Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Analityka", w miejscowości "Kraków" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (12)
    • (1)
    • (1)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (12)
    • (12)
    • (12)
    • (12)
    • (12)
    • Zobacz więcej »
    • (12)
    • (11)
    • (11)
    • (11)
    • (11)
  • Wymiar etatu
    • (12)
  • Okres publikacji
    • (3)
    • (11)
    • (11)
    • (12)
    • (12)
    • Zobacz więcej »
    • (12)

12 ofert pracy dla: Analityka lokalizacja: Kraków

Sortuj według:
  • Koordynator Centrum Zarządzania j. niemiecki

    ARCOS FM PL Saller Polbau Sp. z o.o. Sp. k.

    Kraków, Tarnów, Nowy Sącz, Oświęcim, Chrzanów, Olkusz, Oświęcim (relokacja Niemcy, Weimar), małopolskie

    Twoje zadania Realizacja zadań strategicznych we współpracy z działem Centermanagement Coaching pracowników przy wykonywaniu wszystkich powierzonych zadań; kontrola poprawności ich wykonania (kontrola terminów, stanu realizacji) Aktualizacja i controlling procesów roboczych Analiza skuteczności eventów i akcji marketingowych, interpratacja wskaźników Benchmarking danych; przygotowywanie analiz dla ...

  • Koordynator Centermanagement j. niemiecki

    ARCOS FM PL Saller Polbau Sp. z o.o. Sp. k.

    Kraków, Tarnów, Nowy Sącz, Oświęcim, Chrzanów, Olkusz, Oświęcim (relokacja Niemcy, Weimar), małopolskie

    Twoje zadania Realizacja zadań strategicznych we współpracy z działem Centermanagement Coaching pracowników przy wykonywaniu wszystkich powierzonych zadań; kontrola poprawności ich wykonania (kontrola terminów, stanu realizacji) Aktualizacja i controlling procesów roboczych Analiza skuteczności eventów i akcji marketingowych, interpratacja wskaźników Benchmarking danych; przygotowywanie analiz dla ...

  • Szukamy entuzjastycznych osób, które zostaną zaangażowane w projekt dla dużej firmy z branży finansowej. Zakres obowiązków: • Przenoszenie danych pomiędzy różnymi systemami informatycznymi korporacji • Sprawdzanie poprawności istniejących oraz przeniesionych danych • Dokumentacja wprowadzonych zamian w systemie • Kontakt z klientem zagranicznym Wymagania: • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1 ...

  • Research Project Management financial sector This role requires working within an international team and providing clear leadership and direction to its members. If you would like to work in the dynamic financial investment sector, join us. RESPONSIBILITIES: Being involved in the client communication plan working with senior management. Working closely with stakeholders, external vendors and offshore ...

  • We are looking for a strong Business Analyst to join a Client Delivery Team for APJC HR organisation to support data-driven execution of HR services for Sales function as HR Data Analyst. The ideal candidate is curious, fast learner, possessing the sharp analytical skills to identify and then turn data into information to enable decision making.Role Overview and Skills: Understanding of business ...

  • Job description Turner & Townsend is a global professional services provider that supports organisations that invest in, own and operate assets. Working from 104 offices around the globe, we are making the difference to projects across the real estate, infrastructure and natural resources sectors worldwide. We help organisations succeed by managing risk while maximising value and performance during the ...

  • Main responsibilities: Managing weekly SAP/FOD calls to ensure alignment with all external suppliers. Managing weekly Working Team calls with each of the sites (Philippines/Norway/NAM/Deer Park/Norco/Malaysia/GOM/Aberdeen etc) and take notes/minutes and close actions as appropriate. Lead KO calls with Suppliers. Work with Suppliers/CP Leads/PEs/FOD (etc) to address any issues preventing an external ...

  • Zakres obowiązków: • Dekretacja dokumentów, • Terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, • Prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi, • Przeprowadzanie okresowej kontroli kont (analiza rozrachunków z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych), • Wprowadzania i wysyłanie przelewów za faktury, • Przeprowadzanie klasyfikacji kosztów własnych i kosztów uzyskania przychodu ...

  • (DataServices) Finance Analyst Location: Kraków Key Accountabilities: Business Administration & Operational Management at will participate in business activities, supporting Senior Managers with BAU & non-BAU activities, cyclical work pieces such as Annual Reporting and short term initiatives. They are located in BAU teams and would report to a Senior Manager and would may have direct reports. This job is not ...

  • OPIS STANOWISKA • Analiza dostępnych konkursów dotacyjnych oraz nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi Klientami • Udział w realizacji usług doradczych dla Klientów z różnych branż, w tym projekty B+R, inwestycyjne, IT • Samodzielne prowadzenie analiz (przedsiębiorstw i rynków) oraz prezentowanie wyników w formie raportów dla Klienta • Udział w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie dla Klientów • Udział w ...

  • Czy wiesz, że blisko 70% użytkowników online nie kończy swojego zakupu, chociaż wrzuciło produkt do koszyka? Czy wiesz, że co czwarty użytkownik odwiedzający sklep internetowy ulega sile rekomendacji i kupuje produkt, który się mu poleca? Chcesz wiedzieć więcej? Nic prostrzego, aplikuj do nas na staż do działu analiz i planowania! :) Aplikuj jeśli: nie boisz się Excela (nie wymagamy znajomości tabel przestawnych ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Analityka", w miejscowości "Kraków" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry