Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja / Sekretariat", w miejscowości "Pruszków" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (61)
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (61)
    • (61)
    • (61)
    • (61)
    • (61)
    • Zobacz więcej »
    • (61)
    • (27)
    • (27)
    • (27)
    • (27)
  • Wymiar etatu
    • (61)
  • Okres publikacji
    • (61)
    • (61)
    • (61)
    • (61)
    • (61)

61 ofert pracy dla: Administracja / Sekretariat lokalizacja: Pruszków

Sortuj według:
  • Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: rzetelna obsługa klienta ( odbieranie telefonów , udzielanie informacji o ofercie firmy , wyjaśnienia , reklamacje ) obsługa klienta stałego (m.in. wprowadzanie harmonogramów usług wywozu nieczystości ) przygotowywanie umów handlowych /aneksów oraz dokumentacji potrzebnej do realizacji umów, zleceń fakturowanie i obsługa dokumentów ...

  • Osoba zatrudniona na w/w/ stanowisku w naszej firmie będzie odpowiedzialna za: prowadzenie dokumentacji i bieżących spraw związanych z ochroną środowiska realizacja obowiązków wynikających z przepisów ochrony środowiska aktualizowanie wewnętrznych procedur związanych z gospodarką odpadami w firmie oraz ich kontrola reprezentowanie firmy przed organami ds. Ochrony Środowiska kompletowanie danych do ...

  • Recepcjonista/-tka Warszawa NR REF.: 1127070 Dla naszego Klienta, światowego lidera z branży deweloperskiej, poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko:Recepcjonista/RecepcjonistkaDo zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie: codzienna obsługa recepcji (zaopiekowanie się gośćmi, obsługa telefonu, udzielanie odpowiedzi na zapytania oraz przekierowywanie rozmów), bieżące wsparcie pracowników firmy w ...

  • Sales and Office Coordinator Warszawa NR REF.: 1125355 Twoja nowa firmaZnany amerykański dostawca technologii wodnych dla przemysłu jak również budownictwa. Działalność firmy jest rozpoznawalna w ponad 150 krajach Twoja nowa rolaSales and Office Coordinator to rola wymagająca umiejętności prowadzenia wielu zadań i projetów jednocześnie. Na tym stanowisku będziesz koordynować codziennymi zadaniami w ...

  • FACILITIES ASSISTANT Warszawa NR REF.: 1126642 Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży farmaceutycznej, poszukujemy osobyna stanowisko: Facilities Assistant/ Asystent ds. Zaopatrzenia i Administracji Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należeć dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w biurze, zamawianie materiałów biurowych, pomoc w planowaniu przestrzenie biura oraz w razie potrzeby ...

  • Nr ref.: 0026074Rodzaj pracy: Praca stałaZakres obowiązków:profesjonalna obsługa recepcji, gości oraz spotkań biznesowych w firmie, współpraca ze spółkami z grupy, obsługa centrali telefonicznej, wsparcie organizacyjne i administracyjne pracowników inne prace biurowe. Oczekiwania:wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów doświadczenie w pracy na recepcji (ok. 1 rok) znajomość języka angielskiego na poziomie ...

  • Key Responsibilities: • Transportation and travel booking and administration (including compliance processes were required).• Diary management (including communication with external clients about confidential transactions).• Contact and working group management (including access to personal client data).• Expense submission and processing (including adherence to compliance and expense pre-approval processes and ...

  • Obowiązki: • obsługa recepcji głównej (maile, telefony, korespondencja)• współpraca z innymi działami firmy np. działem sprzedaży (wsparcie administracyjne)• opieka nad benefitami pozapłacowymi dla pracowników• zamawianie artykułów biurowych• współpraca z zewnętrznymi dostawcami• obsługa gości i klientów firmy, w tym zagranicznych• dbanie o porządek na recepcji oraz w salach konferencyjnych (zarządzanie salkami ...

  • Zakres obowiązków Prowadzenie dokumentacji pracowniczej Ewidencja czasu pracy Sporządzanie dokumentacji związanej z procesem nawiązania i ustania stosunku pracy Kompleksowa obsługa procesu płacowego dla pracowników etatowych i umów cywilnoprawnych Sporządzanie deklaracji ZUS, US, PFRON oraz sprawozdań GUS Prowadzenie procesów rekrutacyjnych Tworzenie i aktualizowanie opisów stanowisk pracy ...

  • Co będziesz u nas robić? wspierać procesy rekrutacyjne pod kątem administracyjnym, wprowadzać i aktualizować dane dot. kandydatów w systemach i narzędziach HR, organizować spotkania z kandydatami, administrować i rozwijać bazę danych. Jeśli: chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia rekrutacyjne i chcesz dalej rozwijać swoje kompetencje w tym obszarze, jesteś osobą dokładną i zaangażowaną, dobrze czujesz się w ...

  • Twoje zadania: Zróżnicowane zadania administracyjno-handlowe w zakresie obsługi biura i obsługi klienta Wyszukiwanie możliwości przetargowych w branży medycznej Nadzór nad procedurami przetargowymi i kompletacją dokumentacji przy współpracy z działem handlowym Nadzór na umowami i warunkami testowania/wynajmu sprzętu medycznego Rejestracja produktów medycznych na magazynie i wystawianie faktur dla ...

  • Tobea sp. z o.o., agencja zatrudnienia o numerze rejestrowym 12139, dla swojego Klienta- biura rachunkowego znajdującego się na warszawskim Mokotowie, poszukujemy kandydatów na stanowisko Samodzielny/a księgowy/a Co wyróżnia firmę, a dla Ciebie może mieć znaczenie: młody zespół i przyjazna atmosfera pracy, otwartość na Twoje pomysły i usprawnienia, dynamiczny rozwój i zaufanie klientów, biuro przy stacji ...

  • Zadania: Przygotowywanie i składanie deklaracji EKAER, INTRASTAT Kontrola kompletności i poprawności deklaracji EKAER, INTRASTAT Przygotowywanie i analiza raportów Współpraca z Urzędami Celnymi odnośnie deklaracji EKAER, INTRASTAT Utrzymywanie kontaktów z zagranicznymi oddziałami firmy w szczególności zakresie EKAER, INTRASTAT Wymagania: Wykształcenie wyższe Doświadczenie w zakresie przygotowywania ...

  • Asystent/-ka Prezesa Warszawa NR REF.: 1127303 Dla naszego Klienta, firmy z branży ubezpieczeniowej, poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko:Asystent/-tka PrezesaDo zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie prowadzenie kalendarza spotkań Prezesa, organizowanie podróży służbowych, obsługa interesantów i gości, redagowanie pism na potrzeby Prezesa, ewidencja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja / Sekretariat", w miejscowości "Pruszków" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry