Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja I Sekretariat", w miejscowości "Gdańsk" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

7 ofert pracy dla: Administracja I Sekretariat lokalizacja: Gdańsk

Sortuj według:
  • Agencja Pracy Tymczasowej Main Partners Sp. z o.o. (certyfikat agencji zatrudnienia nr 13967) jest dynamicznie rozwijającą się firmą rekrutacyjną świadczącą usługi w zakresie rekrutacji oraz pracy tymczasowej. Koordynator pracowników tymczasowych Miejsce pracy: Praca zdalna Opis stanowiska pracy: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie w szczególności odpowiedzialna za koordynację pracy pracowników ...

  • Główny zakres obowiązków: Obsługa reklamacji związanych z zamówieniami Codzienna współpraca ze sprzedażą i partnerem dystrybucyjnym Drukowanie bieżących raportów Zadania związane z działalnością handlową: Zbieranie, punktualne dostarczanie i przesyłanie raportów i danych Miesięczne (miesięczny Km-register raport, raport na temat personelu, lista płac, zamówienia artykułów piśmienniczych, formularze, środki ...

  • Team Leader/ Team coordinator in Gdańsk (start up) Gdansk NR REF.: 1097167 For our Client, global company providing innovative equipment and solutions in document management and innovative office equipment, we are looking for a candidate who would join new company’s SSC in GdaÅ„sk on the position of Team Leader.Holding this position you will manage and execute processes enabling the smooth execution of ...

  • Order Management/ Supply chain Specialist with Swedish- start up! GdaÅ„sk NR REF.: 1100466 On behalf of our Client, a global technology and manufacturing company, we are looking for a fluent English and Swedish speakers interested in developing professionally in administration or logistics.We are looking for candidates fluently speaking Swedish (C1 level) and English (B2+ level). Previous experience in an ...

  • Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało: przygotowywanie dokumentów, raportów, prezentacji; zarządzanie dokumentacją i informacją; prowadzenie korespondencji w j. angielskim; koordynacja korespondencji przychodzącej/wychodzącej ; realizacja obowiązków informacyjnych; organizowanie i koordynowanie spotkań biznesowych, spotkań wewnętrznych oraz przygotowywanie stosownych protokołów; Od kandydatów ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja I Sekretariat", w miejscowości "Gdańsk" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry