Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Gdańsk" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

18 ofert pracy dla: Administracja Biurowa lokalizacja: Gdańsk

Sortuj według:
  • Agencja Pracy Tymczasowej Main Partners Sp. z o.o. (certyfikat agencji zatrudnienia nr 13967) jest dynamicznie rozwijającą się firmą rekrutacyjną świadczącą usługi w zakresie rekrutacji oraz pracy tymczasowej. Koordynator pracowników tymczasowych Miejsce pracy: Praca zdalna Opis stanowiska pracy: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie w szczególności odpowiedzialna za koordynację pracy pracowników ...

  • Pracuj 100% zdalnie z każdego miejsca w Polsce! Na tym stanowisku będziesz zajmować się: TRANSKRYPCJĄ francuskojęzycznych/ niemieckojęzycznych nagrań - piszesz to, co usłyszysz. Co dostaniesz w zamian: zniżki Manpower Premium (restauracje, nauka j. obcych, rozrywka (np. kręgielnie, teatr), dofinansowanie do studiów wyższych/podyplomowych), elastyczne godziny pracy (po okresie próbnym rozpoczęcie między 7 a 10 ...

  • Wymagania: umiejętności negocjacyjne, zdolność analitycznego myślenia, kreatywność, obowiązkowość, sumienność i dokładność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, jako atut dodatkowy. Zakres czynności: monitoring rynku pod kątem ogłoszonych postępowań na zakup rozwiazan ...

  • Główny zakres obowiązków: Obsługa reklamacji związanych z zamówieniami Codzienna współpraca ze sprzedażą i partnerem dystrybucyjnym Drukowanie bieżących raportów Zadania związane z działalnością handlową: Zbieranie, punktualne dostarczanie i przesyłanie raportów i danych Miesięczne (miesięczny Km-register raport, raport na temat personelu, lista płac, zamówienia artykułów piśmienniczych, formularze, środki ...

  • Jeśli: Masz doświadczenie w obszarze kadrowym - minimum 0,5 roku Znasz przepisy prawa pracy i zagadnienia z zakresu kadr Nie boisz się codziennej pracy z programem MS Excel Lubisz i umiesz wdrażać skuteczne rozwiązania Masz naturalny talent organizacyjny a przede wszystkim: Jesteś samodzielną, proaktywną i zmotywowaną do realizacji założonych celów osobą, która chce być częścią prężnie rozwijającego się ...

  • W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy przedstawicieli terenowych na terenie całego kraju, w każdym powiecie. Szczególnie zależy nam na chwilę obecną na wsparciu pracowników na terenach województw mazowieckiego, śląskiego, pomorskiego, podlaskiego i warmińsko-mazurskiego. Zakres obowiązków: przeprowadzenie oględzin miejsca zdarzenia wykonanie dokumentacji zdjęciowej i sporządzenie protokołu z ...

  • Kancelaria prawna i spółka doradztwa podatkowego poszukuje do współpracy osoby o kompetencjach GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO. Wymagania: co najmniej 10 lat doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu ksiąg rachunkowych oraz składaniu sprawozdań finansowych; doświadczenie w zakresie obsługi kadrowo-płacowej będzie dodatkowym atutem; mile widziane wykształcenie kierunkowe; PRZYSTĄPIENIE DO ZADAŃ NIEZWŁOCZNIE ...

  • Obowiązki:telefoniczna i mailowa obsługa klientów w języku niemieckim,Wymagania:biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie - min. B2/C1,doświadczenie w obsłudze klientów niemieckojęzycznych będzie dodatkowym atutem,Oferujemy:pracę w nowej firmie na polskim rynku pracy,zatrudnienie na umowę o pracę bezpośrednio u pracodawcy,atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, system premiowy, benefity,pracę ...

  • Opis stanowiska wsparcie zespołu inżynierskiego poprzez prowadzenie spraw ekonomiczno-finansowych projektu, ewidencjonowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym oraz właściwych rejestrach, wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności i windykacja należności, bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków z dostawcami i podwykonawcami, wspieranie w zakresie rozliczeń finansowych z ...

  • Nr ref.: 0015767Rodzaj pracy: Praca stałaZakres obowiązków:przygotowywanie dokumentów do zgłoszeń celnych, obsługa Klientów, powiadamianie Klientów o brakujących dokumentach niezbędnych do odprawy celnej, terminowa i dokładna obsługa zapytań systemowych, przygotowywanie faktur, przygotowywanie i analiza raportów. Oczekiwania:język angielski w stopniu co najmniej komunikatywnym - warunek konieczny, min ...

  • Zakres czynności: wsparcie działań związanych z przygotowaniem dokumentacji do zgłoszenia pracowników do dodatkowej opieki medycznej weryfikacja i przygotowanie dokumentacji dotyczącej zajęć sportowych pracowników PKP S.A. wsparcie w uzupełnianiu dokumentacji dotyczącej przyznanych na Komisjach Socjalnych dofinansowań z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych przygotowanie korespondencji ...

  • Arrow - amerykański potentat branży elektronicznej znajdujący się na liście Fortune 500, z siedzibą w ponad 90 krajach, do nowo otwartej lokalizacji w Olivia Business Center w Gdańsku poszukuję kandydatów na stanowisko: Opiekun ​​Klienta ​​Biznesowego ​​z ​​językiem​​ niemieckim​​ - ​​CSR ​​with​​ German Lokalizacja: Gdańsk, Olivia Business Centre Jeśli lubisz pracę z klientem, chcesz być jednym z pierwszych pracowników ...

  • Do twoich obowiązków należeć będzie:organizowanie i realizacja postępowań przetargowych, sporządzanie dokumentacji do postępowań, realizacja bieżących spraw administracyjnych, przygotowywanie projektów umów/ aneksów/ porozumień i przeprowadzanie procedury ich uzgadniania, rejestracja zamówień zewnętrznych i umów, przygotowywanie pism do podmiotów zewnętrznych oraz pism wewnętrznych w Spółce Zgłoś się do ...

  • Będziesz odpowiedzialny za: sporządzanie zestawień, raportów sprzedaży, prezentacji, organizację pracy i administracji oddziału firmy, nadzór nad obiegiem dokumentów i archiwizacją umów, telefoniczny kontakt z klientem (zbieranie i przekazywanie dalej informacji, wyjaśnianie spraw), współpracę z handlowcami i innymi działami firmy. Wyślij swoje CV, jeśli: dobrze znasz pakiet MS Office,a program Power Point i ...

  • Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało: przygotowywanie dokumentów, raportów, prezentacji; zarządzanie dokumentacją i informacją; prowadzenie korespondencji w j. angielskim; koordynacja korespondencji przychodzącej/wychodzącej ; realizacja obowiązków informacyjnych; organizowanie i koordynowanie spotkań biznesowych, spotkań wewnętrznych oraz przygotowywanie stosownych protokołów; Od kandydatów ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Gdańsk" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry