Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja / Sekretariat", w miejscowości "Bytom" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (15)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (15)
    • (15)
    • (15)
    • (15)
    • (15)
    • Zobacz więcej »
    • (15)
    • (4)
    • (4)
    • (4)
    • (4)
  • Wymiar etatu
    • (15)
  • Okres publikacji
    • (2)
    • (12)
    • (13)
    • (15)
    • (15)
    • Zobacz więcej »
    • (15)

15 ofert pracy dla: Administracja / Sekretariat lokalizacja: Bytom

Sortuj według:
  • Miejsce pracy - Katowice Co oferujemy pakiet relokacyjny, umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, wysokie wynagrodzenie, przyjazną atmosferę w pracy, szkolenie wstępne dostosowane do poziomu umiejętności nowego pracownika, prywatną opiekę medyczną, bezpłatne lekcje języków obcych w małych grupach. Czym się zajmujemy rozwiązywanie problemów z urządzeniami biurowymi (drukarki, telefony, komputery) Czego ...

  • JM elektronik Sp. z o.o. to jeden z liderów rynku komponentów elektronicznych w Polsce. Od ponad 25 lat zajmujemy się dystrybucją mikrokontrolerów, komputerów przemysłowych, urządzeń automatyki i wielu innych. Oferujemy również profesjonalną usługę montażu EMS. Podstawą naszego sukcesu są ludzie, dlatego ciągle rozwijamy i doskonalimy naszą organizację, tak aby być postrzeganym na rynku pracy jako rzetelny ...

  • Biuro Rachunkowe zatrudni sumienną osobę na stanowisko Specjalisty ds. kadr/płac i księgowości. KANDYDATOM OFERUJEMY: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, Aktrakcyjne warunki finansowe: wynagrodzenie podstawowe, płatne nadgodziny, premie, Miłą atmosferę pracy, Możliwość odbywania szkoleń i rozwoju osobistego oraz zawodowego, Możliwości awansu na stanowisko kierownicze. OCZEKUJEMY: Dobrej znajomości ...

  • Dla naszego klienta - firmy o globalnym zasięgu, istniejącej w Polsce od ponad 20 lat, obsługującej kontrahentów z branż m.in. e-commerce, bankowości oraz elektroniki, poszukujemy kandydatów z bardzo dobrą znajomością j. niemieckiego (min. B2) na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego Miejsce pracy: Katowice Osoba na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za pierwszą linię wsparcia ...

  • · Pomoc w prowadzeniu Ksiąg Handlowych (pełna księgowość) oraz Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów, · Kontrola prawidłowości dokumentacji i transakcji finansowych firmy, · Pomoc w sporządzaniu dokumentacji podatkowej firmy VAT, CIT, PIT, · Pomoc w bieżącej analizowanie i uzgadnianie kont księgowych, · Pomoc w przygotowywaniu analiz, bilansów i sprawozdań księgowych. · Wykształcenie wyższe kierunkowe · Minimum roczne ...

  • • rekrutacja i selekcja osób niepełnosprawnych • nadzór administracyjny nad procesem zatrudniania pracowników niepełnosprawnych • kontrola przebiegu zatrudnienia osoby niepełnosprawnej • reprezentowanie PI-ON w kontaktach z kontrahentami. • wykształcenie wyższe (ewentualnie IV, V rok studiów) • doświadczenie w zakresie rekrutacji i pośrednictwa pracy • doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji personalnej • znajomość ...

  • Dla naszego klienta - firmy o globalnym zasięgu, istniejącej w Polsce od ponad 20 lat, obsługującej kontrahentów z branż m.in. e-commerce, bankowości oraz elektroniki, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. rekrutacji Miejsce pracy: Katowice Wymagania: • Doświadczenie na stanowisku rekrutera – warunek konieczny, • Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego, • Praktyczna, biegła znajomość ...

  • Receptionist Katowice NR REF.: 1100559 Join to the new established SSC Centre in Katowice and become a Receptionist.For our Client we are building the structures from the scratch and we are looking for Receptionistwith fluency in English.On this position you will be responsible for receiving and redirecting telephone calls, handling correspondence, ordering office products and filing and scanning ...

  • Twoje obowiązki: odpowiedzialność za całościowe zarządzanie czynnościami administracyjnymi zespołu liderów oraz koordynowanie jego pracy; ścisła współpraca z personelem wspierającym w celu utworzenia, koordynowania i zabezpieczenia sprawnego zespołu wsparcia i zasobów do obsługi projektów i zadań; zdalne zarządzanie zespołem pracującym w terenie oraz osobami oddelegowanymi do pracy w innych ośrodkach ...

  • Zakres Czynności: wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (druk ZUS Rp-7) analiza dokumentów kadrowo-płacowych z lat 1945-1999 wyliczanie kapitału początkowego współpraca z Wydziałem Archiwum Zakładowego PKP S.A. w Sosnowcu i współpraca z ZUS w zakresie realizowanych zadań Wymagania: wykształcenie średnie (ekonomiczne lub finansowe) 5 lat ...

  • Do Twoich obowiązków będzie należało: Obsługa sekretariatu Współpraca z działami serwisu, obsługi klienta, księgowości Zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów Uczestnictwo w targach oaz ich organizacja Organizacja podróży służbowych poprzez rezerwację noclegów, transportu Zamawianie materiałów biurowych Nadzór nas sprawami BHP Aplikuj jeśli: Szukasz stabilnego i długofalowego zatrudnienia Zależy Ci ...

  • Acero Holding poszukuje kandydata na stanowisko Asystenta ds. Administracyjnych Wymagania:  Wysoka kultura osobista.  Miła aparycja  Życzliwość i uśmiech  Doświadczenie w pracy biurowej  Umiejętność pracy w zespole  Odporność na stres  Dyspozycyjność  Sumienność i dobra organizacja pracy  Zaangażowanie  Odpowiedzialność  Komunikatywność i umiejętność w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych.  Język angielski ...

  • Pracownik biurowy z językiem francuskim Dąbrowa Górnicza NR REF.: 1097260 Twoja następna firmaTo międzynarodowa korporacja zbranży usług IT, biznesowych i konsultingowych zlokalizowana w Dąbrowie Górniczej.Zakres obowiązków: księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności utrzymywanie kontaktu mailowego oraz telefonicznego z dostawcami utrzymywanie kontaktu mailowego oraz telefonicznego z ...

  • Zadania: - prowadzenie Sekretariatu, m.in: przyjęcie/wysyłanie poczty, rejestracja dokumentów, kontakt telefoniczny zewnętrzny itd.,- prowadzenie spraw pracowniczych,- wprowadzanie do systemu informatycznego zamówień zakupu, drukowanie zamówień i wysyłanie do dostawców.Wymagania: - wykształcenie wyższe,- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (mile widziana znajomość języka ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja / Sekretariat", w miejscowości "Bytom" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry