Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Łomianki" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (216)
    • (4)
    • (3)
    • (2)
    • (1)
    • Zobacz więcej »
    • (1)
    • (1)
    • (1)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (221)
    • (202)
    • (202)
    • (202)
    • (202)
    • Zobacz więcej »
    • (202)
    • (102)
    • (102)
    • (102)
    • (102)
    • (8)
    • (8)
  • Wymiar etatu
    • (210)
    • (6)
    • (3)
    • (2)
  • Okres publikacji
    • (40)
    • (213)
    • (216)
    • (217)
    • (220)
    • Zobacz więcej »
    • (221)

221 ofert pracy dla: Administracja Biurowa lokalizacja: Łomianki

Sortuj według:
  • Inwentaryzacja w markecie w Starych Babicach w terminie: 26/27 maja 2018 r. w godzinach nocnych od 18:00 do 06:00. Zakres obowiązków: - liczenie, skanowanie, układanie towaru Wymagania: - brak przeciwwskazań do pracy w nocy - skrupulatność w liczeniu - dyspozycyjność w podanym terminie: 26/27 maja 2018 - godziny pracy od 18:00 do 06:00 Oferujemy: - umowę zlecenie ze stawką godzinową - wynagrodzenie płatne tydzień po ...

  • Młodszy specjalista w dziale logistyki

    Adecco Poland Sp. z o.o.

    Czosnów, Warszawa, Płock, Płońsk, Łomianki, Nowy Dwór Mazowiecki, mazowieckie

    Do Twoich zadań należeć będzie:• Telefoniczna i mailowa obsługa stałych klientów,• Przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie,• Dbanie o poprawność całego procesu zamówień,• Sporządzanie raportów, analiz i zestawień,• Ścisła współpraca z działem produkcji w obszarze ustalania dostępności produktów;Jesteś idealnym kandydatem jeśli:• Posiadasz średnie lub wyższe wykształcenie,• Masz doświadczenie w obszarze ...

  • Zakres obowiązków: Pełne wsparcie administracyjne firmy Koordynacja obiegu faktur, wprowadzanie danych do systemu SAP Zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji wewnątrz firmy Organizacja spotkań biznesowych Współpraca z kurierami, dostawcami, firmami zewnętrznymi Bieżące współpraca z innymi działami firmy (księgowość, sprzedaż, marketing) Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2 ...

  • Jesteś na początku swojej kariery zawodowej? Chciałbyś zdobyć doświadczenie w dynamicznie rozwijającej się firmie? Oczekujesz przyjemnej atmosfery i pracy z fajnymi ludźmi? Jeżeli na powyższe pytania odpowiedziałeś TAK, koniecznie zgłoś się do nas! Potrzebujemy właśnie Ciebie! Rozpocznij staż w Promedica24 w Warszawie! Zakres obowiązków: - wsparcie procesów rekrutacyjnych i sprzedażowych - poszukiwanie ...

  • HR Manager

    Right Career

    Warszawa, mazowieckie

    Dla naszego Klienta, światowego lidera w swojej branży i znanej marki na świecie poszukujemy utalentowanych kandydatów na stanowisko: HR Manager Opis stanowiska Zarządzanie procesami HR w fabryce produkcyjnej Odpowiedzialność za strategię HR Liderowanie zespołem HR i administracji Prowadzenie strategicznych procesów w organizacji: w tym rozwojowych, rekrutacyjnych, employer brandingowych Pełnienie ...

  • Lubimy myśleć o sobie jako o spółce brokerskiej innej niż wszystkie. Innej, bo jesteśmy bardzo przywiązani do naszych wartości. Innej, bo zawsze staramy się stać po stronie naszego Klienta i bezkompromisowo reprezentować jego interesy. Innej, bo zawsze myślimy o współpracy z Klientem kategoriami lat, a nie kolejnej transakcji. Jesteśmy dumni z naszej inności na tle rynku i uważamy ją za naszą największą ...

  • Nr ref.: 0014932Rodzaj pracy: Umowa cywilnoprawnaZakres obowiązków:Zakres obowiązków: weryfikowanie dokumentów; sporządzanie pism; kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi banku; przypominanie klientom biznesowym banku o zaległych płatnościach leasingu. Oczekiwania:Oczekiwania: dyspozycyjność od poniedziałku do piątku; mile widziany status studenta; znajomość pakietu MS Office; dokładność ...

  • Nr ref.: 0014932Rodzaj pracy: Umowa cywilnoprawnaZakres obowiązków:Zakres obowiązków: weryfikowanie dokumentów; sporządzanie pism; kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi banku; przypominanie klientom biznesowym banku o zaległych płatnościach leasingu. Oczekiwania:Oczekiwania: dyspozycyjność od poniedziałku do piątku; mile widziany status studenta; znajomość pakietu MS Office; dokładność ...

  • Nr ref.: 0016763Rodzaj pracy: Praca stałaZakres obowiązków:• Bieżąca obsługa recepcyjna klientów oraz spotkań służbowych.• Administrowanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą.• Koordynowanie przepływu informacji oraz dokumentów służbowych.• Współpraca z firmami kurierskimi.• Wsparcie administracyjne dla pracowników biura.Oczekiwania:• Doświadczenie na podobnym stanowisku.• Praktyczna znajomość pakietu MS ...

  • Nr ref.: 0017959Rodzaj pracy: Umowa cywilnoprawnaZakres obowiązków:Tworzenie zestawień oraz raportów Wsparcie działu w bieżących sprawach Przygotowywanie materiałów na posiedzenia Komitetu Zarządzania Aktywami i Pasywami Oczekiwania:Status studenta; Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków; Dbałość o szczegóły i umiejętność organizacji pracy; Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne ...

  • Kierownik Transportu KrajowegoMiejsce pracy / Location WarszawaNasz Klient zapewnia / Our Client offersTwoja przyszła Firma: Naszym Klientem jest lider rynku paliwowo-energetycznego, oferujący innowacyjne rozwiązania. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Transportu Krajowego. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za optymalizację procesu transportu w Polsce oraz wdrażanie ...

  • Zakres obowiązków: Bieżąca bezpośrednia obsługa Klientów indywidualnych i biznesowych korzystających z usług firmy, Przygotowywanie dokumentów dla Klientów: reklamacje, faktury, Rejestrowanie pism i wniosków w systemie, Dokonywanie zmian w systemach informatycznych dotyczących warunków umów, płatności Klientów. Oczekiwania: Doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta Doświadczenie w pracy ...

  • Obowiązki:informowanie na temat zmian usług i wprowadzania nowych usług IT, a także udzielania odpowiedzi na pytania, dotyczące obszaru IT, zgłaszane za pośrednictwem w wewnętrznych portali (np.: Siemens Social Network),wsparcie użytkowników przy uruchamianiu nowego sprzętu lub oprogramowania kierowanie zleceń do dostawców usług IT (w zakresie niedostępnym dla użytkowników) oraz inicjowanie eskalacji ...

  • Asystent/ka biura

    Trenkwalder

    Warszawa, dolnośląskie

    Obowiązki:wspieranie Office Managera w codziennych obowiązkach - w przygotowywaniu prezentacji Power Point oraz innych dokumentów na potrzeby przełożonego, wykonywaniu tłumaczeń z języka polskiego na angielski i vice versa, opracowywaniu wewnętrznych komunikatów, zapewnianiu sprawnego przepływu informacji pomiędzy biurami regionalnymi,zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura (m.in. zamawianie ...

  • Forma współpracy: Umowa zlecenie na okres 3 miesięcy. Jeśli: interesujesz się tematyką HR oraz nowoczesnymi technologiami wspierającymi rekrutację masz za sobą pierwsze doświadczenia w pracy w agencji rekrutacyjnej / marketingu / PR lubisz social media i potrafisz je skutecznie wykorzystać jako narzędzie komunikacyjne jesteś osobą kreatywną, samodzielną i masz głowę pełną pomysłów chcesz zdobyć praktyczną ...

  • Kancelaria Prawna Skarbiec - lider w doradztwie strategicznym dla przedsiębiorstw. Oferujemy kompleksową obsługę prawną, podatkową i księgową. Tylko na przestrzeni ostatnich trzech lat świadczyliśmy usługi na rzecz ponad tysiąca firm, reprezentując je w sprawach o łącznej wartości ponad sześciu miliardów złotych. Od lat jesteśmy wyróżniani w prestiżowych zestawieniach firm prawniczych w Polsce i na ...

  • Asystent/ka Biura

    Devire

    Warszawa, mazowieckie

    Asystent/ka BiuraMiejsce pracy / Location WarszawaNasz Klient zapewnia / Our Client offersTwoja przyszła Firma / Your future Company Naszym Klientem jest globalny producent zewnętrznych produktów energetycznych i innowacyjnych rozwiązań w zakresie pielęgnacji lasów, parków i ogrodów. W związku z dynamicznym rozwojem Firmy aktualnie poszukujemy Kandydata na stanowisko Asystentki Biura. Osoba na tym ...

  • Jeśli masz już pierwsze doświadczenia w pracy administracyjnej,interesujesz się tematyką IT i lubisz się rozwijać,to prześlij do nas swoją aplikację. Zakres obowiązków: Wsparcie organizacyjne pracy Działu: koordynowanie obiegu dokumentów, prowadzenie grafików czasu pracy dla pracowników, procesowanie i dokonywanie zakupu sprzętu informatycznego. Wykonywanie zleconych prac w zakresie realizacji budżetu ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Łomianki" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry