Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Finanse", w miejscowości "Jelcz-laskowice" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (36)
    • (1)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (37)
    • (37)
    • (37)
    • (37)
    • (37)
    • Zobacz więcej »
    • (37)
    • (9)
    • (9)
    • (9)
    • (9)
  • Wymiar etatu
    • (36)
    • (1)
  • Okres publikacji
    • (1)
    • (17)
    • (20)
    • (24)
    • (30)
    • Zobacz więcej »
    • (33)

37 ofert pracy dla: Finanse lokalizacja: Jelcz-laskowice

Sortuj według:
  • Zastanawiasz się czym będziesz się zajmował? To proste: Poprowadzisz małą firmę (nasz oddział) i sprawisz aby jego wyniki były jak najlepsze. To będzie Twój biznes. Zarządzisz w nim marketingiem w skali lokalnej. Sprawisz aby ludzie byli zmotywowani, a atmosfera jak najlepsza. Bazując na Twoim doświadczeniu i ekspertyzie pomożesz swojemu zespołowi znajdować trafne rozwiązania. Wesprzesz nas dzięki swojemu ...

  • TWOJA ROLA odpowiadasz za realizację indywidualnych i zespołowych celów biznesowych zarządzasz przypisanym portfelem Klientów detalicznych obsługujesz operacje i transakcje gotówkowe w placówce bankowej nawiązujesz kontakty z nowymi Klientami i dbasz o utrzymanie relacji trafnie identyfikujesz potrzeby i oczekiwania Klientów sprzedajesz produkty bankowości detalicznej dbasz o wysokie standardy ...

  • Główne zadania: księgowanie dokumentów, w tym: obrót krajowy i zagraniczny, listy płac, wyciągi bankowe, rozliczenia delegacji i pozostałe PK uzgadnianie oraz przygotowanie kalkulacji i deklaracji podatkowych (CIT, VAT, JPK) sprawozdania NBP, GUS bieżący kontakt e-mailowy oraz telefoniczny z Klientem przygotowywanie i sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym i formalnym. Doświadczenie: Poszukujemy ...

  • Key Responsibilities: Conversion from management GAAP to Country GAAP, On-going statutory accounting review and booking of adjustments, Day-to-day queries on these companies, Preparation of monthly/quarterly statutory balance sheet reviews and quarterly fiscal profit and loss analytical review, including reconciliation of management vs. statutory accounting, Liaising with the business owners and Global ...

  • Twoja przyszła Firma / Your future CompanyFor our Client a leading global bank headquartered in Zurich we are looking for candidates for a position of Credit Control Analyst. Credit Control Analyst is a global function responsible globally for monitoring credit limits for investment banking as well as ensuring compliance with credit policies and procedures. The position interacts with senior partners ...

  • Core Job Responsibilities (but not limited to the below): proactively understanding Customer Account opening; understanding the business areas that the group supports and manage workflow based on Customer / Market priority developing an understanding of the importance of the Data integrity of the function and action all requests with a control based mindset conducting review of various control reports ...

  • W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy przedstawicieli terenowych na terenie całego kraju, w każdym powiecie. Szczególnie zależy nam na chwilę obecną na wsparciu pracowników na terenach województw mazowieckiego, śląskiego, pomorskiego, podlaskiego i warmińsko-mazurskiego. Zakres obowiązków: przeprowadzenie oględzin miejsca zdarzenia wykonanie dokumentacji zdjęciowej i sporządzenie protokołu z ...

  • Role Summary: ensuring accurate and consistent data in Credit Risk Management systems assisting with annual reviews of client accounts and relationships working with other departments to ensure new accounts are established correctly providing support to regional analysts in Credit Risk Management gathering information required to complete credit risk rating assessment of fund clients Qualifications ...

  • Opis stanowiska pracy prowadzenie PKPiR, (podatkowe księgi przychodu i rozchodu), sporządzanie deklaracji podatkowych w tym informacji do GUS, śledzenie aktualnych zmian w przepisach rachunkowych i prawa podatkowego, sporządzanie kalkulacji podatku dochodowego PIT, prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz WNiP, naliczanie amortyzacji, dokonywanie zapisów operacji gospodarczych w systemie finansowo- ...

  • Opis stanowiska pracy prowadzenie ksiąg handlowych, sporządzanie deklaracji podatkowych w tym informacji do GUS, sporządzanie kalkulacji podatku dochodowego PIT, CIT, prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz WNiP, naliczanie amortyzacji, sporządzanie sprawozdań finansowych, dokonywanie zapisów operacji gospodarczych w systemie finansowo- księgowym, weryfikacja poprawności danych w systemie, Wymagania ...

  • Pracownik Biurowy z j. Hiszpańskim Wrocław NR REF.: 1098771 Dla naszego klienta, dynamicznie rozwijającego się Shared Service Center z branży medycznej poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds AP z językiem Hiszpańskim. Rozpoczniesz karierę w dziale zobowiązań AP - jako Młodszy Księgowy z językiem Hiszpańskim.Pracując w teamie pod okiem doświadczonego team leadera nauczysz się podstawowych ...

  • Firma PRODUS S.A. Wrocław Poszukuje Specjalisty ds. Kadr i Płac oraz Księgowości Wymagania: Znajomość prowadzenia dokumentacji kadrowo - płacowej pracowników; Umiejętność naliczania wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń pracowniczych; Znajomość zasad księgowania; Umiejętność przygotowania i rozliczania odpowiednich deklaracji podatkowych; Mile widziane min. 2 letnie doświadczenie pracy w biurze ...

  • Zastanawiasz się czym będziesz się zajmował? To proste: Zadbasz o Klientów oferując im szeroką gamę produktów finansowych Kasy Stefczyka. Najpierw jednak rozpoznasz ich potrzeby. Zrobisz to zarówno bezpośrednio w naszym oddziale jak i telefonicznie - tak, zdecydowanie szukamy osób lubiących rozmawiać i umiejących robić to dobrze! :) Obsługą kasową Zastanawiasz się czy to wszystko dasz radę zrobić samemu ...

  • Twoje przyszłe zadania: Kierowanie i nadzór nad obszarem Kontrolingu w spółkach Grupy OTTO w regionie CEE Tworzenie wewnętrznych oraz holdingowych raportów finansowych spółek w regionie CEE, w tym P&L, BS oraz Cash Flow Analiza wyników finansowych, udzielanie komentarzy oraz rekomendacji Analiza rentowności kontraktów oraz kontrola działań zwiększających ich rentowność Przygotowywanie i nadzór nad ...

  • Zadania: Wprowadzanie dokumentów do systemu Weryfikacja poprawności danych Wsparcie innych członków zespołu Kontakt z klientem wewnętrznym Wymagania: Komunikatywna znajomość języka angielskiego Wysoka motywacja do pracy Mile widziane doświadczenie w pracy z systemem SAP Mile widziane doświadczenie w dziale finansowo/księgowym, jeśli go nie posiadasz zdobądź je z nami! Oferujemy: Atrakcyjne ...

  • Key Responsibilities: Conversion from management GAAP to Country GAAP, On-going statutory accounting review and booking of adjustments, Day-to-day queries on these companies, Preparation of monthly/quarterly statutory balance sheet reviews and quarterly fiscal profit and loss analytical review, including reconciliation of management vs. statutory accounting, Liaising with the business owners and Global ...

  • Konsultant w Dziale Audytu Wrocław NR REF.: 1099831 Twoja następna firmato rozwijająca się firma audytorsko-konsultingowa należąca do międzynarodowej sieci plasująca się w pierwszej dziesiątce największym firm audytorskich. Twoje następne stanowiskobędzie wiązało się z udziałem w badaniach sprawozdań finansowych i przeglądach ksiąg rachunkowych Klientów firmy. Będziesz pracować pod kierunkiem biegłego ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Finanse", w miejscowości "Jelcz-laskowice" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry