Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Audyt / Księgowość / Kontrola Skarbowa", w miejscowości "Kraków" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (22)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (22)
    • (22)
    • (22)
    • (22)
    • (22)
    • Zobacz więcej »
    • (22)
    • (16)
    • (16)
    • (16)
    • (16)
  • Wymiar etatu
    • (21)
    • (1)
  • Okres publikacji
    • (1)
    • (15)
    • (17)
    • (19)
    • (19)
    • Zobacz więcej »
    • (22)

22 oferty pracy dla: Audyt / Księgowość / Kontrola Skarbowa lokalizacja: Kraków

Sortuj według:
  • Izba Administracji Skarbowej w KrakowieDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:księgowy do spraw rachunkowości w Dziale Rachunkowości w Urzędzie Skarbowym Kraków - Nowa HutaIzba Administracji Skarbowej w Krakowieul. Wiślna 731-007 KrakówZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:prowadzenie ewidencji przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat z tytułu podatków i ...

  • Do twoich obowiązków należeć będzie:weryfikowanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów w ramach Grupy ATERIMA przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych wsparcie w przygotowywaniu ewidencji i deklaracji podatkowych sporządzanie raportów sprawozdawczych i sprawozdań finansowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne wsparcie biznesu w realizacji zadań udział w projektach ...

  • Spółdzielnia Mieszkaniowa „Zadworze” z siedzibą w Krakowie, zarządzająca zasobem własnym oraz Wspólnotami Mieszkaniowymi zatrudni Pracownika Działu Księgowości Początkowo ½ etatu – docelowo rozważane ¾ lub cały etat Wymagania: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – w Spółdzielni Mieszkaniowej lub firmie obsługującej Wspólnoty Mieszkaniowe, wykształcenie minimum średnie kierunkowe, pożądana znajomość ...

  • Główne zadania na stanowisku: Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów Dekretacja faktur Obliczanie podatku dochodowego oraz podatku VAT Kontakt z Klientem w obszarze bieżących procesów Współpraca z innymi działami firmy oraz Klientami Wymagania wobec kandydatów: Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - ok. 2 lata Wykształcenie w obszarze księgowości i finansów Znajomość zagadnień z obszaru ...

  • Główne zadania na stanowisku: Prowadzenie pełnej księgowości spółek obsługiwanych przez biuro rachunkowe Prowadzenie książki przychodów i rozchodów Obliczanie podatków: pochodowego oraz VAT Kontakt z Klientem w zakresie bieżących procesów Praca z programem Symfonia Wymagania wobec kandydatów: Doświadczenie zawodowe związane z prowadzeniem pełnej księgowości spółek Znajomość zagadnień podatkowych ...

  • CEE Experts jest butikiem HR specjalizującym się w rekrutacjach oraz konsultingu związanym ze sprzedażą oraz HR. Posiadamy doświadczenie i specjalistyczną wiedzę w obszarach BPO/SSC, IT, Sprzedaż i Marketing, Inżynieria. Naszymi klientami są znane międzynarodowe korporacje rozwijające się w Środkowej Europie jak również polskie firmy będące synonimem sukcesu w swojej branży. Aktualnie dla naszego ...

  • W związku z dynamicznym rozwojem Spółki poszukujemy zaangażowanej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Specjalista ds. VAT. Zakres obowiązków: • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych • kontrola i akceptacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym • wprowadzanie do systemu księgowego i bieżące księgowanie faktur VAT • weryfikacja wprowadzonych dokumentów dla celów VAT ...

  • Responsibilities for: End to End payroll process for one/several markets/countries in Europe; Reviewing and controlling Process all payroll related payments to employees, Tax Authorities and Social Security Office; Compliance & Employee Support; Process all payroll related journal entries into the general ledger; Prepare monthly tax returns for wage taxes; Single point of contact for the business partners ...

  • Overview:Serve as the Business Analyst for the Advanced Services Business Operations Deal Assurance team with focus on operations of bookings accuracy. This position is responsible for the deal assurance in the booking process by assigned Segment with data accuracy, ABC Calls and hold releases. Responsibilities: Lead the accuracy and governance of data within the tools . Assist in tracking and ...

  • Krakowskie biuro innogy Business Services Polska Sp. z o.o. odpowiada za wewnętrzną obsługę innogy i grupy RWE, głównie za księgowość oraz finanse. Zakres obowiązków: Wsparcie zespołu księgowego ds. zobowiązań (Accounts Payable) Korespondencja z dostawcami i klientami w j. czeskim Dbanie o terminowe księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Wprowadzanie faktur do systemu SAP Pomoc w ...

  • Opis stanowiska : Windykacja umów leasingowych; Windykacja podmiotów gospodarczych na powierzonym terenie w obszarze B2B; Zabezpieczenia i odbiór przedmiotów leasingu oraz zabezpieczenia kredytów; Bezpośredni kontakt z dłużnikami klientów spółki; Weryfikacja oraz ustalanie aktualnego miejsca pobytu i stanu majątkowego dłużników; Wyjaśnianie przyczyn opóźnień wobec klientów spółki; Aktywne motywowanie ...

  • For our Client, an international well-known company, we are looking for: Procurement Analyst with GermanMiejsce pracy: Kraków A person in this position will be responsible for: administrating procurement processes for German-speaking clients delivering operations as described in the procedures responding to employee and vendor inquiries regarding Procurement related topics preparing reports within ...

  • A few facts that you should know about our client: - one of the most admired SSC/BPO companies, - over 4000 employees hired in Cracow, - stable and growing team, - flexible working time and a friendly work atmosphere Senior Customer Representative with FrenchMiejsce pracy: Kraków Your duties: Customer portfolio management (AR), build and maintain strong relationships with customers, handle all incoming e-mails and ...

  • A few facts that you should know about our client: - one of the most admired SSC/BPO companies, - over 4000 employees hired in Cracow, - flexible working time and friendly work atmosphere. Team Leader OtC with GermanMiejsce pracy: Kraków Duties: Manage a team of 12 OtC Specialists (Juniors, Specialists and Seniors), supervise the team to deliver high quality and professional service, maintain strong relationship ...

  • RtR Process Manger

    HRK S.A

    Kraków, małopolskie

    RtR Process MangerMiejsce pracy: Kraków Key Responsibilities: Managing the team of 5 Team Leaders, 60 accountants: coaching, motivating, training, setting goals for team members and providing employee appraisal Having a global understanding of RtR process design and detailed knowledge for general ledger Ensuring that global business requirements are understood and applied in developing global process and ...

  • For our Client, a well-known international company from SSC/BPO sector, we are looking for a talented individual for the position of Procure to Pay Analyst with German or French PtP Analyst with German or FrenchMiejsce pracy: Kraków A person in this position will be responsible for: Performing standard procurement activities and clarifying operational issues Indexing and processing invoices Preparing ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Audyt / Księgowość / Kontrola Skarbowa", w miejscowości "Kraków" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry