja pracy zarządu, Organizacja wyjazdów służbowych, noclegów, biletów oraz wiz, Rozliczanie wydatków administracyjnych, rejestrowanie faktur, Dbanie o zaopatrzenie biura. WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe, Doświadczenie w pracy w sekretariacie lub recepcji, Znajomość języka angielskiego ...

  • Jeśli: Lubisz pracę biurową z dokumentami Cenisz stabilizację i jasno określone godziny pracy Jesteś dobrze zorganizowany i nie straszna Ci praca pod presją czasu Jesteś osobą skrupulatną i odpowiedzialną Posiadasz dobrą znajomość MS Office (w szczególności Word i Excel) Chcesz mieć poczucie, że Twoja praca jest ważna dla realizacji kluczowych procesów w dużej firmie finansowej Posiadasz minimum ...

  • Główne zadania: Kompleksowa obsługa sekretariatu Organizacja spotkań biznesowych\eventów i konferencji Przygotowywanie i ewidencjonowanie korespondencji firmowej Sortowanie korespondencji Organizowanie podróży służbowych Ścisła współpraca z działami wewnętrznymi firmy Współpraca z działem HR Oczekujemy: Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole Samodzielności i inicjatywy w działaniu Prawa ...

  • Zakres czynności: aktualizacja bazy danych w programie komputerowym ProGoM (m.in. zmiany ilości osób, metraży lokali, najemców, tytułu prawnego) i bieżące wydruki komputerowe z tym związane naliczanie i informowanie lokatorów o obciążeniach w przypadku zmian stawek czynszu lub stawek za dostawę mediów w budynkach PKP i budynkach Wspólnot Mieszkaniowych naliczanie opłat dla lokali nie wykupionych oraz ...

  • Główne zadania: księgowanie dokumentów, w tym: obrót krajowy i zagraniczny, listy płac, wyciągi bankowe, rozliczenia delegacji i pozostałe PK uzgadnianie oraz przygotowanie kalkulacji i deklaracji podatkowych (CIT, VAT, JPK) sprawozdania NBP, GUS bieżący kontakt e-mailowy oraz telefoniczny z Klientem przygotowywanie i sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym i formalnym. Doświadczenie: Poszukujemy ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja / Sekretariat", w miejscowości "Wrocław" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry