Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja I Sekretariat", w miejscowości "Wrocław" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

18 ofert pracy dla: Administracja I Sekretariat lokalizacja: Wrocław

Sortuj według:
  • Nr Ref.: KS/01/2017 Zadania: Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie Ewidencja i kontrola poprawności księgowania banków i innych kanałów płatniczych Rozliczanie i kontrola należności i zobowiązań Księgowanie dokumentów kosztowych Tworzenie i kontrola dokumentów sprzedażowych Wymagania: Min. wykształcenie licencjackie ekonomiczne lub pokrewne Min. 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym ...

  • Grupa Goldenmark jest liderem rynku złota i srebra inwestycyjnego w Polsce. Dysponujemy największą siecią sprzedaży detalicznej. Poprzez profesjonalny skup złota, weryfikację i wstępną rafinację we własnym laboratorium bierzemy aktywny udział w procesie produkcji złota. Jesteśmy dostawcą metali szlachetnych dla klientów indywidualnych i biznesowych. Obecnie, do pracy w centrali naszej firmy, poszukujemy ...

  • - przygotowywanie ofert sprzedażowych - przygotowywanie umów handlowych - ewidencjonowanie dokumentów - budowanie i utrzymywanie relacji z klientami - sporządzanie okresowych raportów i analiz - weryfikacja pracy handlowców - obsługa posprzedażowa - bardzo dobra obsługa MS OFFICE (Word, Excel, Power Point) - doświadczenie na podobnym stanowisku – w branży energetycznej, telekomunikacyjnej lub innej usługowej - będzie ...

  • Bieżąca organizacja biura i jego pracy - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; składanie zamówień na podstawowe artykuły biurowe etc., Umawianie i organizowanie spotkań w firmie oraz prowadzenie korespondencji administracyjnej, Koordynacja pracy zewnętrznych dostawców firmy, Współpraca z ośrodkami medycznymi. Wymagane wykształcenie średnie preferowane wyższe, Mile widziane min. roczne ...

  • Praca w Centrum Medycznym LUX MED Oferujemy: Stabilną pracę w renomowanej firmie z branży usług medycznych; Pracę w systemie zmianowym w oparciu o umowę zlecenie; Możliwość odbycia szkoleń produktowych i z zakresu obsługi Klienta; Udział w programie "Ścieżki rozwoju dla pracowników Działów Obsługi Pacjenta LUX MED"; Udział w projektach i konkursach prozdrowotnych, promujących zdrowy styl życia ...

  • We are an Irish company that was established in 2005 and has rapidly grown to become the largest company specialising in medical billing in Ireland. Our clients include many of the top hospital consultants/consultant groups in Ireland, including surgeons, physicians, anaesthetists, radiologists and pathologists from all major hospitals. We have a first class reputation in the marketplace for ...

  • Główne zadania: księgowanie dokumentów, w tym: obrót krajowy i zagraniczny, listy płac, wyciągi bankowe, rozliczenia delegacji i pozostałe PK uzgadnianie oraz przygotowanie kalkulacji i deklaracji podatkowych (CIT, VAT, JPK) sprawozdania NBP, GUS bieżący kontakt e-mailowy oraz telefoniczny z Klientem przygotowywanie i sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym i formalnym. Doświadczenie: Poszukujemy ...

  • SEKRETARKA / ASYSTENTKA Wrocław, dolnośląskie INDUSOFT POLSKA Sp. z o.o. Firma InduSoft Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Sekretarka / Asystentka Miejsce pracy: Wrocław Opis stanowiska Logistyczne i administracyjne wsparcie biura, działu sprzedaży Obsługa sekretariatu/recepcji, Koordynowanie sprawnego przepływu informacji oraz współpracy z innymi działami, Nadzór nad współpracą z firmami ...

  • Parli Italiano? Abbiamo quello che fa per te! We don't expect you to already have professional experience. That's exactly what we will provide you with through our extensive training. If you join our team we will give you the opportunity to become an HR specialist for one (or more...) EMEA countries. As HR Administration and Customer Service Specialist with Italian you will: Act as a first line of ...

  • Your responsibilities: Enter HR and Payroll data Point of contact for customer employees for time and attendance and payroll Process payroll and maintain payroll information as required: date entry for all time and attendance and personnel transactions such as new hire, termination, leave of absence, benefits deductions. Post payroll activities. Prepare and maintain related payroll records and reports ...

  • Zakres czynności: nadzór nad prawidłową realizacją umów i deklaracji na nieczystości stałe ewidencja danych w zakresie liczby obiektów objętych usługą odbioru nieczystości stałych ewidencja danych w zakresie kosztów mediów w skali miesiąca, kwartału i roku - budżet przygotowywanie danych wyjściowych do postępowań o udzielenie zamówienia na usługi w oparciu o Instrukcję udzielania zamówień przez PKP S ...

  • Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, nie boisz się wyzwań a robienie kilku rzeczy na raz to Twój żywioł - czekamy właśnie na Ciebie! Pamiętaj - wszystkiego Cię nauczymy :-). Miejsce pracy: centrala firmy w Bielanach Wrocławskich Będziesz idealnym kandydatem jeśli: - jesteś studentem zaocznym/absolwentem kierunków Administracja, Ekonomia lub pokrewnych, - lubisz kontakt z ludźmi, - masz opanowany pakiet MS Office, - wyróżniasz ...

  • ZADANIA: Wsparcie biura w pracach administracyjnych, Wsparcie przy organizacji pracy kierowców, Drobne tłumaczenia dokumentów, Drukowanie, archiwizowanie dokumentów, skanowanie, Praca w Smolcu k/Wrocławia, możliwość pracy w domu. WYMAGANIA: Bardzo dobra organizacja pracy własnej, Obsługa MS Office, sprzętu biurowego, Biegła znajomość języka ukraińskiego, Komunikatywna znajomość języka angielskiego oraz ...

  • - wsparcie działu administracji - kontakty i korespondencja z kontrahentami, urzędami i instytucjami - współpraca z innymi działami w firmie - przygotowywanie dokumentacji i odpowiedzialność za ich formalną poprawność i terminowe składanie - monitoring rynku zamówień publicznych, stanu złożonych ofert i aktywności konkurencji - sporządzanie zestawień, raportów, ofert handlowych - archiwizacja dokumentacji ...

  • Podstawowe obowiązki : - obsługa gości przychodzących do firmy - odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych -nadawanie korespondencji - nadawanie przesyłek kurierskich - administracyjna opieka nad firmową flotą - współpraca z księgową, przekazywanie dokumentów do zewnętrznej księgowości - windykacja zaległych należności - współpraca z kierownikami projektów -załatwianie pozwoleń w urzędach (np. plastyk miejski ...

  • Office Manager Wrocław NR REF.: 1096413 Office Manager Dla naszego klienta, nowej firmy na awiacyjnym rynku która powstała jako wspólne przedsięwzięcie dwóch największych na świecie w skali światowej podmiotów na rynku lotniczym poszukujemy osoby na stanowisko Office Manager. Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny zaudzielanie organizacyjnego wsparcia niezbędnego co codziennego ...

  • Purchasing Manager Wrocław NR REF.: 1097606 For our Client, a multinational joint venture of two well-known companies from aerospace industry, we are seeking to recruit an ambitious and experienced talent to join company’s growing team of professionals at a position of Purchasing Manager to its greenfield investment located in Lower Silesia region.Reporting directly to General Manager, the person on ...

  • Jeżeli posiadasz: Umiejętności zarządzania zespołem i lubisz pracę w zespole Umiejętności organizacyjne, potrafisz planować i monitorować pracę ludzi Umiejętności pracy pod presją czasu Umiejętności rozwiązywania problemów i umiejętność uczenia się Jeżeli jesteś: Dokładny Spostrzegawczy Bystry Komunikatywny Cierpliwy Uczciwy Zaangażowany Jeżeli masz: Doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta (mile ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja I Sekretariat", w miejscowości "Wrocław" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry