Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Warszawa" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (230)
    • (6)
    • (4)
    • (2)
    • (1)
    • Zobacz więcej »
    • (1)
    • (1)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (236)
    • (224)
    • (223)
    • (223)
    • (223)
    • Zobacz więcej »
    • (223)
    • (106)
    • (106)
    • (106)
    • (106)
    • (7)
    • (7)
  • Wymiar etatu
    • (231)
    • (3)
    • (2)
  • Okres publikacji
    • (46)
    • (227)
    • (230)
    • (232)
    • (234)
    • Zobacz więcej »
    • (235)

236 ofert pracy dla: Administracja Biurowa lokalizacja: Warszawa

Sortuj według:
  • Firma z branży IT poszukuje do swojego biura w Warszawie, na okres 1 roku osoby na w pełni samodzielne stanowisko Specjalisty ds. rekrutacji. Zakres obowiązków: samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska IT, inżynierskie oraz handlowe, aktywne poszerzanie źródeł pozyskiwania kandydatów, selekcja dokumentów aplikacyjnych, przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych, planowanie i koordynacje ...

  • HR Manager

    Right Career

    Warszawa, mazowieckie

    Dla naszego Klienta, światowego lidera w swojej branży i znanej marki na świecie poszukujemy utalentowanych kandydatów na stanowisko: HR Manager Opis stanowiska Zarządzanie procesami HR w fabryce produkcyjnej Odpowiedzialność za strategię HR Liderowanie zespołem HR i administracji Prowadzenie strategicznych procesów w organizacji: w tym rozwojowych, rekrutacyjnych, employer brandingowych Pełnienie ...

  • Będziesz odpowiedzialny za:Bieżące wsparcie administracyjne biura, Profesjonalną obsługę recepcji, Współpracę z Zarządem Firmy, Organizowanie podróży służbowych, Budowanie relacji z kontrahentami, Nadzór nad dokumentacją, Dbanie o prawidłowy przepływ informacji. Wymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok, Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2), Operatywność w działaniu i umiejętność ...

  • Obowiązki:informowanie na temat zmian usług i wprowadzania nowych usług IT, a także udzielania odpowiedzi na pytania, dotyczące obszaru IT, zgłaszane za pośrednictwem w wewnętrznych portali (np.: Siemens Social Network),wsparcie użytkowników przy uruchamianiu nowego sprzętu lub oprogramowania kierowanie zleceń do dostawców usług IT (w zakresie niedostępnym dla użytkowników) oraz inicjowanie eskalacji ...

  • Asystent/ka biura

    Trenkwalder

    Warszawa, dolnośląskie

    Obowiązki:wspieranie Office Managera w codziennych obowiązkach - w przygotowywaniu prezentacji Power Point oraz innych dokumentów na potrzeby przełożonego, wykonywaniu tłumaczeń z języka polskiego na angielski i vice versa, opracowywaniu wewnętrznych komunikatów, zapewnianiu sprawnego przepływu informacji pomiędzy biurami regionalnymi,zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura (m.in. zamawianie ...

  • Dla Naszego klienta – firmy międzynarodowej, poszukujemy pracownika na stanowisko: Junior Accountant with French/German/Turkish Miejsce pracy: Warszawa (Mokotów) ZADANIA: Wsparcie działu księgowości w codziennych zadaniach, Przygotowywanie dokumentów związanych z procesami księgowymi oraz wprowadzanie ich do systemu, Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna w języku obcym, Wykonywanie zadań związanych z ...

  • Dla naszego Klienta, firmy z branży konsultingowej z zakresu usług księgowych poszukujemy aktualnie: Księgowa /Księgowy Sam/6/01/2018/NG Zakres obowiązków: Dekretacja i księgowanie dokumentów Przygotowywanie płatności związanych z działalnością firmy Kontrola sald należności i zobowiązań Sporządzanie sprawozdań finansowych Odpowiedzialność za stan dokumentacji księgowej oraz jej archiwizację ...

  • Zakres obowiązków Odbieranie oraz łączenie rozmów, Witanie gości oraz powiadamianie o ich przybyciu pracowników biura, Utrzymywanie czystości i porządku na recepcji, Dbanie o wygląd sal konferencyjnych, Zgłaszanie zapotrzebowania na materiały biurowe do Koordynatora Administracji. Zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie – odbiór oraz wysyłka paczek kurierskich oraz przesyłek pocztowych, Zlecone obowiązki ...

  • Zadania:• Kompleksowe zarządzanie biurem i recepcją,• Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji wewnątrz firmy,• Koordynowanie obiegu dokumentów, w tym poczty wychodzącej i przychodzącej,• Współpraca z kontrahentami, dostawcami zewnętrznymi oraz innymi działami firmy,• Pełne wsparcie organizacyjne dla członków zespołu,• Wsparcie działu HR w obszarze employer branding, onbording, rekrutacji i innych działań ...

  • Zadania:Wsparcie administracyjne biura w bieżących zadaniach, Kompleksowa obsługa recepcji, Nadzór nad obiegiem korespondencji, Współpraca z Zarządem Firmy i innymi działami firmy, Organizowanie i koordynacja podróży służbowych, Dbanie o prawidłowy przepływ informacji. Wymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok, Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2), Doświadczenie w organizowaniu ...

  • Główne zadania: Świadczenie na rzecz polskich i zagranicznych przedsiębiorców usług informacyjnych, szkoleniowych i doradczych z zakresu prawa i polityk Unii Europejskiej oraz polskiego prawa gospodarczego; Prowadzenie działalności szkoleniowej w w/w zakresie. Przygotowanie prezentacji i szkoleń w językach polskim i angielskim; Współudział w tworzeniu narzędzi informacyjnych PARP (publikacji, strony ...

  • Kancelaria Prawna Skarbiec - lider w doradztwie strategicznym dla przedsiębiorstw. Oferujemy kompleksową obsługę prawną, podatkową i księgową. Tylko na przestrzeni ostatnich trzech lat świadczyliśmy usługi na rzecz ponad tysiąca firm, reprezentując je w sprawach o łącznej wartości ponad sześciu miliardów złotych. Od lat jesteśmy wyróżniani w prestiżowych zestawieniach firm prawniczych w Polsce i na ...

  • Kancelaria Prawna Skarbiec - lider w doradztwie strategicznym dla przedsiębiorstw. Oferujemy kompleksową obsługę prawną, podatkową i księgową. Tylko na przestrzeni ostatnich trzech lat świadczyliśmy usługi na rzecz ponad tysiąca firm, reprezentując je w sprawach o łącznej wartości ponad sześciu miliardów złotych. Od lat jesteśmy wyróżniani w prestiżowych zestawieniach firm prawniczych w Polsce i na ...

  • Jeśli: • jesteś absolwentem lub studentem ostatnich lat studiów, interesuje Cię temat dotacji UE • chcesz wiedzę zdobytą podczas nauki skonfrontować w prawdziwym otoczeniu biznesowym • interesuje Cię tematyka szeroko rozumianego doradztwa biznesowego dla przedsiębiorstw • chcesz poznać od środka funkcjonowanie przedsiębiorstw oraz być współtwórcą ich rozwoju • interesują Cię zagadnienia związane z ...

  • Twoja przyszła Firma / Your future Company Naszym Klientem jest renomowana firma świadcząca profesjonalne usługi w zakresie doradztwa na rynku nieruchomości komercyjnych. W związku z dynamicznym rozwojem firmy prowadzimy aktualnie rekrutację na stanowisko Asystenta/ki Office Managera. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie Office Managera w bieżących działaniach ...

  • W związku z aktualnym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko: Recepcjonistka / Recepcjonista Miejsce pracy: Warszawa Zadania: dbanie o właściwy wizerunek firmy kompleksowa obsługa biurowo - administracyjna zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji obsługa urządzeń biurowych obsługa telefoniczna i mailowa biura przyjmowanie i obsługa gości bieżąca współpraca z innymi działami firmy Wymagania ...

  • Valentis A.G. jesteśmy szwajcarską firmą farmaceutyczną, producentem takich marek jak: Kinon, Flexus, Kerabione. Nasze produkty są bardzo starannie i odpowiedzialnie dobierane. Najważniejsze dla nas jest dobro i zdrowie pacjentów. Asystent / Asystentka ds. księgowych Miejsce pracy: Warszawa Zadania: kontrola faktur pod względem formalnym i rachunkowym prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów księgowych ...

  • Zadania:Wsparcie administracyjne biura w bieżących zadaniach, Kompleksowa obsługa recepcji, Nadzór nad obiegiem korespondencji, Współpraca z Zarządem Firmy i innymi działami firmy, Organizowanie i koordynacja podróży służbowych, Dbanie o prawidłowy przepływ informacji. Wymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok, Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2), Doświadczenie w organizowaniu ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Warszawa" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry