Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja / Sekretariat", w miejscowości "Bytom" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (37)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (37)
    • (35)
    • (34)
    • (34)
    • (34)
    • Zobacz więcej »
    • (34)
    • (10)
    • (10)
    • (10)
    • (10)
  • Wymiar etatu
    • (35)
    • (2)
  • Okres publikacji
    • (32)
    • (32)
    • (32)
    • (33)
    • (37)

37 ofert pracy dla: Administracja / Sekretariat lokalizacja: Bytom

Sortuj według:
  •  Szukasz możliwości na zdobycie doświadczenia zawodowego?  Lubisz podejmować wyzwania i szybko się uczysz?  Potrafisz budować relacje z ludźmi?  Chcesz pracować w ciekawej branży ? Jeżeli TAK, to stanowisko w Happy Team jest dla CIEBIE Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Zakres obowiązków: - Odpowiedzialność merytoryczna za całość spraw administracyjnych Spółki - Przygotowywanie uchwal ...

  • Numer ref. REC/058/AKO Zadania: Obsługa Gości hotelowych: meldowanie, wymeldowanie Wystawianie faktur za pobyt Gości Rezerwacja miejsc hotelowych Dbanie o pozytywny wizerunek hotelu Oferta: Możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego Praca w systemie zmianowym Praca w rozwijającej się organizacji Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane Zaawansowana znajomość języka ...

  • BetaMed S.A. to dynamicznie rozwijająca się organizacja o wieloletniej tradycji i doświadczeniu. Jesteśmy krajowym liderem usług pielęgniarskich świadczonych w domu pacjenta. Specjalizujemy się w opiece długoterminowej oraz w innych usługach dla pacjentów w ramach umów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Świadczymy usługi pielęgniarskie w ponad 90 oddziałach na terenie 11 województw. Na bazie doświadczeń w ...

  • Specjalista ds. marketingu

    JACK CRANE Sp. z o.o.

    41-103 Siemianowice Śląskie, śląskie

    - Aktywne pozyskiwanie firm na rynku polskim zainteresowanych ofertą naszej firmy poprzez internet, prasę i analizę rynku - Tworzenie baz klientów - Sporządzanie ofert dla klientów - Wysyłanie ofert dla klientów - Podtrzymywanie kontaktów z klientami - Pozyskiwanie nowych potencjalnych kontrahentów - Zbieranie ofert - Udział w wizjach lokalnych i spotkaniach z klientami - Negocjacje z kontrahentami - Określenie ...

  • Dla naszego Klienta, Polskiego producenta oraz dostawcy produktów chemii domowej poszukujemy osoby na stanowisko: Customer Service Coordinator. Miejsce pracy: Rybnik Główne zadanie to wsparcie działu handlowego w pracy z Klientami. Przyjmowanie reklamacji, przygotowywanie raportów oraz ofert. Wymaga znajomość języka rosyjskiego i angielskiego. Miesięczne wynagrodzenie 7 000 brutto PLN

  • Odpowiedzialność za funkcjonowanie działu i powierzone mu zadania Współpraca z partnerem zagranicznym Nadzór nad prawidłowymi danymi w systemie Nadzór i przygotowanie dokumentacji przewozowej Kontakt z agencją celną oraz spedycjami Wystawianie rachunków sprzedażowych i prowadzenie kasy firmowej Administracyjne wspomaganie Kierownika Zakładu Kilkuletnie doświadczenia na podobnym stanowisku ...

  • JobMe to firma powstała z pasji do branży HR oraz z chęci wniesienia na polski rynek rekrutacyjny nowych wartości i innowacji. Skutecznie dbamy o potrzeby naszych Kandydatów i Klientów kreując nowoczesne rozwiązania w obszarze HR, podnoszące efektywność prowadzonych projektów rekrutacyjnych. Z powodzeniem realizujemy ogólnopolskie projekty rekrutacji stałych oraz projekty doradcze i konsultingowe ...

  • Miejsce pracy: Czeladź, Ul. Handlowa Zakres obowiązków: Prowadzenie obsługi administracyjnej recepcji Przyjmowanie i witanie gości, obsługa spotkań Zarządzanie korespondencją oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów Obsługa centrali telefonicznej Organizacja podróży służbowych (lotów, przejazdów, hoteli) Prowadzenie rejestru faktur oraz sprawdzanie zgodności z zamówieniem Zarządzanie artykułami biurowymi ...

  • Dla naszego Klienta, Polskiego producenta oraz dostawcy produktów chemii domowej poszukujemy osoby na stanowisko: Customer Service Coordinator. Miejsce pracy: Rybnik Główne zadanie to wsparcie działu handlowego w pracy z Klientami. Przyjmowanie reklamacji, przygotowywanie raportów oraz ofert. Wymaga znajomość języka rosyjskiego i angielskiego. Miesięczne wynagrodzenie 7 000 brutto PLN

  • JobMe to firma powstała z pasji do branży HR oraz z chęci wniesienia na polski rynek rekrutacyjny nowych wartości i innowacji. Skutecznie dbamy o potrzeby naszych Kandydatów i Klientów kreując nowoczesne rozwiązania w obszarze HR, podnoszące efektywność prowadzonych projektów rekrutacyjnych. Z powodzeniem realizujemy ogólnopolskie projekty rekrutacji stałych oraz projekty doradcze i konsultingowe ...

  • Obsługa biura- Miejsce pracy Katowice ZAKRES OBOWIĄZKÓW: sprawdzanie, porządkowanie, archiwizowanie i gromadzenie dokumentacji firmy wprowadzanie do systemu dokumentów firmowych pomoc i aktywny udział w bieżących zadaniach firmy utrzymywanie stałych kontaktów z klientami oraz pozyskiwanie nowych, zbieranie ofert od podwykonawców realizacja zadań wyznaczonych przez przełożonego umiejętne prowadzenie ...

  • JobMe to firma powstała z pasji do branży HR oraz z chęci wniesienia na polski rynek rekrutacyjny nowych wartości i innowacji. Skutecznie dbamy o potrzeby naszych Kandydatów i Klientów kreując nowoczesne rozwiązania w obszarze HR, podnoszące efektywność prowadzonych projektów rekrutacyjnych. Z powodzeniem realizujemy ogólnopolskie projekty rekrutacji stałych oraz projekty doradcze i konsultingowe ...

  • · praca związana ze wsparciem działu księgowego, m.in.: - prace księgowo-biurowe pod nadzorem Głównej Księgowej; · oraz – w zastępstwie – działu administracyjno-biurowego m.in.:, - obsługa dokumentacji oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - współpraca z działem marketingu oraz działem handlowym, - przygotowanie dokumentacji przetargowej, - organizacja spotkań firmowych (np. obsługa gości), - organizacja udziału firmy w ...

  • Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku, należeć będzie między innymi: Wprowadzanie do systemu dokumentów magazynowych, wystawianie faktur sprzedaży Wprowadzanie faktur otrzymywanych od klientów Kompletowanie dokumentacji Wymagania: Minimum wykształcenie średnie (preferowane ekonomiczne) Wiedza z zakresu rachunkowości i podatków Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Dobra znajomość MS ...

  • Robotic Process Automation Analyst Katowice NR REF.: 1106624 For our Client – international manufacturing company based in Katowice, we are looking for Robotic Process Automation Analyst.Key responsibilities: Responsible for the design, development, testing and deployment of the automation workflows, having the ability to analyze complex requirements and define simple technical/functional solutions ...

  • Zadania:• wsparcie działu koordynacji w Agencji Pracy Tymczasowej• kontakt z Klientami francuskimiWymagania:• język francuski biegły lub natywny• komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów• samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność skutecznego działania pod presją czasuOferujemy:• elastyczny czas pracy (dopasowany indywidualnie)• niezbędne narzędzia pracy umożliwiające realizację powierzonych ...

  • Sanpro Consulting sp. Z o.o. ( Agencja Zatrudnienia)) należy do ogólnopolskiej Grupy Kapitałowej IMPEL i jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm specjalizujących się w szeroko pojętym outsourcingu funkcji personalnych. Miejsce pracy : Katowice a) Stanowisko: pracownik administracyjny Wymagania: · Dyspozycyjność · Niekaralność · Dobra dykcja · Chęć do pracy · Znajomość angielskiego – poziom ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja / Sekretariat", w miejscowości "Bytom" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry