Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Kraków" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (72)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (72)
    • (68)
    • (68)
    • (68)
    • (68)
    • Zobacz więcej »
    • (68)
    • (26)
    • (26)
    • (26)
    • (26)
  • Wymiar etatu
    • (69)
    • (2)
    • (1)
  • Okres publikacji
    • (63)
    • (68)
    • (68)
    • (72)
    • (72)

72 oferty pracy dla: Administracja Biurowa lokalizacja: Kraków

Sortuj według:
  • Firma Auditors dr Łukasz Górka dr Małgorzata Szulc Sp. z o.o. to kancelaria księgowa świadcząca usługi zarówno na rzecz niewielkich spółek lokalnych, jak i dużych międzynarodowych korporacji w zakresie księgowości, podatków, kadr i płac. Od 2004 roku nasza firma swym bogatym doświadczeniem zawodowym i naukowym, zapleczem akademickim oraz innowacyjnością rozwiązań wspiera firmy w bieżącej działalności ...

  • -pozyskiwanie nowych najemców -kompleksowa obsługa Klientów w zakresie wynajmu nieruchomości -prezentacja nieruchomości -kształtowanie dobrych relacji z Klientem wykształcenie min średnie, zainteresowanie tematyka nieruchomości łatwość w nawiązywaniu kontaktów z Klientem wysoka kultura osobista umiejętność planowania i organizacji pracy własnej zdolności negocjacyjne gotowość do podjęcia pracy w ...

  • Magazynier

    Trenkwalder

    Kraków, małopolskie

    Obowiązki:magazynowanie gotowych wyrobów,przyjmowanie i wydawanie towarów,przygotowywanie i realizowanie zamówień,kompletacja zamówień,kontrola i nadzór nad stanami magazynowymi.Wymagania:doświadczenie na stanowisku magazyniera - mile widziane,uprawnienia do obsługi wózków widłowych - mile widziane,umiejętność obsługi komputera,umiejętność pracy w zespole,dobra organizacja pracy, uczciwość, dokładność ...

  • Workforce Logiq dla swojego międzynarodowego Klienta z branży energetycznej w Krakowie, poszukuje odpowiedniej osoby na stanowisko: Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej Obowiązki: • Rozwijanie strategii efektywnej komunikacji wewnętrznej; • Zarządzanie komunikacją wewnętrzną (notatki, ogłoszenia, newslettery, intranet); • Redagowanie treści umieszczanych na stronie internetowej firmy; • Pisanie ogłoszeń ...

  • PRACUJ 100% ZDALNIE Z KAŻDEGO MIEJSCA W POLSCE LUB STACJONARNIE W GDAŃSKU! Na tym stanowisku będziesz zajmować się transkrypcją niemieckojęzycznych nagrań - piszesz to, co usłyszysz Co dostaniesz w zamian: Elastyczne godziny pracy w ramach pełnowymiarowego zatrudnienia (po okresie próbnym rozpoczęcie między 7 a 10) Możliwość rozwoju w strukturach firmy Stabilną pracę w 100% zdalną Dofinansowanie do zakupu ...

  • Jeśli: jesteś absolwentem lub studentem ostatnich lat studiów, interesuje Cię temat dotacji UE chcesz wiedzę zdobytą podczas nauki skonfrontować w prawdziwym otoczeniu biznesowym interesuje Cię tematyka szeroko rozumianego doradztwa biznesowego dla przedsiębiorstw chcesz poznać od środka funkcjonowanie przedsiębiorstw oraz być współtwórcą ich rozwoju interesują Cię zagadnienia związane z ...

  • If you... want to start your international career want to speak German language on a daily basis are open to work with clients are familiar with MS Office speak German and English at B2 level ...we have a job for you. Join Capgemini as: Junior Accountant with German We don’t require professional experience. You will be working in international environment, where willingness of learning new things is ...

  • LIMNUSWORK Sp. z o.o.Sp.k. jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą - agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 15504. Specjalizujemy się w wyszukiwaniu, rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech, Polsce, Austrii, Holandii, Norwegii i Szwajcarii w różnych zawodach oraz dziedzinach gospodarki. Wspieramy, doradzamy, pomagamy na każdym etapie współpracy z firmą ...

  • Dla naszego biznesowego partnera, dużej i międzynarodowej firmy, poszukujemy kandydatów gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w obszarze Administracji międzynarodowej/Księgowości/ Zakupów lub Logistyki. Opis stanowiska: Drobne tłumaczenia na potrzeby działów komunikacji, administracji, księgowości, zakupów, logistyki lub IT Kompleksowa obsługa zamówień realizowanych za granicą ...

  • Candidate’s Profile You will be exposed to the very latest automation and technology solutions and in concert with us, and with our encouragement, your career can lift into an accelerated flight path. You will work in various projects and gain first-hand knowledge of the latest Finance processes and technologies including RPA. You will also have an unique chance to sculpt the way in which they are ...

  • Dla naszego biznesowego partnera, dużej i międzynarodowej firmy, poszukujemy kandydatów gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w obszarze Administracji międzynarodowej/Księgowości/ Zakupów lub Logistyki. Opis stanowiska: Drobne tłumaczenia na potrzeby działów komunikacji, administracji, księgowości, zakupów, logistyki lub IT Rozwijanie kontaktów i budowanie stałych relacji z partnerami ...

  • Polski HR International to nowoczesna agencja rekrutacyjna, która operuje na międzynarodowym rynku pracy. Łączymy polskich pracowników z pracodawcami z całej Europy, którzy prowadzą działalność w różnych branżach. Należymy do Polskiego HR S.A., który funkcjonuje na międzynarodowym rynku HR od 1999 r. Polski HR International Sp. z o. o. jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa ...

  • Czym będziesz się zajmować: wielokanałową obsługą klienta, szukaniem i wdrażaniem najlepszych rozwiązań dla naszych klientów, analizowaniem zgłoszeń przesłanych przez klientów z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi IT, ścisłą współpracą z innymi działami organizacji celem rozwiązywania zgłoszeń przesłanych przez klientów. Czego oczekujemy: doświadczenia w obsłudze klienta, umiejętności ...

  • Wprowadzanie, procesowanie oraz weryfikacja poprawności danych w systemie, Wykonywanie codziennych zadań z oddelegowaniem poważniejszych problemów do przełożonego, Analiza zapytań mailowych oraz kontakt telefoniczny z klientem wewnętrznym, Współpraca z innymi placówkami zagranicznymi, Administracja biurowa i wsparcie działu, Drobne tłumaczenia z j. obcego na j. polski, Współtworzenie i optymalizacja ...

  • Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa klientów – telefoniczna oraz mailowa, utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami Nadzór nad bieżącą obsługą zleceń oraz zapytań Opracowywanie raportów zgodnie z potrzebami klienta oraz kadry kierowniczej Kontakt z innymi komórkami organizacyjnymi i oddziałami firmy w ramach pełnionych obowiązków Kompletowanie i ewidencjowanie dokumentacji Rozwiązywanie ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Kraków" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry