Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja / Sekretariat", w miejscowości "Kraków" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (61)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (61)
    • (58)
    • (58)
    • (58)
    • (58)
    • Zobacz więcej »
    • (58)
    • (17)
    • (17)
    • (17)
    • (17)
  • Wymiar etatu
    • (59)
    • (1)
    • (1)
  • Okres publikacji
    • (3)
    • (61)
    • (61)
    • (61)
    • (61)
    • Zobacz więcej »
    • (61)

61 ofert pracy dla: Administracja / Sekretariat lokalizacja: Kraków

Sortuj według:
  • Młodszy specjalista ds. dokumentacji z językiem angielskim Kraków NR REF.: 1100165 Dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji działającej w branży transportowo-logistycznej, poszukujemy osób na stanowisko młodszego specjalisty ds. dokumentacji z językiem angielskim.Praca polega na weryfikacji dokumentów napływających od klientów anglojęzycznych oraz na kontakcie z nimi w przypadku błędów lub ...

  • Twoje obowiązki: administrowanie sprawami kadrowymi zgodnie z lokalnymi przepisami prawa pracy na rynki Austrii i Szwajcarii (prowadzenie dokumentacji pracowniczej, przygotowywanie dokumentów HR, prowadzenie ewidencji czasu pracy, rozliczanie czasu pracy; zwolnień lekarskich itp.) codzienne wsparcie w procesach payroll'owych; koordynowanie wszystkich procesów związanych z bezpieczeństwem i zdrowiem ...

  • bieżące wystawianie i księgowanie faktur sprzedażowych bieżące księgowanie faktur kosztowych bieżące rozliczanie delegacji pracowników przygotowywanie umów zleceń/o dzieło/o pracę i zgłaszanie pracowników do ZUS rozliczanie wynagrodzeń pracowników (ok. 20 os. w m-cu) rozliczanie projektów konkursowych (grantów) rozliczanie 4 podmiotów w ramach organizacji; 2 x działalność gospodarcza, spółka, fundacja inne ...

  • Assistant

    Hays Office

    Kraków, małopolskie

    Assistant Kraków NR REF.: 1108983 Asystent/ AsystentkaAsystentka Dyrektora - praca tymczasowa na 18 miesięcyDla naszego Klienta poszukujemy pracownika na stanowisko Asystentki/ AsystentaOsoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie Dyrektora: obsługę terminarza spotkań, organizację i koordynację planów podróży, edytowanie pism i dokumentów biznesowych, bieżące wsparcie codziennej ...

  • Clearance Broker with German Kraków NR REF.: 1109759 Federal Express Corporation (FedEx Express) is the world’s largest express transportation company. Leveraging its unmatched air route authorities and extensive air/ground infrastructure, FedEx Express connects markets, within just 1 to 2 business days that comprise 90% of the world’s economic activity. The FedEx Express global transportation network ...

  • Sales Coordinator with French Kraków NR REF.: 1111101 Federal Express Corporation (FedEx Express)is the world’s largest express transportation company. Leveraging its unmatched air route authorities and extensive air/ground infrastructure, FedEx Express connects markets, within just 1 to 2 business days that comprise 90% of the world’s economic activity. The FedEx Express global transportation network ...

  • HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Praca z językiem holenderskim ...

  • HRO Personnel is a Human Resources service provider operating under numer 6696. We are working as a recruitment provider searching on our Client's behalf for a person in the following role: OtC Administrator with Dutch Localization: Kraków Key Accountabilities: • Securing on-time Customer payments and providing them with requested documents • Facilitating the identification and resolution of any ...

  • HRO Personnel is a Human Resources service provider operating under numer 6696. We are working as a recruitment provider searching on our Client's behalf for a person in the following role: Customer Service Representative with Dutch Localization: Kraków Key Accountabilities: • Securing on-time Customer payments and providing them with requested documents • Facilitating the identification and ...

  • HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Obsługa Klienta z j. francuskim ...

  • HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Praca z językiem niderlandzkim ...

  • Working hours: 14.00- 22.00Contract for 3 to 6 monthsResponsibilities: Review source of documents for accuracy and completion of data input; Work with international HR teams to assure all data received is accurate and complete; Enter data from confidential employee records into Oracle system; Manage quality control of data entry; Respond to questions, concerns, requests of internal customers; Maintain ...

  • Zadania: Redagowanie oraz zamieszczanie ogłoszeń, Wsparcie, a następnie samodzielne realizowanie projektów rekrutacyjnych, Weryfikacja i selekcja aplikacji kandydatów zgodnych z poszukiwanym profilem, Identyfikacja odpowiednich kandydatów poprzez poszukiwania bezpośrednie, Sporządzanie raportów, Budowanie relacji biznesowych z klientami firmy oraz długofalowych relacji z kandydatami oraz klientami ...

  • Responsibilities: Responsible for data entry and updating Assignment Management System (Topia) on a regular basis with employee and dependent mobility information (passports; letters; birth certificates; etc.). Own data integrity for the Topia system inclusive of review data entered and taking appropriate actions, Respond to employees" and stakeholders' queries, ensuring a full understanding of the ...

  • CO ZYSKUJESZ PRACUJĄC Z NAMI: Zatrudnienie na umowę o pracę przez firmę Adecco z możliwością zatrudnienia bezpośrednio u Klienta; Atrakcyjne wynagrodzenie + premia roczna do 10%; Dodatkowe 3 dni urlopu na dany rok kalendarzowy; Szkolenia wdrażające do pracy; Miejsce pracy: Kraków (Nowa Huta) Godziny pracy: 8.00 - 16.00, od poniedziałku do piątku. CO BĘDZIE NALEŻAŁO DO TWOICH OBOWIĄZKÓW: Prowadzenie i koordynacja ...

  • Zadania: - telefoniczna i mailowa obsługa Klienta,- dokumentacja sprzedażowa, około sprzedażowa - archiwizacja, nadzór nad spływem dokumentów,- inne prace biuroweWymagania:- wykształcenie minimum średnie, - znajomość obsługi komputera, - komunikatywność i otwartość.Oferujemy:- umowę zlecenia, - atrakcyjne wynagrodzenie, - pracę w systemie trzyzmianowym, - możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego. Miejsce pracy ...

  • Main Responsibilities: Responsible for day to day supervision of the Onboarding Coordinators team supporting US/CAN, PL, UK and MENA regions. Research and resolve issues escalated by team members and various stakeholders. Provide excellent customer service and support to managers and new hires from time of offer acceptance through first 30 days of employment. Partner closely with Onboarding Program Lead ...

  • Młodszy Specjalista ds. Dokumentacji Kraków NR REF.: 1108947 Dla naszego klienta, amerykańskiej firmy posiadającej swoje biura w Krakowie, poszukujemy kandydatów do działu dokumentacji.Do głównych obowiązków na tym stanowisku należą: sprawdzanie poprawności dokumentacji oraz danych w systemie, wprowadzanie korekt, a także sporadyczny telefoniczny lub mailowy kontakt z klientem w przypadku dużych błędów w ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja / Sekretariat", w miejscowości "Kraków" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry