Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Audyt / Księgowość / Kontrola Skarbowa", w miejscowości "Łomianki" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (112)
    • (1)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (113)
    • (105)
    • (105)
    • (105)
    • (105)
    • Zobacz więcej »
    • (105)
    • (85)
    • (85)
    • (85)
    • (85)
  • Wymiar etatu
    • (112)
    • (1)
  • Okres publikacji
    • (9)
    • (82)
    • (90)
    • (93)
    • (100)
    • Zobacz więcej »
    • (113)

113 ofert pracy dla: Audyt / Księgowość / Kontrola Skarbowa lokalizacja: Łomianki

Sortuj według:
  • Oferujemy: pracę w szybko rozwijającej się firmie, która łączy stabilną pozycję na rynku i prawie stuletnią tradycję z innowacyjną technologią, samodzielną i pełną ciekawych wyzwań pracę, rozwój własnych kompetencji oraz wzbogacanie doświadczenia zawodowego, pracę w przyjaznej atmosferze i zgranym zespole, możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego. Zakres odpowiedzialności: księgowanie list płac ...

  • Zadania: Rejestracja faktur w systemie Ingenes (inicjujący etap procesu księgowego), Wsparcie działu księgowości, Wystawianie faktur, Prace bieżąco zlecone przez przełożonego Wymagania: Wykształcenie co najmniej średnie, Skrupulatność i dokładność, samokontrola wyników pracy, Minimalna znajomość zasad księgowości (świadomość co to jest dostawca, odbiorca, NIP), Znajomość jez. angielskiego mile widziana Oferujemy ...

  • Zakres obowiązków: Uzgadnianie rozrachunków grupowych, prowadzenie dokumentacji cen transferowych Nadzór merytoryczny nad zespołem SSC Analiza i uzgadnianie wybranych kont księgi głównej (księgowanie wyciągów, dokumentów zakupu) i ksiąg pomocniczych (środki trwałe, obrót magazynowy) Prowadzenie rozliczeń międzyokresowych Wprowadzanie dokumentów do rejestrów VAT Prowadzenie rejestru środków trwałych dla ...

  • Zakres zadań: Kontrola kosztów operacyjnych, przygotowywanie raportów miesięcznych i raportów ad hoc (porównanie danych z poprzednimi okresami, budżet i prognozy) Wsparcie w przygotowaniu kwartalnych raportów konsolidacyjnych w obszarze kosztów Dostarczanie innych raportów finansowych wymaganych przez Działów Finansowy Analiza rentowności poszczególnych działów i obszarów działalności, Wsparcie w ...

  • Zadania: Obsługa przychodzących raportów abonenckich będących podstawą fakturowania Cykliczna analiza raportów miesięcznych z działem sprzedaży w PL Weryfikacja poprawności faktur we współpracy z centralnym departamentem finansowym w UK Kontrola wystawionych faktur sprzedażowych oraz przygotowywanie wysyłki do klientów Udział w przygotowywaniu okresowych raportów finansowych dotyczących sprzedaży ...

  • Zadania: Obsługa przychodzących raportów abonenckich będących podstawą fakturowania Cykliczna analiza raportów miesięcznych z działem sprzedaży w PL Weryfikacja poprawności faktur we współpracy z centralnym departamentem finansowym w UK Kontrola wystawionych faktur sprzedażowych oraz przygotowywanie wysyłki do klientów Udział w przygotowywaniu okresowych raportów finansowych dotyczących sprzedaży ...

  • Zakres obowiązków: - kontrola budżetów podczas realizacji projektów i analiza odchyleń,- analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itp.,- tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych,- przygotowywanie dla działu księgowości danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych,- monitorowanie i planowanie płynności finansowej,- opracowanie i kontrola realizacji : prognoz, planów ...

  • ZAKRES OBOWIĄZKÓW Terminowe kompletowanie, opracowywanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów. Weryfikacja faktur pod kątem formalnym i rachunkowym. Przygotowywanie płatności wraz z księgowaniem wyciągów bankowych (sprawowanie kontroli nad płatnościami oraz przelewami). Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych (np. VAT, GUS). Potwierdzanie i uzgadnianie sald z ...

  • Zakres obowiązków koordynacja pracy biura i zarządzanie recepcją, odpowiedzialność za administrację powierzchni biurowej ( umowa najmu, remonty, modernizacje), tworzenie i wdrażanie wewnętrznej polityki i procedur w obszarze finansów i administracji, współpraca z dostawcami i koordynowanie procesów zakupowych, zarządzanie kontem bankowym, w tym wszelkie przepływy pieniężne, rejestracja, analiza, kontrola i ...

  • Izba Administracji Skarbowej w WarszawieDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:księgowy do spraw rozliczeń i analiz podatków w Drugim Dziale RachunkowościIzba Administracji Skarbowej w Warszawieul. A.Felińskiego 2B01-513 WarszawaZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:księgowanie na kartach kontowych podatników przypisów, odpisów i wpłat w celu ewidencjonowania zobowiązań ...

  • Zakres obowiązków: pełna obsługa kadrowo - płacowa klientów firmy przygotowywanie dokumentów pracowniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy przygotowywanie i rozliczanie umów o pracę/umów cywilno-prawnych kompleksowe rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac sporządzanie deklaracji do US, GUS, ZUS, PFRON prowadzenie i kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej (akta ...

  • Oferujemy: Możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; Umowę o pracę za pośrednictwem Adecco; Atrakcyjne wynagrodzenie; Możliwość korzystania z benefitów; Pracę w międzynarodowej firmie. Zadania: Księgowanie dokumentów; Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: banki, US, GUS, itp.; Koordynacja obiegu dokumentów; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie przy kontrolach podatkowych oraz w ...

  • Zakres obowiązków: Uzgadnianie rozrachunków grupowych, prowadzenie dokumentacji cen transferowych Nadzór merytoryczny nad zespołem SSC Analiza i uzgadnianie wybranych kont księgi głównej (księgowanie wyciągów, dokumentów zakupu) i ksiąg pomocniczych (środki trwałe, obrót magazynowy) Prowadzenie rozliczeń międzyokresowych Wprowadzanie dokumentów do rejestrów VAT Prowadzenie rejestru środków trwałych dla ...

  • Do głównych obowiązków na tym stanowisku należeć będą: -kontrola i rejestracja płatności przychodzących;-kontrola poziomu należności;-kontakty z klientami dotyczące płatności, przesyłanie monitów;-ścisła współpraca z działem obsługi klienta;-usprawnianie procesów zarządzania wierzytelnościami;-uzgadnianie sald inter-company;Oczekiwania: -min. 1 rok doświadczenia w dziale AR lub w wewnętrznym dziale ...

  • Dla średniej wielkości firmy informatycznej obecnej na rynku od prawie 20 lat poszukujemy: ZAKRES OBOWIĄZKÓW Kształtowanie polityki finansowej firmy, optymalizacja, zapewnienie płynności finansowej oraz przewidywanie i zabezpieczenie ryzyk wynikających z działalności, Operacyjne zarządzanie obszarami: finansów, administracji, księgowości, payroll, Rozwój systemu kontroli finansowej, opracowanie i wdrożenie ...

  • Zakres obowiązków: Wsparcie Zespołu Sprzedaży w przygotowywaniu raportów, analiz i tworzeniu bazy danych Przegląd danych pod kątem braków lub błędów, korekta ewentualnych niezgodności Współpraca z zespołami sprzedaży w strukturach międzynarodowych (Czechy, Rumunia, Słowacja) Współpraca z klientami biznesowymi w obszarze weryfikowania danych biznesowych Tworzenie bazy informacji o istniejących umowach ...

  • Zakres obowiązków: - kontrola budżetów podczas realizacji projektów i analiza odchyleń,- analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itp.,- tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych,- przygotowywanie dla działu księgowości danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych,- monitorowanie i planowanie płynności finansowej,- opracowanie i kontrola realizacji : prognoz, planów ...

  • Zakres obowiązków: Nadzór merytoryczny nad zespołem zewnętrznym (SSC) Analiza i uzgadnianie wybranych kont księgi głównej (księgowanie wyciągów, dokumentów zakupu) i ksiąg pomocniczych (środki trwałe, obrót magazynowy) Prowadzenie rozliczeń międzyokresowych Wprowadzanie dokumentów do rejestrów VAT Prowadzenie rejestru środków trwałych dla celów rachunkowych, podatkowych i grupowych Przygotowywanie ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Audyt / Księgowość / Kontrola Skarbowa", w miejscowości "Łomianki" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry