Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Kraków" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (60)
    • (2)
    • (2)
    • (1)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (65)
    • (58)
    • (57)
    • (57)
    • (57)
    • Zobacz więcej »
    • (57)
    • (21)
    • (21)
    • (21)
    • (21)
    • (2)
    • (2)
  • Wymiar etatu
    • (62)
    • (2)
    • (1)
  • Okres publikacji
    • (13)
    • (63)
    • (64)
    • (65)
    • (65)
    • Zobacz więcej »
    • (65)

65 ofert pracy dla: Administracja Biurowa lokalizacja: Kraków

Sortuj według:
  • Młodszy Specjalista ds. Raportowania/Wsparcia tłumaczeniowego W zakres obowiązków osoby aplikującej, w zależności od wybranej ścieżki kariery wchodzić będzie kontakt z obecnymi klientami firmy i tworzenie raportów miesięcznych, lub wsparcie językowe działu finansowego i współpraca z zespołem HR w zakresie tłumaczeń obowiązujących procedur oraz korespondencji z klientami. • Wymagana jest znajomość języka ...

  • Working hours: 14.00- 22.00Contract for 4 to 6 monthsEssential Duties & Responsibilities:1. Provide excellent customer service and support to managers and new hires from time of offer acceptance through first 30 days of employment.2. Apply judgment in determining work methods and balancing competing priorities.Pre-hire: Create Business ID and network accounts. Gather onboarding set-up requirements. Help ...

  • CZEGO OCZEKUJEMY? Od osoby, która dołączy do naszego zespołu oczekujemy: min. 3-letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu księgowości MŚP, znajomości przepisów z zakresu prawa podatkowego i rachunkowości, znajomości zagadnień księgowo-płacowych, dobrej znajomości języka angielskiego. Mile widziana znajomość zagadnień z zakresu Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej. JAKIE ZADANIA ...

  • CZEGO OCZEKUJEMY? Od osoby, która dołączy do naszego zespołu oczekujemy: min. 3-letniego doświadczenia na stanowisku Dyrektora Finansowego, praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu rachunkowości zarządczej, budżetowania i kontroli kosztów, analizowania danych finansowych oraz przygotowywania sprawozdań znajomości w interpretacji i stosowaniu przepisów podatkowych, umiejętności strategicznego myślenia i ...

  • Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego poszukuje pracownika administracyjnego do biura w Krakowie (pół etatu). Jesteśmy grupą entuzjastów, którym na sercu leży dobro każdego człowieka. Zapał do pracy skutkuje licznymi szkoleniami i projektami, które pomagają coraz większej liczbie osób z niepełnosprawnościami. Dołącz do naszego zespołu! NASZA MISJA: Zapewnienie równych praw i podmiotowości osób ...

  • Twoje obowiązki: administrowanie sprawami kadrowymi zgodnie z lokalnymi przepisami prawa pracy na rynku czeskim (prowadzenie dokumentacji pracowniczej, przygotowywanie dokumentow HR, prowadzenie ewidencji czasu pracy, rozliczanie czasu pracy; zwolnień lekarskich itp.) codzienne wsparcie w procesach payroll'owych; koordynowanie wszystkich procesów związanych z bezpieczeństwem i zdrowiem pracowników ...

  • ZAKRES OBOWIĄZKÓW NA STANOWISKU PRACY: - Przygotowanie wniosków o płatność, - Monitoring i nadzór nad przebiegiem realizacji projektu, - Uczestnictwo w kontrolach projektów jednostek sprawujących nadzór nad realizacją projektów, - Udział w opracowaniu wytycznych i procedur wewnętrznych niezbędnych do właściwej realizacji projektów, - Przygotowanie wniosków o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej ...

  • HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Praca administracyjna z j ...

  • Spółka Tax & Law Sp. z o.o. zajmująca się księgowością oraz obsługą prawną firm, poszukuje: Samodzielny/a Księgowy/a Opis stanowiska: praca w programie Comarch Optima ERP sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych umiejętność analizowania bilansu, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych i książki przychodów i rozchodów w pełnym zakresie wraz z terminowym zamknięciem miesiąca, Wymagania ...

  • Agencja performance marketingu, która oferuje kompleksowe rozwiązania dla Klientów e- commerce o zasięgu globalnym poszukuje osoby do zespołu! Na co dzień przygotowujemy strategię komunikacji online i zajmujemy się jej wdrożeniem biorąc odpowiedzialność za wyniki sprzedaży naszych Klientów. Jeśli chcesz do nas dołączyć, zapraszamy do aplikowania na stanowisko: Zadania dla Ciebie: Koordynacja ...

  • For our Client, international travel industry in Cracow we are looking for candidates for a position of Travel Consultant. Job specification: Providing high quality customer service via telephone and email Managing in resort queries offering advice and assistance to the passengers when they need it the most Requirements: English(C1) and Dutch (C1) Mature communication skills and excellent telephone ...

  • For our Client, international travel industry in Cracow we are looking for candidates for a position of Travel Consultant. Job specification: Providing high quality customer service via telephone and email Managing in resort queries offering advice and assistance to the passengers when they need it the most Requirements: English(C1) and German (C1) Mature communication skills and excellent telephone ...

  • Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi Wymagania: bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – wymagane praktyczna znajomość pakietu MS Office umiejętność ...

  • BillBird S.A. – lider na rynku polskim w zakresie innowacyjnych sposobów regulowania należności poszukuje: SPECJALISTY DS. ROZLICZEŃ w Dziale Rozliczeń Nr ref. ROZ/10/2018 Główne zadania na tym stanowisku obejmują: Segregowanie poczty Weryfikację faktur pod względem merytorycznym i rachunkowym Księgowanie faktur Wystawianie not korygujących do faktur Uzgadnianie telefoniczne i mailowe rozrachunków z ...

  • Zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami sporządzanie umów o pracę, zaświadczeń dla pracowników, świadectw pracy ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy przygotowywanie danych do listy płac realizacja dodatkowych zadań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi Wymagania: wykształcenie wyższe minimum 2-3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym ...

  • Działając na podstawie art. 23 ust.1 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o Narodowym Centrum Nauki (Dz. U. z 2018 r. poz. 947 z późn. zm.) Rada Narodowego Centrum Nauki ogłasza nabór kandydatów na stanowisko Koordynatora Dyscyplin Narodowego Centrum Nauki w grupie nauk humanistycznych, społecznych i o sztuce Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony Liczba stanowisk pracy: 1 Termin rozpoczęcia pracy: od 1 ...

  • Działając na podstawie art. 23 ust.1 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o Narodowym Centrum Nauki (Dz. U. z 2018 r. poz. 947 z późn. zm.) Rada Narodowego Centrum Nauki ogłasza nabór kandydatów na stanowisko Koordynatora Dyscyplin Narodowego Centrum Nauki w grupie nauk o życiu Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony Liczba stanowisk pracy: 1 Termin rozpoczęcia pracy: od 1 lutego 2019 r. Miejsce pracy: Kraków ...

  • CEE Experts jest butikiem HR specjalizującym się w rekrutacjach średniego i wyższego szczebla oraz konsultingu strategicznym na terenie Europy Środkowej i Wschodniej oraz Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Posiadamy doświadczenie i specjalistyczną wiedzę w obszarach Sprzedaży i Marketingu, HR, Produkcji, Zakupów oraz BPO. Naszymi klientami są znane międzynarodowe korporacje rozwijające się w Środkowej ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Kraków" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry