Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Kraków" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (73)
    • (4)
    • (2)
    • (1)
    • (1)
    • Zobacz więcej »
    • (1)
    • (1)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (76)
    • (68)
    • (68)
    • (68)
    • (68)
    • Zobacz więcej »
    • (68)
    • (28)
    • (28)
    • (28)
    • (28)
  • Wymiar etatu
    • (73)
    • (2)
    • (1)
  • Okres publikacji
    • (11)
    • (67)
    • (69)
    • (73)
    • (76)
    • Zobacz więcej »
    • (76)

76 ofert pracy dla: Administracja Biurowa lokalizacja: Kraków

Sortuj według:
  • Główne zadania: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie spraw kadrowo-płacowych w tym w szczególności za: sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy sporządzanie dokumentów związanych z umowami cywilnoprawnymi prowadzenie akt osobowych wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym przygotowywanie danych do list płac oraz ...

  • The Talent Acquisition Team, which is responsible for full-cycle recruiting processes for Capita Cracow, is currently looking for candidates for the position of: Become a Junior TA Specialist at CAPITA in our TA teams! Responsibilities: Managing recruitment administration, which includes organising medical checks, contract signing and on-boarding sessions Providing support to more senior team members ...

  • Capita is a leading business services provider with over 70,000 employees, operating in the UK, Europe, India and South Africa. Capita Polska supports clients across a range of sectors, including education, transport, health, life and pensions, insurance, and other private and public sector organisations. Recognised as most dynamically developing BPO in Poland, awarded by Outsourcing Stars and CEE Awards ...

  • Capita is a leading business services provider with over 70,000 employees, operating in the UK, Europe, India and South Africa. Capita Polska supports clients across a range of sectors, including education, transport, health, life and pensions, insurance, and other private and public sector organisations. Recognised as most dynamically developing BPO in Poland, awarded by Outsourcing Stars and CEE Awards ...

  • At Capita we want to be recognized as a company that treats our employees fairly and consistently and builds its success on the sense of partnership that grows out of that. We recognise that people are at the heart of our business and we are proud of our culture, which emphasises the enjoyment, fulfilment and collaboration in order to stimulate personal ambition and development. Join our Team ...

  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    nazwa.pl- AŚ

    Kraków, małopolskie, Krosno, podkarpackie, podkarpackie

    Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za obsługę Klientów poprzez różne kanały komunikacji (telefon, poczta elektroniczna, livechat), świadcząc profesjonalną pomoc w zakresie oferowanych usług. Dlaczego my? wdrożenie do pracy poprzez szkolenia produktowe, z obsługi Klienta i sprzedażowe elastyczny grafik pracy w systemie zmianowym umowa o pracę dodatkowe wynagrodzenie uzależnione od zaangażowania ...

  • Zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami sporządzanie umów o pracę, zaświadczeń dla pracowników, świadectw pracy ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy przygotowywanie danych do listy płac realizacja dodatkowych zadań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi Wymagania: wykształcenie wyższe minimum 1-2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym ...

  • FallWork Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 6231. Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko: Konsultant Telefonicznej Obsługi Klienta - UMOWA O PRACĘ! - INFOLINIA PRZYCHODZĄCA OBOWIĄZKI : • realizacja procesów obsługi klienta przy wykorzystaniu niebezpośrednich kanałów ...

  • Zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami sporządzanie umów o pracę, zaświadczeń dla pracowników, świadectw pracy ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy przygotowywanie danych do listy płac realizacja dodatkowych zadań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi Wymagania: wykształcenie wyższe minimum 2-3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym ...

  • Zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami sporządzanie umów o pracę, zaświadczeń dla pracowników, świadectw pracy ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy przygotowywanie danych do listy płac realizacja dodatkowych zadań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi Wymagania: wykształcenie wyższe minimum 2-3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym ...

  • Zakres czynności: wsparcie działań związanych z przygotowaniem dokumentacji do zgłoszenia pracownikówdo dodatkowej opieki medycznej weryfikacja i przygotowanie dokumentacji dotyczącej zajęć sportowych pracowników PKP S.A. wsparcie w uzupełnianiu dokumentacji dotyczącej przyznanych na Komisjach Socjalnych dofinansowań z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych przygotowanie korespondencji dotyczącej ...

  • 1. Wsparcie administracyjne handlowców działu eksportu, w tym: wpisywanie zamówień od klientów zagranicznych do systemu wystawianie faktur, korekt, proform itd. wsparcie handlowców w ich bieżących działaniach, w zakresie obsługi klientów, realizacji zamówień (w zależności od potrzeb) pomoc w organizacji delegacji zagranicznych itp. 2. Realizacja Intrastatu 3. Prowadzenie szeroko pojętych działań marketingowych ...

  • ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • wsparcie działu rekrutacji zagranicznych w codziennej pracy (m. in. zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych, kontakt telefoniczny z osobami zainteresowanymi pracą) • pomoc w pracach administracyjno–biurowych OCZEKIWANIA:: • chęć zdobywania wiedzy • dokładność i skrupulatność OFERUJEMY: • staż w jednej z największych agencji zatrudnienia w Polsce • elastyczny grafik • pracę w dynamicznym i przyjaznym ...

  • Opis stanowiska zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, nadzorowanie obiegu dokumentów, udział w archiwizowaniu dokumentacji projektu w wersji papierowej i elektronicznej, udzielanie informacji bezpośrednich i telefonicznych w zakresie wynikającym z wykonywanych zadań, przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień w zakresie zleconym przez przełożonego, organizacja spotkań i obsługa ...

  • HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Kraków" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry