Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Łomianki" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (218)
    • (2)
    • (1)
    • (1)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (221)
    • (205)
    • (205)
    • (205)
    • (205)
    • Zobacz więcej »
    • (205)
    • (105)
    • (105)
    • (105)
    • (105)
    • (1)
    • (1)
  • Wymiar etatu
    • (211)
    • (7)
    • (2)
    • (1)
  • Okres publikacji
    • (193)
    • (206)
    • (212)
    • (217)
    • (221)

221 ofert pracy dla: Administracja Biurowa lokalizacja: Łomianki

Sortuj według:
  • • księgowanie dokumentów spółki, • uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej • sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań • sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT), • udział przy sporządzaniu sprawozdań finansowych (Bilans, RZIS, Cash Flow), • kontakt z US, ZUS, GUS • punktualność, • terminowość, • komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, • doświadczenie w pracy w na w/w stanowisku ...

  • Pracownik produkcyjny (k/m)

    Trenkwalder

    Stanisławów Pierwszy, mazowieckie

    Obowiązki: obsługa maszyn produkcyjnych,obsługa wtryskarki,pakowanie materiałów,przestrzeganie przepisów BHP.Wymagania:dyspozycyjność do pracy w systemie czterobrygadowym,dyspozycyjność do pracy zmianowej,dokładność.Oferujemy: umowę o pracę,stabilne zatrudnienie,szkolenie przygotowujące do pracy,atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie + dodatkowo płatne godziny nocne ...

  • Zakres obowiązków: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej opieka nad gośćmi firmy obsługa połączeń rezerwacja hoteli, taksówek zamawianie obiadów i rozliczenia z cateringami dbanie o zaopatrzenie biurowe firmy (zamawianie artykułów biurowych i spożywczych) wsparcie pracy innych działów Wymagania: znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office oraz innych urządzeń biurowych znajomość ...

  • Numer oferty: StPr/19/0230Obowiązki:- prowadzenie biura- kontakty z klientami- odbieranie i wysyłanie korespondencjiWymagania:Wymagania konieczne:Umiejętności i uprawnienia:Obsługa komputeraWykształcenie:średnie ogólnokształcąceMiejsce pracy: 23-155 Dębina 51, powiat: lubelski, woj: lubelskieRodzaj umowy: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usługWymagane dokumenty: kontakt bezpośrednio do pracodawcySposób ...

  • Zadanie: Bieżące wsparcie francusko-języcznych managerów w codziennej pracy Dbanie o kalendarz, agendę spotkań oraz przygotowywanie prezentacji Wsparcie administracyjne w zakresie przygotowywania umów, dokumentacji Organizacja podróży służbowych oraz ich rozliczanie Asystowanie przy spotkaniach biznesowych Wymagania: Znajomość języka francuskiego oraz angielskiego w stopniu biegłym Znajomość pakietu ...

  • Obowiązki:aktywne pozyskiwanie klientów na podległym terenie,obsługa stałych klientów na podległym terenie,przygotowywanie ofert dla klientów, prowadzenie negocjacji handlowych,realizacja założonych celów sprzedażowych wynikających z budżetów firmy i planów przekazywanych przez przełożonego,stała analiza rynku i konkurencji.Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (mile widziane ...

  • Jeśli: chcesz znać lub znasz przepisy prawa pracy, podstawy księgowości i zagadnienia związane z zatrudnieniem, lubisz pracę z komputerem i danymi, interesujesz się rozwojem zawodowym w kierunku administracji personalnej, rekrutacji i prowadzenia szkoleń, posiadasz umiejętności organizacyjne, jesteś́ systematyczny/a, dokładny/a i godny/a zaufania, posługujesz się językiem angielskim w stopniu podstawowym ...

  • What you will do: Process Purchase Requisitions and create Purchase Orders Closely collaborate with your customers, suppliers and internal stakeholders Report your achievements on a daily, weekly and monthly basis Support our further development by identification and implementation of improvements Support and promote a culture where a high quality of work is the norm What you will get: Comfortable ...

  • Dla naszego Klienta jednej z najszybciej rozwijających się firm marketingowych, skupiającej największych influencerów i content creatorów poszukujemy Asystentki/Asystenta Biura. Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizację i obsługę spotkań, nadzór nad korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą, współpracę z firmami kurierskimi, zamawianie materiałów biurowych oraz artykułów ...

  • Kluczowe zadania na stanowisku: Bieżące wsparcie niemiecko-języcznych managerów w codziennej pracy Dbanie o kalendarz oraz agendę spotkań Organizacja zagranicznych podróży służbowych oraz ich rozliczanie Wsparcie administracyjne (tj. przygotowywanie umów, dokumentacji) Przygotowywanie prezentacji i niezbędnych informacji na spotkania Bycie wsparciem w codziennych zadaniach Wymagania: Biegła znajomość ...

  • Co będzie należało do Twoich obowiązków? • Odbieranie zamówień od wewnętrznego Klienta• Weryfikacja poprawności danych oraz wprowadzanie ich do systemu SAP• Monitorowanie zamówień na dalszych etapach• Wyjaśnianie ewentualnych niezgodności z Klientem• Tworzenie oraz wystawianie faktur za produkty• Utrzymywanie kontaktu z KlientemNasze wymagania wobec Kandydata: • Znajomość języka niemieckiego min. C1• Znajomość ...

  • Commoditech świadczy usługi informatyczne na terenie Polski i Europy Zachodniej. Wspieramy naszych klientów w zakresie doradztwa, rozwoju oprogramowania, zarządzania infrastrukturą, integracji i utrzymania systemów. Zwiększamy zespół - poszukujemy dynamicznych i ambitnych osób! ZADANIA: Jako Specjalista ds. Rekrutacji będziesz odpowiedzialny za: Wyszukiwanie i identyfikację potencjalnych Kandydatów zgodnie z ...

  • OTTO Work Force Polska Sp. z o.o. jedna z wiodących firm z branży agencji pracy i doradztwa personalnego oferuje pracę w Polsce i za granicą. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy pracownika na stanowisko: Pracownik działu rejestracji i wysyłki Miejsce pracy: Janki gm. Raszyn Zadania: - prowadzenie rejestru przyjmowanego towaru - przygotowywanie towaru do wysyłki - prowadzenie dokumentacji związanej z ...

  • Pracownik działu rejestracji i wysyłki Miejsce pracy: Janki gm. Raszyn Od: OTTO Work Force Polska Sp. z o.o. Miejsce pracy: Warszawa OTTO Work Force Polska Sp. z o.o. jedna z wiodących firm z branży agencji pracy i doradztwa personalnego oferuje pracę w Polsce i za granicą. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy pracownika na stanowisko: Pracownik działu rejestracji i wysyłki Miejsce pracy: Janki gm. Raszyn ...

  • Coś o Tobie: swobodnie komunikujesz się w języku angielskim, posiadasz pierwsze doświadczenie w pracy z klientem, jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu, wyróżniasz się inicjatywą i odpowiedzialnością, Twoja motywacja wykracza poza skalę. A dodatkowo: szukasz pracy, która wyróżni Twoje CV w przyszłości, lubisz ludzi i uwielbiasz z nimi ...

  • Zakres obowiązków: Weryfikacja systemowa danych od partnerów biznesowych Zarządzanie bazą produktową Weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu Współpraca z innymi działami firmy w kontekście pozyskiwania danych Przygotowywanie raportów i analiz w Ms. Excel Jeśli: Jesteś studentem/lub właśnie skończyłeś studia Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe Bardzo dobrze posługujesz się językiem ...

  • ZADANIA: umawianie spotkań z Kontrahentami oraz inne prace administracyjne wystawianie faktur sprzedaży i obsługa płatności bankowych wprowadzanie i ewidencja kontaktów w systemie CRM aktywna współpraca w usprawnianiu funkcjonowania biura organizacja wydarzeń z udziałem Klientów WYMAGANIA: znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2 dobra znajomość obsługi komputera (Power Point, Excel, Word ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Łomianki" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry