Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Bytom" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (78)
    • (1)
    • (1)
    • (1)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (79)
    • (75)
    • (74)
    • (74)
    • (74)
    • Zobacz więcej »
    • (74)
    • (21)
    • (21)
    • (21)
    • (21)
  • Wymiar etatu
    • (74)
    • (2)
    • (2)
    • (1)
  • Okres publikacji
    • (8)
    • (70)
    • (72)
    • (74)
    • (78)
    • Zobacz więcej »
    • (79)

79 ofert pracy dla: Administracja Biurowa lokalizacja: Bytom

Sortuj według:
  • Numer ref. REC/058/AKO Zadania: Obsługa Gości hotelowych: meldowanie, wymeldowanie Wystawianie faktur za pobyt Gości Rezerwacja miejsc hotelowych Dbanie o pozytywny wizerunek hotelu Oferta: Możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego Praca w systemie zmianowym Praca w rozwijającej się organizacji Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane Zaawansowana znajomość języka ...

  • PROBET Sp. z o.o. działa na polskim rynku ponad 20 lat aktywnie wspieramy zatrudnienie osób na terenie całej Polski. Dbamy o pracowników budując pozytywne relacje wzajemnego zaufania, dzięki czemu rozwijamy się, pozyskując nowe rynki. W związku z dalszym dynamicznym rozwojem poszukujemy osób chcących podjąć pracę na stanowisku: Pracownik Administracyjno-Biurowy. Miejsce pracy: CHORZÓW. • OBOWIĄZKI: obsługa ...

  • PROBET Sp. z o.o. działa na polskim rynku ponad 20 lat aktywnie wspieramy zatrudnienie osób na terenie całej Polski. Dbamy o pracowników budując pozytywne relacje wzajemnego zaufania, dzięki czemu rozwijamy się, pozyskując nowe rynki. W związku z dalszym dynamicznym rozwojem poszukujemy osób chcących podjąć pracę na stanowisku: Pracownik Administracyjno-Biurowy. Miejsce pracy: CHORZÓW. • OBOWIĄZKI: obsługa ...

  • PROBET Sp. z o.o. działa na polskim rynku ponad 20 lat aktywnie wspieramy zatrudnienie osób na terenie całej Polski. Dbamy o pracowników budując pozytywne relacje wzajemnego zaufania, dzięki czemu rozwijamy się, pozyskując nowe rynki. W związku z dalszym dynamicznym rozwojem poszukujemy osób chcących podjąć pracę na stanowisku: Pracownik Administracyjno-Biurowy. Miejsce pracy: CHORZÓW. • OBOWIĄZKI: obsługa ...

  • Główne zadania:- Wprowadzanie danych Klientów do systemu informatycznego- Przyjmowanie zleceń od klienta - telefonicznie- Sporządzanie zestawień - Excel- Przygotowywanie korespondencji do wysyłki - poczta, kurierzy- Pomoc w procesie fakturowania.Wymagania:- Wykształcenie średnie- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy biurowej- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office- Obowiązkowość i ...

  • Dla naszego Klienta, Polskiego producenta oraz dostawcy produktów chemii domowej poszukujemy osoby na stanowisko: Customer Service Coordinator. Miejsce pracy: Rybnik Główne zadanie to wsparcie działu handlowego w pracy z Klientami. Przyjmowanie reklamacji, przygotowywanie raportów oraz ofert. Wymaga znajomość języka rosyjskiego i angielskiego. Miesięczne wynagrodzenie 7 000 brutto PLN

  • Miejsce pracy - Katowice Co oferujemy pakiet relokacyjny, umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, wysokie wynagrodzenie, przyjazną atmosferę w pracy, szkolenie wstępne dostosowane do poziomu umiejętności nowego pracownika, prywatną opiekę medyczną, bezpłatne lekcje języków obcych w małych grupach. Czym się zajmujemy rozwiązywanie problemów z urządzeniami biurowymi (drukarki, telefony, komputery) Czego ...

  • JobMe to firma powstała z pasji do branży HR oraz z chęci wniesienia na polski rynek rekrutacyjny nowych wartości i innowacji. Skutecznie dbamy o potrzeby naszych Kandydatów i Klientów kreując nowoczesne rozwiązania w obszarze HR, podnoszące efektywność prowadzonych projektów rekrutacyjnych. Z powodzeniem realizujemy ogólnopolskie projekty rekrutacji stałych oraz projekty doradcze i konsultingowe ...

  • Opis stanowiska: Prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska różnych szczebli dla spółek grupy kapitałowej z wykorzystaniem dostępnych narzędzi rekrutacyjnych Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych projektów rekrutacyjnych Współpraca ze szkołami oraz uczelniami, w tym min.: udział w targach pracy, organizacja praktyk oraz staży Udział w procesie adaptacji nowozatrudnionych ...

  • Nasz Klient to międzynarodowy producent odzieży BHP, który swoją działalność rozpoczął w 1904 roku. W związku z rozwojem szukamy bezpośrednio do firmy osoby na stanowisko asystenta/ki w dziale handlowym.Profil kandydata: Biegła znajomość języka angielskiego- warunek konieczny Dobra znajomość jednego z języków środkowej Europy (Czeski, Rumuński, Chorwacki itp.) Znajomość obsługi komputera (MS Office) Wysoki ...

  • Nasz Klient to międzynarodowy producent odzieży BHP, który swoją działalność rozpoczął w 1904 roku. W związku z rozwojem szukamy bezpośrednio do firmy osoby na stanowisko asystenta/ki w dziale handlowym.Profil kandydata: Biegła znajomość języka angielskiego- warunek konieczny Dobra znajomość jednego z języków środkowej Europy (Czeski, Rumuński, Chorwacki itp.) Znajomość obsługi komputera (MS Office) Wysoki ...

  • Dla naszego Klienta, Polskiego producenta oraz dostawcy produktów chemii domowej poszukujemy osoby na stanowisko: Customer Service Coordinator. Miejsce pracy: Rybnik Główne zadanie to wsparcie działu handlowego w pracy z Klientami. Przyjmowanie reklamacji, przygotowywanie raportów oraz ofert. Wymaga znajomość języka rosyjskiego i angielskiego. Miesięczne wynagrodzenie 7 000 brutto PLN

  • Ogłasza się nabór nr 46/2018 na wolne urzędnicze stanowisko pracy samodzielny referent w Dziale Rachuby – 1 etat w Centrum Usług Wspólnych w Katowicach 1. Wymagania niezbędne: Wykształcenie: średnie lub wyższe o profilu ekonomicznym lub humanistycznym, Doświadczenie zawodowe: przy wykształceniu średnim 4 lata pracy, w tym minimum 1 rok doświadczenia przy prowadzeniu spraw płacowych oraz kadrowych, przy ...

  • Manager Zarządzający Siecią Klubów Fitness

    Fitness Platinium

    Katowice, Gliwice, Zabrze, Ruda Śląska, śląskie

    Główne obowiązki: odpowiedzialność za wzorowe funkcjonowanie operacyjne klubów; zarządzanie zespołem managerów; bieżące raportowanie spółce; realizowanie strategii spółki; prowadzenie bieżącej administracji; współpraca z osobami zarządzającymi poszczególnymi klubami; koordynacja prowadzonych projektów; wsparcie administracyjne Spółki; współtworzenie planów marketingowych; Wymagania i kompetencje: co najmniej ...

  • Likwidator szkód majątkowych – przedstawiciel terenowy

    BOTA Sp. z o.o.

    Katowice, Częstochowa, Sosnowiec, Gliwice, śląskie

    W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy przedstawicieli terenowych na terenie całego kraju, w każdym powiecie. Zakres obowiązków: przeprowadzenie oględzin miejsca zdarzenia wykonanie dokumentacji zdjęciowej i sporządzenie protokołu z oględzin znajomość kosztorysowania w programie Norma Pro będzie dodatkowym atutem zgromadzenie w trakcie oględzin dokumentacji posiadanej przez klienta ...

  • Zespół Assurance w Katowicach świadczy kompleksowe usługi dla ponad 20 krajów europejskich. Zakres świadczonych usług obejmuje zadania związane z obszarem wsparcia audytu finansowego, które skupiają się głównie na weryfikacji poprawności sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi standardami rachunkowości, przeprowadzaniu testów detalicznych, wsparciu fazy planowania oraz formatowaniu i analizie ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Bytom" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry