Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Audyt / Księgowość / Kontrola Skarbowa", w miejscowości "Łomianki" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (58)
    • (1)
    • (1)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (58)
    • (52)
    • (52)
    • (52)
    • (52)
    • Zobacz więcej »
    • (52)
    • (43)
    • (43)
    • (43)
    • (43)
  • Wymiar etatu
    • (57)
    • (1)
  • Okres publikacji
    • (4)
    • (44)
    • (44)
    • (50)
    • (55)
    • Zobacz więcej »
    • (58)

58 ofert pracy dla: Audyt / Księgowość / Kontrola Skarbowa lokalizacja: Łomianki

Sortuj według:
  • Zadania: Przeprowadzanie audytów procesów finansowych, Identyfikacja rozbieżności w celu odzyskania kwot należnych na rzecz klienta firmy, Czynny kontakt z dostawcami w celu potwierdzenia wykrytych rozbieżności, Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby klienta i kierownictwa firmy, Udział w spotkaniach z klientem w sprawie wyników audytów, Budowanie pozytywnych relacji z pracownikami klienta oraz ...

  • Centrum Doradztwa Biznesowego Sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko: MŁODSZY SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Miejsce pracy: Warszawa Śródmieście O firmie: Centrum Doradztwa Biznesowego sp. z o.o. specjalizuje się w obsłudze sektora średnich przedsiębiorstw w zakresie zarządzania finansami, controlingu oraz w profesjonalnej obsłudze księgowej i kadrowo-płacowej. Opis Stanowiska: Do zadań Młodszego Specjalisty ...

  • Actually within Diebold Nixdorf BPO Sp. z o. o. we are looking for an Internal Controls Specialist to be a part of the Internal Control and Financial Process Team in EMEA. The Internal Controls and Financial Processes Team is a value add partner to the business for matters relating to internal control. Responsible for the design of the Company’s global control environment, it partners with the business ...

  • Description: The Record to Report (RtR) team is a part of the Accounting Process within EMEA Business Services department. The RtR team facilitates end-to-end General Ledger process including: Fixed Assets, Journal entries, Banks Reconciliations; ensuring the accurate and timely production of the financial statements. Responsibilities: Posting of Journal entries in SAP; Bank statement processing and ...

  • The Accounts Payable team is a part of the Accounting Process within EMEA Business Services department. The team facilitates activities in the Procure-to-Pay process including all tasks related to vendor area such as processing supplier invoices, handling vendor queries, processing employees travel expenses claims, preparation of regular and ad-hoc reports. Apply and grow together with us ...

  • Główne zadania: naliczanie listy płac dla grupy ponad 500 pracowników we współpracy ze spółką zewnętrzną (outsourcing); aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym; zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami; zarządzanie systemem ewidencji czasu pracy; udzielanie wyjaśnień w kwestiach kadrowo-płacowych pracownikom spółki; udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na ...

  • Zadania:• weryfikacja dokumentów księgowych• wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu finansowo-księgowego• archiwizacja dokumentów• wspieranie działu księgowości w realizacji codziennych obowiązkówWymagania:• znajomość zagadnień związanych z rachunkowością finansową• dobrej znajomości pakietu MS Office• skrupulatności i dokładności• umiejętności organizacji czasu pracy• podstawową znajomość przepisów ...

  • Zadania: przygotowywanie raportów i analiz finansowych udział w procesie budżetowania oraz zamknięciu miesiąca przygotowanie symulacji i analiz finansowych na potrzeby innych działów analiza realizacji planu, wyjaśnianie odchyleń rozwój oraz tworzenie narzędzi raportowych i kontrolingowych współpraca z działami księgowości i sprzedaży Oczekiwania: 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, w ...

  • Обов'язки:• підготовка фінансових звітів та аналізів• участь у процесі бюджетування та закриття місяця• підготовка моделювання та фінансовий аналіз для потреб інших відділень• аналіз виконання плану, пояснення відхилень• співпраця з відділами обліку та збутуВимоги:• 3 роки досвіду роботи на аналогічній посаді, включаючи принаймні один рік на українському ринку• знання української мови та добре володіння ...

  • Zadaniem wybranej osoby będzie wsparcie obsługi księgowej spółek celowych z sektora nieruchomości. Obowiązki: dekretowanie i ewidencja dokumentów źródłowych w systemie księgowym, (pełna księgowość), udział w przygotowywaniu sprawozdań do instytucji zewnętrznych (m.in. US, GUS, ZUS, NBP) współpraca z instytucjami zewnętrznymi (m.in. US, GUS, ZUS, NBP) raporty dla Klientów, raporty dla Zarządu Kwalifikacje: podstawy ...

  • Oferujemy: Możliwość współpracy z międzynarodową firmą o ugruntowanej pozycji na rynku Pracę na pełen etat Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z Klientem Konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe Pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pakiet sportowy) Zakres zadań: Księgowanie operacji z obszaru AP (Accounting Payable) Rozliczanie i płatność podatku VAT Nadzór ...

  • Oferujemy: Możliwość współpracy z międzynarodową firmą o ugruntowanej pozycji na rynku Pracę na pełen etat Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z Klientem Konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe Pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pakiet sportowy) Zakres zadań: Księgowanie operacji z obszaru AP (Accounting Payable) Rozliczanie i płatność podatku VAT Nadzór ...

  • Zadania: • Generowanie i księgowanie faktur VAT zgodnie z zapisami kontraktów i przepisami prawa podatkowego• Obsługa administracyjna księgowanych faktur VAT (wysyłka do Klienta, wystawianie duplikatów faktur, obsługa not korygujących)• Rozpatrywanie reklamacji w zakresie prawidłowości wystawionej faktury• Współpraca z działami wewnętrznymi• Sporządzanie zestawień i raportów dla Klientów, przełożonego i na ...

  • Zadania: Przeprowadzanie audytów procesów finansowych, Identyfikacja rozbieżności w celu odzyskania kwot należnych na rzecz klienta firmy, Czynny kontakt z dostawcami w celu potwierdzenia wykrytych rozbieżności, Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby klienta i kierownictwa firmy, Udział w spotkaniach z klientem w sprawie wyników audytów, Budowanie pozytywnych relacji z pracownikami klienta oraz ...

  • The Accounts Payable team is a part of the Accounting Process within EMEA Business Services department. The team is responsible for all the tasks regarding intercompany transaction, including processing affiliated supplier invoices, handling queries, intercompany netting and preparation of regular and ad-hoc reports. Responsibilities: Incoming invoices and credit notes processing in SAP ERP; Intercompany ...

  • The Accounts Payable team is a part of the Accounting Process within EMEA Business Services department. The team is responsible for all the tasks regarding intercompany transaction, including processing affiliated supplier invoices, handling queries, intercompany netting and preparation of regular and ad-hoc reports. Responsibilities: Incoming invoices and credit notes processing in SAP ERP; Intercompany ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Audyt / Księgowość / Kontrola Skarbowa", w miejscowości "Łomianki" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry