Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Warszawa" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (224)
    • (2)
    • (1)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (227)
    • (223)
    • (221)
    • (221)
    • (221)
    • Zobacz więcej »
    • (221)
    • (66)
    • (66)
    • (66)
    • (66)
  • Wymiar etatu
    • (220)
    • (4)
    • (3)
  • Okres publikacji
    • (38)
    • (199)
    • (205)
    • (211)
    • (225)
    • Zobacz więcej »
    • (227)

227 ofert pracy dla: Administracja Biurowa lokalizacja: Warszawa

Sortuj według:
  • Do Twoich obowiązków będzie należało: Wsparcie administracyjne biura w bieżących zadaniach, Współpraca z Zarządem Firmy, Profesjonalna obsługa recepcji, Współpraca z kontrahentami, dostawcami zewnętrznymi oraz innymi działami firmy. Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok, Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2), Umiejętność efektywnego organizowania swojej pracy, Komunikatywność i ...

  • Zakres obowiązków: wsparcie działu marketingu w codziennych obowiązkach pomoc w organizowaniu wydarzeń marketingowych dla klientów firmy tworzenie informacji reklamowych odnośnie organizowanych konkursów przygotowywanie i wysyłka nagród dla wygranych przygotowywanie materiałów promocyjnych Jeśli: jesteś studentem lub absolwentem kierunków takich jak marketing, reklama, zarządzanie masz już za sobą ...

  • Zakres obowiązków: Wsparcie operacyjne działu Obsługi Klienta i Inwestycji Przygotowywanie ofert i dokumentacji inwestycyjnej Wprowadzanie zamówień do systemu (ilości, terminy, ceny) Analiza dostępności towaru Obsługa, monitorowanie aktywności w systemie CRM Rejestrowanie zamówień w systemie SAP Współpraca z innymi działami firmy oraz zagraniczną centralą firmy Od kandydata oczekujemy: Doświadczenia na ...

  • Zakres obowiązków: Przeprowadzanie kontroli warunków pracy w organizacji Informowanie o wykrytych zagrożeniach wraz z propozycjami usunięcia i rozwiązań Wsparcie przy przygotowywaniu planów modernizacji, podręczników, regulaminów pracy, instrukcji, procedur, specyfikacji, planów awaryjnych Przechowywanie rejestrów dotyczących incydentów, wypadków, chorób zawodowych i warunków pracy Doradztwo w zakresie ...

  • Obowiązki: Wsparcie użytkowników końcowych, działów i dostawców w zakresie technologii; Codzienne wsparcie użytkowników w zakresie terminali płatniczych, rozwiązań komputerowych oraz zintegrowanych urządzeń; Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Elavon; Skuteczne rozpatrywanie próśb; Śledzenie aktualnych zmian w procedurach; Wsparcie Obsługi Klienta w osiąganiu SLA; Odpowiadanie na mailowe zapytania ...

  • Twoja przyszła Firma / Your future CompanyDla naszego Klienta - międzynarodowego lidera z branży konsultingowej poszukuję osoby na stanowisko HR Operations Administrator z j. niderlandzkim, która będzie wspierała biuro w Amsterdamie. Osoba zatrudniona na tej pozycji odpowiedzialna będzie za: tworzenie oraz zarządzanie dokumentami rekrutacyjnymi ( referencje, umowy o pracę i inne), wspieranie działów w ...

  • Twoja przyszła Firma / Your future CompanyObecnie dla mojego klienta, międzynarodowej firmy poszukuję kandydatów na stanowisko Asystentki/a (Działu Finansów).Do Twoich zadań należeć będzie: wsparcie Dyrektora i kierowników Działu Finansów w codziennych obowiązkach, współudział i koordynacja w tworzeniu budżetów, planów finansowych, raportów, analiz. Aktualizacja procedur i polityk oraz strony interetowej ...

  • Zakres obowiązków: Wsparcie działu administracji w codziennych obowiązkach Przygotowywanie poczty (kopertowanie) Drukowanie dokumentów z systemu i przygotowywanie do wysyłki Kompletacja dokumentów zgodnie z zasadami Wprowadzanie zmian do systemu, aktualizowanie danych Skanowanie dokumentów i umieszczanie skanów w systemie Doraźne wsparcie recepcji Wymagania: Doświadczenie w pracy administracyjnej Dobra ...

  • We are the experts in recruiting qualified, professional and skilled people with foreign languages across a customer service sector. In the last years, our team gained a broad experience in multilingual recruitment on polish and international markets, including (non exhaustively) mass recruitment of talented people speaking fluent English, German, Dutch, French, Czech Speakers for SSC/BPO sector. Our Client ...

  • Twoja przyszła Firma / Your future CompanyPoszukuję kandydata dla miedzynarodowej firmy z branży IT na stanowisko Specjalisty wsparcia z j. duńskim. Jeśli chciałbyś / chciałabyś rozpocząć karierę zawodową w globalnej firmie i wykorzystywać znajomość języka duńskiego - mam dla Ciebie idealną pracę! Brak doświadczenia lub doświadczenie w innej branży nie jest przeszkodą! Będziesz odpowiedzialny za ...

  • Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i szukasz odpowiedzialnej pracy biurowo- administracyjnej? Cenisz sobie współpracę, przyjazną atmosferę i zamiast w korporacji chciałbyś pracować w nowoczesnej polskiej firmie technologicznej? Szukamy osób sprawnie władających językiem angielskim, które nie mają problemów z komunikacją wewnętrzną jak i zewnętrzną i będą wsparciem dla naszej kadry zarządzającej. Miejsce ...

  • Twoja przyszła Firma / Your future CompanyNaszym Klientem jest jedna z największych międzynarodowych firm doradztwa strategicznego i operacyjnego w Polsce, która cieszy się ugruntowaną pozycją na rynku światowym. Posiada kilkadziesiąt biur zlokalizowanych w różnych krajach świata. Globalny charakter firmy sprawia, że ich Klienci korzystają z wiedzy i doświadczeń międzynarodowych ekspertów. Stałym celem ...

  • Twoja przyszła Firma / Your future CompanyDla naszych Klientów z branży Consultingowej poszukujemy Recepcjonistek/Recepcjonistów w pełnym wymiarze godzin.Do głównych zadań Pracownika na tym stanowisku osoby będzie należało zapewnienie sprawnego funkcjonowania obszaru recepcji biura oraz przyjmowanie gości. Zatrudniona osoba odpowiedzialna również będzie za nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w ...

  • Twoja przyszła Firma / Your future CompanyObecnie dla mojego klienta poszukuję osoby na stanowisko Asystenki Administracyjnej Zarządu. Jeśli zależy Ci na rozwoju w firmie międzynarodowej, możliwości używania języka angielskiego na co dzień oraz zdobyciu doświadczenia administracyjnego: aplikuj! :) Będziesz odpowiedzialna/y za organizację oraz wsparcie pracy Zarządu, administrowanie kalendarzem oraz ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Warszawa" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry