Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Lublin" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (6)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (6)
    • (4)
    • (4)
    • (4)
    • (4)
    • Zobacz więcej »
    • (4)
    • (1)
    • (1)
    • (1)
    • (1)
  • Wymiar etatu
    • (6)
  • Okres publikacji
    • (4)
    • (6)
    • (6)
    • (6)
    • (6)

6 ofert pracy dla: Administracja Biurowa lokalizacja: Lublin

Sortuj według:
  • Obowiązki:ustawianie i obsługa maszyn CNC (systemy SINUMERIC, FANUC, HAAS),czyszczenie i konserwacja obsługiwanych maszyn, urządzeń i przyrządów,wprowadzanie korekcji,nadzór jakościowy nad wykonywanymi detalami.Wymagania:minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,znajomość rysunku technicznego oraz umiejętność posługiwania się narzędziami pomiarowymi,umiejętność obsługi maszyn sterowanych ...

  • Pracownik działu koordynacji (j. niemiecki)

    ARCOS FM PL Saller Polbau Sp. z o.o. Sp. k.

    Lublin, Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Świdnik, Kraśnik, Łuków, Biłgoraj (relokacja Niemcy), lubelskie

    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla zarządu i biura w Polsce w zakresie aktualnie realizowanych projektów Analiza danych przedsiębiorstwa ze wszystkich działów, benchmarking danych i raportowanie do zarządu Sprawdzanie umów najmu i kupna Aktywne sterowanie i rozwój międzydziałowych procesów roboczych Coaching & Controlling realizacji zadań we wszystkich działach Kontrola terminów Wsparcie przy ...

  • Profil kandydata: Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz: Bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane) Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów ...

  • Kogo poszukujemy? Nie musisz mieć wcześniejszych doświadczeń w podobnej pracy. Sprawdzimy natomiast, czy posiadasz: Bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego (dodatkowym atutem będzie, jeśli znasz również angielski, ale nie jest to konieczne). Łatwość komunikacji i nastawienie na rozwiązywanie problemów klientów. Podstawowe umiejętności komputerowe (Windows, MS Office). Co będziesz robić? Na początku pracy ...

  • Candidate’s profile Before you start our induction training we will check if you have: fluent German pro client attitude and communication skills basic experience in Windows 7 and MS Office customer service experience (is an asset but is not necessary) team player, problem solving attitude and efficient task management skills Job description After an induction training you will be able to: handle ...

  • Obowiązki:aktywne pozyskiwanie klientów na podległym terenie,obsługa stałych klientów na podległym terenie,przygotowywanie ofert dla klientów, prowadzenie negocjacji handlowych,realizacja założonych celów sprzedażowych wynikających z budżetów firmy i planów przekazywanych przez przełożonego,stała analiza rynku i konkurencji.Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (mile widziane ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Lublin" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry