Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja / Sekretariat", w miejscowości "Pruszków" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (125)
    • (1)
    • (1)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (125)
    • (115)
    • (115)
    • (115)
    • (115)
    • Zobacz więcej »
    • (115)
    • (39)
    • (39)
    • (39)
    • (39)
  • Wymiar etatu
    • (123)
    • (2)
  • Okres publikacji
    • (114)
    • (116)
    • (120)
    • (121)
    • (125)

125 ofert pracy dla: Administracja / Sekretariat lokalizacja: Pruszków

Sortuj według:
  • Pracownik do działu wsparcia i analiz

    Adecco Poland Sp. z o.o.

    Duchnice, Pruszków, Grodzisk Mazowiecki, Ożarów Mazowiecki, Warszawa, mazowieckie

    Oferujemy : - Umowę o prace tymczasową- Godziny pracy 8-16- Atrakcyjne wynagrodzenie- Kartę Edenred na zakupy w wysokości 210 złWymagania:- Kompetencje analityczne- Dobra znajomość MS Excel- Komunikatywność- Mile widziany student ekonomii, rachunkowości- Mile widziane doświadczenie zawodowe Zakres obowiązków:- Tworzenie tabel w MS Excel- Analiza danych- Inne prace zlecone przez przełożonegoNumer ...

  • Obsługa biura - odbieranie i wysyłanie maili związanych z akwizycją szkoleń, telefonów, przygotowanie skryptów na szkolenia, wysyłka zamówień ze sklepu internetowego (ok 10-12 zamówień tygodniowo), prowadzenie magazynu (w tym składanie zamówień) na potrzeby sklepu internetowego oraz na szkolenia, przygotowanie dokumentów dla księgowości, pilnowanie terminów płatności, składania dokumentów etc. Znajomość ...

  • Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570. Szukasz ciekawej pracy, która da Ci możliwość rozwoju? Nasi rekruterzy ...

  • Opis stanowiska pracy prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników (obecności, urlopy, zwolnienia, nadgodziny itp.) nadzór nad badaniami lekarskimi pracowników ewidencja przydziału: kart, szafek pracowniczych, odzieży roboczej współpraca z Agencjami Pracy Tymczasowej w zakresie rozliczanie czasu pracy i spraw bieżących ewidencja wykorzystania środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych pomoc w ...

  • Recepcjonista / Recepcjonistka Warszawa NR REF.: 1115158 Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy inwestycyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy osoby na stanowisko: Recepcjonista / RecepcjonistkaOsoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prawidłową obsługę recepcji firmy. Obowiązki na obejmują głównie: obsługę gości i klientów firmy, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą ...

  • Zakres obowiązków:• prace administracyjne w zakresie poprawnego funkcjonowania Studia,• zamawianie artykułów spożywczo-biurowych,• obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,• koordynacja działań związanych ze szkoleniami dla Klientów (m.in. organizacja modelek na szkolenia z wykorzystaniem wewn. bazy danych, tworzenie kalendarza szkoleń oraz grafiku pracy Instruktorów itp.),• ścisła współpraca z działem ...

  • Clinical Data Coordinator Warszawa NR REF.: 1112098 About usAstraZeneca is one of the world’s most exciting bio-pharmaceutical companies. From scientists to sales, lab techs to legal, we’re on a mission to turn ideas into life-changing medicines that improve patients’ lives and benefit society. We need great people who share our passion for science and have the drive and determination to meet the unmet ...

  • Finance Administrator 6 months contract Warszawa NR REF.: 1114477 About as:AstraZeneca is a global, innovation-driven biopharmaceutical business that focuses on the discovery, development and commercialization of prescription medicines for some of the world's most serious diseases. But we're more than one of the world's leading pharmaceutical companies. At AstraZeneca, we're proud to have ...

  • Zadania: Kompleksowe prowadzenie procesu weryfikacji rozliczeń klientów dotyczących zużycia energii elektrycznej i gazu: od wprowadzenia danych z faktur do systemu, weryfikację merytoryczną rozliczeń, po bieżące wyjaśnianie rozbieżności, prowadzenie reklamacji i przygotowanie raportu dla klienta zewnętrznego. Analiza zapisów umów i innych dokumentów dotyczących zakupu energii elektrycznej i paliwa ...

  • Obowiązki: Wsparcie administracyjne biura w bieżących zadaniach; Organizowanie i obsługa spotkań biznesowych; Profesjonalna obsługa recepcji; Organizowanie wydarzeń promujących działalność firmy Dbanie o prawidłowy przepływ informacji i najwyższe standardy obsługi; Organizowanie podróży służbowych; Ewidencja zapotrzebowania na art. biurowe i spożywcze; Rozliczanie wydatków służbowych; Administrowanie ...

  • Zakres obowiązków: Zarządzanie terminarzem m. in. wyznaczanie terminów i organizowanie spotkań Planowanie podróży służbowych i osobistych, m. in. rezerwacje lotów, hoteli, wypożyczanie samochodów Przygotowywanie p. prezes do spotkań, sporządzanie dokumentów i prezentacji Koordynowanie wydarzeń międzynarodowych, spotkań biznesowych, wizytacji menedżerskich Organizacja spotkań, telekonferencji, warsztatów ...

  • Obowiązki: Wsparcie administracyjne biura w bieżących zadaniach; Profesjonalna obsługa recepcji; Administrowanie pocztą przychodzącą i wychodzącą; Organizowanie i obsługa spotkań biznesowych; Ewidencja zapotrzebowania na art. Spożywcze; Dbanie o prawidłowy przepływ informacji i najwyższe standardy obsługi; Inne place zlecone na bieżąco przez Przełożonego; Wymagania: Znajomość języka angielskiego na poziomie ...

  • Zakres obowiązków: Zarządzanie terminarzem m. in. wyznaczanie terminów i organizowanie spotkań Planowanie podróży służbowych i osobistych, m. in. rezerwacje lotów, hoteli, wypożyczanie samochodów Przygotowywanie p. prezes do spotkań, sporządzanie dokumentów i prezentacji Koordynowanie wydarzeń międzynarodowych, spotkań biznesowych, wizytacji menedżerskich Organizacja spotkań, telekonferencji, warsztatów ...

  • Zakres obowiązków: Obsługa recepcji głównej (powitanie gości, bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientami, zamawianie taksówek dla klientów) Wykonywanie czynności administracyjnych (obsługa faksu, rozlicznie faktur i voucherów) Zarządzanie korespondencją i nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów (przesyłki pocztowe i kurierskie) Koordynowanie zamówień biurowych (zamawianie materiałów biurowych oraz ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja / Sekretariat", w miejscowości "Pruszków" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry