Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Audyt / Księgowość / Kontrola Skarbowa", w miejscowości "Jelcz-laskowice" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (20)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (20)
    • (20)
    • (20)
    • (20)
    • (20)
    • Zobacz więcej »
    • (20)
    • (14)
    • (14)
    • (14)
    • (14)
  • Wymiar etatu
    • (20)
  • Okres publikacji
    • (4)
    • (15)
    • (17)
    • (17)
    • (18)
    • Zobacz więcej »
    • (19)

20 ofert pracy dla: Audyt / Księgowość / Kontrola Skarbowa lokalizacja: Jelcz-laskowice

Sortuj według:
  • Nasz Klient to międzynarodowa firma produkcyjna. Zakres obowiązków: Planowanie finansowych przepływów pieniężnych Terminowa realizacja transakcji bankowych Utrzymywanie bieżących kontaktów z bankami Współpraca podczas audytów finansowych Weryfikacja i uzgadnianie sald z kontrahentami Współpraca z firmami factoringowymi Wymagania: Wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowane w zakresie rachunkowości ...

  • Powiatowy Inspektorat Weterynarii w OławiePowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:główny księgowyPowiatowy Inspektorat Weterynariiul.3 Maja 155-200 OławaZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Organizowanie rachunkowości finansowej w celu sprawnego realizowania zadań jednostki,Dysponowanie środkami budżetowymi zgodnie z planem finansowym jednostki ...

  • Firma PRODUS S.A. Wrocław Poszukuje Specjalisty ds. Kadr i Płac oraz Księgowości Wymagania: Znajomość prowadzenia dokumentacji kadrowo - płacowej pracowników; Umiejętność naliczania wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń pracowniczych; Znajomość zasad księgowania; Umiejętność przygotowania i rozliczania odpowiednich deklaracji podatkowych; Mile widziane min. 2 letnie doświadczenie pracy w biurze ...

  • Opis stanowiska pracy: - Udział w międzynarodowych projektach SSC; - Rejestracja i księgowanie dokumentów księgowych; - Przygotowywanie przelewów bankowych i odpowiedzialność za kontakt Klientami; - Przygotowywanie analiz i dokumentacji księgowe. Wymagania: - Wykształcenie wyższe kierunkowe – najlepiej finanse i rachunkowość; - Minimum 2 lata doświadczenie na stanowisku Account Payable lub Samodzielnej Księgowej ...

  • Key Responsibilities: day to day accounting operations booking of payroll transactions balance Sheet Review month end close activities Qualifications: university degree (preferable finances and accounting) understanding of basic accounting principles experience in finance or accounting area is a strong advantage communicative English skills good level of MS Excel teamwork and analytical skills We ...

  • Credos Accounting Services sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającym się biurem księgowym o ogólnopolskim zasięgu. Do oddziału we Wrocławiu poszukujemy samodzielnego księgowego, do którego obowiązków będzie należało samodzielne prowadzenie księgowości klientów spółki oraz utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z klientami i organami skarbowymi, ZUS. Także przygotowywanie raportów dla celów zarządczych i ...

  • Key Responsibilities: monitoring, reporting, document and resolving payment deviations (payment delays) serving as the accounts receivable point of contact for the customer, resolving any invoicing and payment queries and ensuring the customer has an effortless customer experience responsiblility for meeting the company's AR targets working very closely with the customer's accounts payable team ...

  • Key Responsibilities: monitoring, reporting, document and resolving payment deviations (payment delays), serving as the accounts receivable point of contact for the customer, resolving any invoicing and payment queries and ensuring the customer has an effortless customer experience, responsiblity for meeting the company"s AR targets, the role will work very closely with the customer's accounts ...

  • Key Responsibilities: day to day accounting operations booking of payroll transactions balance Sheet Review month end close activities Qualifications: university degree (preferable finances and accounting) understanding of basic accounting principles experience in finance or accounting area is a strong advantage very command in English (B2/C1) teamwork and analytical skills We Offer: possibilities of ...

  • Otto Work Force Polska poszukuje do swoich wewnętrznych struktur osób na stanowisko: Specjalista ds. kadr i płac Zakres obowiązków: • Sporządzanie list płac i kontrola dokumentacji niezbędnej do naliczania wynagrodzeń pracowników oraz zleceniobiorców • Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS • Rozliczanie pracowników oddelegowywanych do pracy za granicą • Wystawianie zaświadczeń o zarobkach • Przygotowywanie ...

  • Główne zadania: księgowanie dokumentów, w tym: obrót krajowy i zagraniczny, listy płac, wyciągi bankowe, rozliczenia delegacji i pozostałe PK uzgadnianie oraz przygotowanie kalkulacji i deklaracji podatkowych (CIT, VAT, JPK) sprawozdania NBP, GUS bieżący kontakt e-mailowy oraz telefoniczny z Klientem przygotowywanie i sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym i formalnym. Doświadczenie: Poszukujemy ...

  • Zadania na stanowisku: Wystawianie faktur dla poszczególnych spółek holdingu za wykonane usługi w programach Optima oraz Comarch XL, Księgowanie wystawionych faktur, Współpraca z wewnętrznymi jednostkami firmy w celu uzgadniania nieścisłości oraz weryfikacji marż, Bieżąca komunikacja z klientami firmy, Archiwizacja dokumentów oraz ich korygowanie. Wymagania: Wykształcenie kierunkowe - księgowość, kadry ...

  • Opis stanowiska pracy prowadzenie PKPiR, (podatkowe księgi przychodu i rozchodu), sporządzanie deklaracji podatkowych w tym informacji do GUS, śledzenie aktualnych zmian w przepisach rachunkowych i prawa podatkowego, sporządzanie kalkulacji podatku dochodowego PIT, prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz WNiP, naliczanie amortyzacji, dokonywanie zapisów operacji gospodarczych w systemie finansowo- ...

  • Opis stanowiska pracy prowadzenie ksiąg handlowych, sporządzanie deklaracji podatkowych w tym informacji do GUS, sporządzanie kalkulacji podatku dochodowego PIT, CIT, prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz WNiP, naliczanie amortyzacji, sporządzanie sprawozdań finansowych, dokonywanie zapisów operacji gospodarczych w systemie finansowo- księgowym, weryfikacja poprawności danych w systemie, Wymagania ...

  • Zadania na stanowisku: Wystawianie faktur dla poszczególnych spółek Holdingu za wykonane usługi w programach Optima oraz Comarch XL, Księgowanie wystawionych faktur, Współpraca z wewnętrznymi jednostkami firmy w celu uzgadniania nieścisłości oraz weryfikacji marż, Bieżąca komunikacja z klientami firmy, Archiwizacja dokumentów oraz ich korygowanie. Wymagania: Wykształcenie kierunkowe - księgowość, kadry ...

  • Powiatowy Inspektorat Weterynarii we WrocławiuPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:starszy księgowyPowiatowy Inspektorat Weterynarii we Wrocławiuul. Składowa 1-3, 50-209 WrocławZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczychprowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażeniasporządzanie sprawozdań ...

  • Obowiązki: Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek kapitałowych w pełnym zakresie, w szczególności: - dekretowanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, - kontrola rozrachunków, - sporządzanie zestawień księgowych dla klientów, - sporządzanie deklaracji podatkowych, - sporządzanie sprawozdań statystycznych. Oferujemy -Stabilne warunki zatrudnienia -Możliwość rozwoju zawodowego -Możliwość pracy w ambitnym ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Audyt / Księgowość / Kontrola Skarbowa", w miejscowości "Jelcz-laskowice" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry