Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja / Sekretariat", w miejscowości "Warszawa" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (69)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (69)
    • (68)
    • (68)
    • (68)
    • (68)
    • Zobacz więcej »
    • (68)
    • (14)
    • (14)
    • (14)
    • (14)
  • Wymiar etatu
    • (69)
  • Okres publikacji
    • (7)
    • (46)
    • (50)
    • (56)
    • (59)
    • Zobacz więcej »
    • (63)

69 ofert pracy dla: Administracja / Sekretariat lokalizacja: Warszawa

Sortuj według:
  • Obowiązki: obsługa recepcji głównej prace administracyjne obsługa gości zagranicznych (witanie, pomoc w sprawach bieżących, organizowanie cateringu, zapraszanie na umówione spotkania) obsługa sal konferencyjnych Oczekiwania: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 komunikatywność, otwartość, pewność siebie nastawienie na klienta Ms Office - poziom dobry ...

  • We are the experts in recruiting qualified, professional and skilled people with foreign languages across a customer service sector. In the last years, our team gained a broad experience in multilingual recruitment on polish and international markets, including (non exhaustively) mass recruitment of talented people speaking fluent English, German, Dutch, French, Czech Speakers for SSC/BPO sector. Our Client ...

  • Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i szukasz odpowiedzialnej pracy biurowo- administracyjnej? Cenisz sobie współpracę, przyjazną atmosferę i zamiast w korporacji chciałbyś pracować w nowoczesnej polskiej firmie technologicznej? Szukamy osób sprawnie władających językiem angielskim, które nie mają problemów z komunikacją wewnętrzną jak i zewnętrzną i będą wsparciem dla naszej kadry zarządzającej. Miejsce ...

  • Twoje zadania: zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji; wsparcie biura; organizacja spotkań i podróży służbowych; przyjmowanie i nadawanie przesyłek; odbieranie telefonów i obsługa ogólnego maila firmowego. Nasze oczekiwania: bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego; dobra znajomość pakietu Office; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. W zamian oferujemy: pracę w dynamicznie rozwijającej ...

  • Główne zadania: Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem; Utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami; Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych; Współpraca z innymi działami firmy oraz ekspertami w celu zapewniania kompleksowej obsługi reklamacji kartowych; Dzienny kontakt oraz współpraca z zewnętrznymi partnerami firmy; Aktywne rozpoznawanie problemów i szukanie najlepszych ...

  • - wprowadzanie do systemu dokumentów reklamacyjnych i magazynowych - wsparcie w bieżących pracach zespołu - drobne prace magazynowe - status studenta aktualny - dyspozycyjność do pracy dwuzmianowej, w godz. 08:00-16:00 i 13:00-21:00 od poniedziałku do piątku - biegła znajomość obsługi pakietu MS Office - dokładność, dobra organizacja pracy

  • Oferujemy: Zatrudnienie w renomowanej firmie z branży usług medycznych, będącej liderem w Polsce; Elastyczne formy zatrudnienia; Pracę w trybie zmianowym w młodym, dynamicznym zespole; Możliwość współpracy z profesjonalistami z branży; Realne możliwości rozwoju wg programu "Ścieżki rozwoju dla pracowników Działów Obsługi Pacjenta LUX MED"; Pakiet dodatków pozapłacowych; Po okresie próbnym dofinansowanie ...

  • Osobie zatrudnionej na tym stanowisku oferujemy: karierę w międzynarodowej firmie o globalnym zasięgu działania, możliwość rozwoju kompetencji zawodowych, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, pakiet niezbędnych szkoleń, pracę w młodym, rozwojowym zespole. Do Twoich zadań na tym stanowisku będzie należeć: przygotowywanie ofert handlowych, kontrola zamówień oraz wysyłek do klientów, obsługa ...

  • Kancelaria Prawna Skarbiec - lider w doradztwie strategicznym dla przedsiębiorstw. Oferujemy kompleksową obsługę prawną, podatkową i księgową. Tylko na przestrzeni ostatnich trzech lat świadczyliśmy usługi na rzecz ponad tysiąca firm, reprezentując je w sprawach o łącznej wartości ponad sześciu miliardów złotych. Od lat jesteśmy wyróżniani w prestiżowych zestawieniach firm prawniczych w Polsce i na ...

  • Na co dzień będziesz zajmować się:• Wsparciem biura w bieżących czynnościach,• Prowadzeniem korespondencji mailowej z klientami i dostawcami zagranicznymi (zapytania ofertowe, zamówienia, wymiana dokumentów),• Sporządzaniem pism firmowych i urzędowych,• Zarządzaniem przepływem informacji i dokumentów,• Przygotowywaniem tłumaczeń z języka angielskiego na polski,• Sporządzaniem zestawień i raportów w Excelu ...

  • Zakres zadań: Wsparcie Prezesa oraz Członka Zarządu w codziennych obowiązkach, Organizacja spotkań w firmie oraz zewnętrznych przełożonego, Organizacja podróży służbowych- rezerwacja biletów, hoteli, Wsparcie w tłumaczeniach na/z język angielski oraz niemiecki, Tworzenie podsumowań po spotkaniach, Tworzenie prezentacji multimedialnych oraz raportów zgodnie z zapotrzebowaniem, Przygotowywanie pism ...

  • Jeśli:• Masz pierwsze doświadczenie w pracy administracyjnej lub biurowej,• Komunikowanie się w j. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu,• Lubisz pracę z dokumentami, raportami i przygotowywaniem zestawień,• Jesteś osoba otwartą, komunikatywną i dobrze zorganizowaną,• Chcesz rozwijać się i zdobywać doświadczenie w strukturach międzynarodowej firmy... To szukamy właśnie Ciebie!Do Twoich zadań należeć będzie ...

  • Do Twoich obowiązków będzie należało: Wsparcie administracyjne biura w bieżących zadaniach, Współpraca z Zarządem Firmy, Profesjonalna obsługa recepcji, Współpraca z kontrahentami, dostawcami zewnętrznymi oraz innymi działami firmy. Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok, Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2), Umiejętność efektywnego organizowania swojej pracy, Komunikatywność i ...

  • Zakres zadań: Wsparcie pracowników firmy Współpraca z zewnętrznymi partnerami, dostawcami i klientami Przygotowywanie dokumentów, raportów oraz prezentacji Obsługa centrali telefonicznej, poczty tradycyjnej oraz elektronicznej Zamawianie materiałów biurowych Organizowanie podróży służbowych, hoteli, biletów Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego Wymagania: Min. 6 miesięcy doświadczenia w ...

  • Asystentka Biura / Recepcjonistka

    Adecco Poland Sp. z o.o.

    Warszawa, Marki, Ząbki, Wołomin, mazowieckie

    Jeśli:• Masz doświadczenie na podobnym stanowisku,• Znasz język angielski na poziomie dobrym,• Jesteś osobą otwartą na doświadczenia,• Umiesz efektywnie organizować swoją prace i ustalać priorytety,• Lubisz pracę z ludźmi. To jest ta praca, czeka właśnie na Ciebie! Do twoich obowiązków będzie należało:• Kompleksowa obsługa recepcji,• Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,• Współpraca z Zarządem Firmy ...

  • Nr ref.: 0016009Rodzaj pracy: Praca stałaZakres obowiązków:Zakres obowiązków: • przyjmowanie i obsługa gości Banku;• obsługa centrali telefonicznej Banku;• obsługa przesyłek kurierskich;• zamawianie artykułów biurowych;• wspieranie dyrektorów komórek organizacyjnych banku w organizacji podróży służbowych.Oczekiwania:Oczekiwania: • doświadczenie na recepcji w dużej organizacji/ Banku;• znajomość języka angielskiego na ...

  • Zakres obowiązków: koordynacja prac i nadzór nad dokumentacją dotyczącą wynajmu powierzchni handlowych nadzór nad przebiegiem prac wykończeniowych i etapów przygotowania lokalu do użytku zamawianie i dostarczanie elementów wyposażenia dbanie o zgodność wyposażenia i wyglądu lokalu z wytycznymi przeprowadzanie bieżących kontroli stanu technicznego lokali handlowych współpraca z firmami zewnętrznymi ...

  • Praca w wewnętrznym call center firmy LUX MED Sp. z o.o. w Warszawie na ul. Iłżeckiej 24. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie z branży usług medycznych, będącej liderem w Polsce; Atrakcyjny i motywacyjny system wynagrodzenia; Od samego początku możliwość zatrudnienia w ramach umowy o pracę; Profesjonalne szkolenia, możliwość zdobywania nowych kompetencji i rozwoju zawodowego w Grupie LUX ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja / Sekretariat", w miejscowości "Warszawa" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry