Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Łomianki" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (213)
    • (3)
    • (1)
    • (1)
    • (1)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (217)
    • (199)
    • (197)
    • (197)
    • (197)
    • Zobacz więcej »
    • (197)
    • (98)
    • (98)
    • (98)
    • (98)
    • (11)
    • (11)
  • Wymiar etatu
    • (211)
    • (4)
    • (2)
  • Okres publikacji
    • (34)
    • (212)
    • (213)
    • (214)
    • (216)
    • Zobacz więcej »
    • (217)

217 ofert pracy dla: Administracja Biurowa lokalizacja: Łomianki

Sortuj według:
  • Zakres obowiązków: • Korespondencyjna obsługa Klientów - papierowa i mailowa• Samodzielna obsługa Procesu Zmiany Sprzedawcy w oparciu o analizę dokumentacji oraz współpracę z partnerami zewnętrznymi (inni dostawcy i sprzedawcy energii elektrycznej i gazu)• Reprezentowanie klientów w kontaktach z obcymi Operatorami i Sprzedawcami• Procesowanie pism, przetwarzanie danych w systemach operacyjnych• Wyjaśnianie ...

  • Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne zarządu Rozliczenia wydatków służbowych Umawianie i organizowanie spotkań (opieka nad kalendarzem) Organizacja podróży służbowych (samoloty, PKP) Zarządzanie obiegiem dokumentów do podpisu Wsparcie Działu Administracji i Księgowości (prace biurowe, skanowanie, bindowanie, archiwizacja, obsługa poczty) Doraźne zastępstwo na recepcji (w razie potrzeby ...

  • Executive Assistant

    Devire

    Warszawa, mazowieckie

    Executive AssistantMiejsce pracy / Location WarszawaNasz Klient zapewnia / Our Client offers Currently, for our Client – a leading FMCG company - we are looking for an candidate for the position of Executive Assistant. You will be responsible for: Supporting management team with various administrative and support tasks including: Assisting in administrative matters and acting as a point of contact for ...

  • Zakres obowiązków: przeprowadzanie oględzin miejsca zdarzenia sporządzanie wycen wartości robót naprawczych (kosztorysów budowlanych) w programie Norma Pro analiza dokumentacji technicznej budynków dla zdarzeń losowych typu pożary, zalania, katastrofy budowlane, huragany, itp. rozpatrywanie roszczeń i odwołań poszkodowanych, weryfikacja kosztów Wymagania: znajomość kosztorysowania w programie Norma Pro ...

  • Kierownik Transportu KrajowegoMiejsce pracy / Location WarszawaNasz Klient zapewnia / Our Client offersTwoja przyszła Firma: Naszym Klientem jest lider rynku paliwowo-energetycznego, oferujący innowacyjne rozwiązania. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Transportu Krajowego. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za optymalizację procesu transportu w Polsce oraz wdrażanie ...

  • Obowiązki:informowanie na temat zmian usług i wprowadzania nowych usług IT, a także udzielania odpowiedzi na pytania, dotyczące obszaru IT, zgłaszane za pośrednictwem w wewnętrznych portali (np.: Siemens Social Network),wsparcie użytkowników przy uruchamianiu nowego sprzętu lub oprogramowania kierowanie zleceń do dostawców usług IT (w zakresie niedostępnym dla użytkowników) oraz inicjowanie eskalacji ...

  • Asystent/ka biura

    Trenkwalder

    Warszawa, dolnośląskie

    Obowiązki:wspieranie Office Managera w codziennych obowiązkach - w przygotowywaniu prezentacji Power Point oraz innych dokumentów na potrzeby przełożonego, wykonywaniu tłumaczeń z języka polskiego na angielski i vice versa, opracowywaniu wewnętrznych komunikatów, zapewnianiu sprawnego przepływu informacji pomiędzy biurami regionalnymi,zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura (m.in. zamawianie ...

  • Dla naszego Klienta – firmy IT poszukujemy osób na stanowisko: Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Obsługa recepcji oraz biura zarządu, Przyjmowanie gości firmy i kandydatów, Obsługę korespondencji przychodzącej i wychodzącej (kurier, poczta), Wsparcie administracyjne w prowadzeniu dokumentacji - wprowadzanie danych, wypełnianie dokumentów, przygotowywanie zestawień, raportów finansowych ...

  • W naszym Zespole będziesz m.in: • uczestniczył w rozwijaniu projektów logistycznych • ściśle współpracował z podwykonawcami w celu organizacji podróży dla personelu opiekuńczego • odpowiedzialny za optymalizację kosztów oraz wycenianie i zakup usług • ściśle współpracował z pracownikami oddziałów firmy • brał czynny udział w podnoszeniu jakości obsługi logistycznej klienta wewnętrznego Oczekujemy od Ciebie ...

  • Zakres obowiązków: • rejestracja w systemach bankowych oraz weryfikacja zabezpieczeń dla produktów kredytowych Klientów Biznesowych i Indywidualnych • weryfikacja zawiadomień i odpisów z Ksiąg Wieczystych, przygotowywanie sprostowań do Sądów, sporządzenie pism w imieniu Banku • współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku, udział w testach systemowych Wymagania: • wykształcenie wyższe lub w trakcie ...

  • Zakres obowiązków: · Prowadzenie sekretariatu · Prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wysyłka korespondencji · Odbieranie telefonów, łączenie rozmów · Prowadzenie kalendarza spotkań · Nadzór nad obiegiem dokumentów · Inne prace zlecone przez zarząd Wymagania: · Znajomość jęz. angielskiego – wymóg konieczny · Wykształcenie średnie lub wyższe · Doświadczenie w pracy biurowej · Biegła obsługa ...

  • Oferujemy: Umowa zlecenie za naszym pośrednictwem Wynagrodzenie: 2300 zł/netto Możliwość dalszej współpracy z klientem na stanowisku lub awans w struktury sprzedażowe Praca od Poniedziałku do Piątku: 8:00-16:00 bądź 9:00-17:00 Płatny urlop Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej oraz karty sportowej, Adecco+Club (Platforma zniżkowa) Umowa do końca 31.12.2018 z możliwością stałej współpracy ...

  • Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na zastępstwo, podpisywaną z Adecco, Pracę na pełen etat od pon. - pt. w godzinach 8:00-16:00 Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku. Zakres obowiązków: Obsługa recepcji - przyjmowanie gości i łączenie rozmów telefonicznych, przekazywanie informacji. Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą - przyjmowanie i wysyłanie przesyłek pocztowych i ...

  • Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, podpisywaną z Adecco, Pracę na pełen etat od pon. - pt. w godzinach 9:00-17:00 Dogodną lokalizację pracy na Mokotowie Wynagrodzenie 23 zł brutto/h Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku. Zakres obowiązków: Wsparcie w obsłudze administracyjno-biurowowej, Dbanie o prawidłowy przepływ informacji i korespondencji na poziomie międzynarodowym, Zapewnienie ...

  • Sekretarka

    Budimex S.A.

    Warszawa, mazowieckie

    Do Twoich zadań należeć będzie: organizacja pracy sekretariatu budowy, koordynowanie obiegu dokumentów na budowie, organizacja spotkań służbowych i narad, bieżąca współpraca z zespołem. Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomości obsługi pakietu MS Office i urządzeń biurowych, komunikatywności, dobrej organizacji czasu pracy, rzetelności i odpowiedzialności. Kandydatom ...

  • Client Advisor with Dutch / French / Czech / GermanMiejsce pracy / Location WarszawaNasz Klient zapewnia / Our Client offers Main responsibilities: Customer service in foreign languages: answering questions via emails and telephone conversations Creating a positive image of the company Administration: reporting, scripting Participate in projects where you can actually use your language skills Requirements ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Łomianki" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry