Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Warszawa" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (236)
    • (2)
    • (2)
    • (2)
    • (1)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (241)
    • (217)
    • (215)
    • (215)
    • (215)
    • Zobacz więcej »
    • (215)
    • (108)
    • (108)
    • (108)
    • (108)
    • (11)
    • (11)
  • Wymiar etatu
    • (234)
    • (5)
    • (2)
  • Okres publikacji
    • (3)
    • (235)
    • (236)
    • (237)
    • (240)
    • Zobacz więcej »
    • (241)

241 ofert pracy dla: Administracja Biurowa lokalizacja: Warszawa

Sortuj według:
  • Oferujemy: Umowa zlecenie za naszym pośrednictwem Wynagrodzenie: 2300 zł/netto Możliwość dalszej współpracy z klientem na stanowisku lub awans w struktury sprzedażowe Praca od Poniedziałku do Piątku: 8:00-16:00 bądź 9:00-17:00 Płatny urlop Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej oraz karty sportowej, Adecco+Club (Platforma zniżkowa) Umowa do końca 31.12.2018 z możliwością stałej współpracy ...

  • Oferujemy: Umowę o pracę za naszym pośrednictwem Wynagrodzenie podstawowe 3 000 zł brutto + premie półroczne Bogaty pakiet benefitów: karta lunchowa, karta sportowa, opieka medyczna Pracę zmianową na pełen etat Lokalizacja: Galeria Mokotów, Arkadia, Galeria Wileńska Wymagania: Doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta Doświadczenie w pracy administracyjnej - będzie dużym atutem Doświadczenie w ...

  • Oferujemy: Umowa zlecenie za naszym pośrednictwem Wynagrodzenie podstawowe 2700 zł/netto Możliwość dalszej współpracy z klientem na stanowisku lub awans Adecco + Club (portal zniżkowy) Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej oraz karty sportowej Lokalizacja:Targówek PKP Warszawa Antoninów Przystanek ZTM - Matuszewska Obowiązki: Przygotowywanie raportów i analiz przebiegu promocji - w programie ...

  • Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne pracowników działu (kilka osób) Zarządzanie kalendarzami pracowników Organizacja podróży służbowych i spotkań biznesowych Zarządzanie obiegiem dokumentów, korespondencji Przygotowywanie prezentacji w programie Power Point oraz prostych raportów w Ms. Excel Redagowanie pism, materiałów informacyjnych, broszur na spotkania biznesowe Wymagania ...

  • Zakres obowiązków: Przygotowanie i obsługa umów o współpracę ze specjalistami (umowy wielojęzyczne) Monitorowanie statusu podpisania, dbanie o terminowość Przygotowanie i obsługa dokumentów płatności dla pracowników Współpraca z kancelariami prawnymi i biurami tłumaczeń Przygotowywanie aneksów do umów, archiwizowanie umów Tworzenie prostych raportów i zestawień w programie Excel oraz prezentacji w ...

  • Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne zarządu Rozliczenia wydatków służbowych Umawianie i organizowanie spotkań (opieka nad kalendarzem) Organizacja podróży służbowych (samoloty, PKP) Zarządzanie obiegiem dokumentów do podpisu Wsparcie Działu Administracji i Księgowości (prace biurowe, skanowanie, bindowanie, archiwizacja, obsługa poczty) Doraźne zastępstwo na recepcji (w razie potrzeby ...

  • Wsparcie klienta / I linia wsparcia (j. hiszpański)Miejsce pracy / Location WarszawaNasz Klient zapewnia / Our Client offers Poszukujemy pracownika dla miedzynarodowej firmy z branży IT. Jeśli chciałbyś / chciałabyś rozpocząć karierę zawodową w globalnej firmie i wykorzystywać znajomość języka hiszpańskiego - mamy dla Ciebie idealną pracę! Brak doświadczenia lub doświadczenie w innej branży nie jest przeszkodą ...

  • Alab Laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od 17 lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 300 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 81 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3000 różnych badań. W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego ...

  • Główne zadania: naliczanie listy płac dla grupy ponad 500 pracowników we współpracy ze spółką zewnętrzną (outsourcing); aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym; zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami; zarządzanie systemem ewidencji czasu pracy; udzielanie wyjaśnień w kwestiach kadrowo-płacowych pracownikom spółki; udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na ...

  • Nasze oczekiwania: wykształcenie minimum średnie (mile widziani studenci studiów zaocznych) komunikatywna znajomość języka angielskiego dobra znajomość pakietu Microsoft Office umiejętność obsługi urządzeń biurowych (fax, skaner) odpowiedzialność, zaangażowanie, samodzielność komunikatywność, inicjatywa i rzetelność w wykonywaniu obowiązków bardzo dobra organizacja pracy własnej wysoka kultura osobista ...

  • Lotnisko Chopina zatrudni personel do nowo otwartego Punktu w strefie wolnocłowej na stanowisku: Ekspedient Miejsce: Warszawa,lotnisko Chopina Oferujemy: – umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę bezpośrednio z Firmą po okresie próbnym – pracę w systemie zmianowym w godzinach otwarcia lotniska – atrakcyjną stawkę wynagrodzenia wraz z premią; – pracę z praktycznym zastosowaniem języka ...

  • Oferujemy: możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku oraz: prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie, kartę sportową, nowoczesne biuro w centrum Warszawy, kursy językowe finansowane przez firmę, ciekawe, międzynarodowe projekty, szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne. Zakres obowiązków: codzienny kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami niemieckojęzycznymi, budowanie i utrzymywanie profesjonalnych ...

  • NAJ International jest renomowaną agencją doradztwa personalnego. Działamy od ponad 27 lat i z sukcesem realizujemy projekty rekrutacyjne na stanowiska od średniego do najwyższego szczebla zarządzania. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem 482. Systematycznie pracujemy nad rozwojem naszych usług, dlatego w roku 2014 dołączyliśmy do jednej z 25 największych sieci Executive Search na świecie - International ...

  • NAJ International jest renomowaną agencją doradztwa personalnego. Działamy od ponad 27 lat i z sukcesem realizujemy projekty rekrutacyjne na stanowiska od średniego do najwyższego szczebla zarządzania. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem 482. Systematycznie pracujemy nad rozwojem naszych usług, dlatego w roku 2014 dołączyliśmy do jednej z 25 największych sieci Executive Search na świecie - International ...

  • Do Twoich zadań należeć będzie: telefoniczne udzielanie informacji i wyjaśnień o procesie płatności podwykonawcom/dostawcom współpracującymi z Budimex SA, współpraca z pracownikami ekonomicznymi na budowach, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , obsługa kompensat i potrąceń, kompletowanie dokumentów do spraw sądowych, pomoc w prowadzeniu rejestru faktur przychodzących, analiza danych ...

  • Oferujemy: możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku oraz: prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie, kartę sportową, nowoczesne biuro w centrum Warszawy, kursy językowe finansowane przez firmę, ciekawe, międzynarodowe projekty, szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne. Zakres obowiązków: codzienny kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami niemieckojęzycznymi, budowanie i utrzymywanie profesjonalnych ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Warszawa" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry