Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Kadra Zarządzająca", w miejscowości "Łęg" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (34)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (34)
    • (34)
    • (34)
    • (34)
    • (34)
    • Zobacz więcej »
    • (34)
    • (26)
    • (26)
    • (26)
    • (26)
  • Wymiar etatu
    • (34)
  • Okres publikacji
    • (4)
    • (32)
    • (34)
    • (34)
    • (34)
    • Zobacz więcej »
    • (34)

34 oferty pracy dla: Kadra Zarządzająca lokalizacja: Łęg

Sortuj według:
  • INSTAL - LUBLIN Sp. z o.o. jest jedną z największych firm instalacyjnych w Polsce specjalizujących się w usługach związanych z realizacją prac w obiektach przemysłowych, mieszkaniowych i użyteczności publicznej. Zakres usług obejmuje montaż instalacji grzewczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, sanitarnych, technologicznych, jak również zewnętrzne sieci wodne, kanalizacyjne, cieplne i gazowe wraz z ...

  • JEŚLI: masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem posiadasz doświadczenie w sprzedaży stawiasz na jakość i profesjonalizm chcesz się uczyć od najlepszych i osiągać sukcesy APLIKUJ DO NAS NA STANOWISKO: KIM JESTEŚMY? Tworzymy zespół ekspertów uznawanych na rynku polskim i międzynarodowym. Nasza firma ma 20-letnią tradycję w Polsce oraz ponad 100-letnie doświadczenie na świecie. Jesteśmy podziwiani za ...

  • Specjalista ds. zarządzania kategorią

    Media Markt

    Warszawa, Al. Jerozolimskie, mazowieckie

    Opis stanowiska Ustalanie wraz z kupcem asortymentu dla danej kategorii Przygotowywanie planogramów pod wybrane kategorie produktowe Dbanie o ekspozycję asortymentu Nadzór nad zamówieniami (centralnymi) do sklepów Zarządzanie i optymalizacja zapasów na podstawie określonych kryteriów zakupowych oraz ustalonego dla kategorii asortymentu Dokonywanie analiz i raportowanie Analiza rentowności na ...

  • ZADANIA: • nadzór nad procesem wykonania instalacji sanitarnych wraz z robotami towarzyszącymi; • koordynacja wykonywanych robót budowlanych w podległym zakresie; • harmonogramowanie robót oraz nadzór nad terminowością ich wykonania; • nadzór nad realizacją zadań wykonywanych przez podwykonawców oraz odbiór robót; • sprawowanie kontroli nad techniczną dokumentacją inwestycji; • odpowiedzialność za jakość ...

  • Do Twoich zadań należeć będzie: bezpośredni nadzór nad realizacją robót instalacyjnych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy oraz normy jakości we współpracy z kierownikiem kontraktu, koordynacja robót w zakresie instalacji HVAC, wodnokanalizacyjnych i gazowych oraz sieci zewnętrznych uzbrojenia terenu, analiza i optymalizacja projektów przetargowych, budowlanych i ...

  • Zakres obowiązków i czynności: sprawdzanie dokumentacji projektowo-kosztowej; sprawdzanie jakości i zgodności robót z umowami; kontrolowanie zgodności realizowanych robót z dokumentacją projektową, umową, harmonogramem i ustalonymi terminami płatności; egzekwowanie usunięcia przez Wykonawcę stwierdzonych wad w wykonanych robotach; przygotowywanie umów z podwykonawcami; kontrola przestrzegania przez ...

  • Dla średniej wielkości firmy informatycznej obecnej na rynku od prawie 20 lat poszukujemy: ZAKRES OBOWIĄZKÓW Kształtowanie polityki finansowej firmy, optymalizacja, zapewnienie płynności finansowej oraz przewidywanie i zabezpieczenie ryzyk wynikających z działalności, Operacyjne zarządzanie obszarami: finansów, administracji, księgowości, payroll, Rozwój systemu kontroli finansowej, opracowanie i wdrożenie ...

  • - Koordynowanie pracy Zarządu, - Sprawowanie nadzoru nad pracą i działalnością bezpośrednio podległych mu komórek organizacyjnych, - Prawidłowe gospodarowanie środkami finansowymi w ramach planu gospodarczo - finansowego na dany rok, - Programowanie i planowanie działalności Spółdzielni, - Współpraca z organami samorządowymi Spółdzielni, samorządem terytorialnym i organami administracji państwowej, - Współpraca z ...

  • Zastępca Kierownika Sklepu

    Pepco Poland Sp. z o.o.

    Warszawa, Galeria Młociny, mazowieckie

    Firma PEPCO Poland Sp. z o.o. istnieje na polskim rynku od 1999 roku i zarządza siecią ponad 800 sklepów odzieżowo-przemysłowych. Obecnie - w związku z dynamicznym rozwojem - poszukujemy do pracy w sklepach nowych pracowników. Polubisz swoją pracę w PEPCO, ponieważ gwarantujemy Ci: umowę o pracę korzystne wynagrodzenie na czas premia za sprzedaż rabat pracowniczy do 25% godziny pracy zgodnie z ustalonym ...

  • Nasz Klient, firma z Wielkopolski działająca w branży elektroenergetycznej, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko: Dyrektora Technicznego Główne zadania: zarządzanie działem ofertowania zarządzanie i rozwój działu energetyki zawodowej weryfikacja kontraktów i uczestnictwo w podpisywaniu umów nadzór nad realizowanymi inwestycjami Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne ...

  • Nasz Klient, firma z Wielkopolski działająca w branży elektroenergetycznej, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje do realizacji swojego kontraktu w okolicach Poznania osoby na stanowisko: Inżynier budowy Główne zadania : praca z dokumentacją techniczną ( prowadzenie dokumentacji, tworzenie zestawień materiałowych, przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert itp.) kompletowanie dokumentacji ...

  • Responsibilities: Develop and perform vision for material cluster assigned Perform global governance, manage and steer assigned material cluster Responsibility for negotiations and contract awarding within the defined threshold according to the material group and supplier strategy Preparation of bid evaluations, selection of suppliers and preparation of purchasing decisions Providing the required ...

  • Opis stanowiska Realizacja planu budżetu działu – sprzedaż, marża, Usługi, G+, Marki Własne Podział i weryfikacja realizacji planów podległego zespołu Praca nad rozwojem kompetencji zespołu Uprzejma obsługa klientów i aktywna sprzedaż towaru i usług Dbanie o odpowiednią ekspozycję i zabezpieczenie towarów zgodne z filozofią firmy. Zapewnienie sprawnego przygotowania i przebiegu akcji promocyjnych ...

  • ELOKON Logistics develops and implements innovative safety and assistance systems for the intralogistics sector in line with the technological advancements of Industry 4.0.Over 3.000 customers around the world benefit from our solutions, which improve workplace safety and increase MHE productivity.Right now we are looking for aR&D Project LeaderWorkplace: Warszawa Ref number: R&D Project ...

  • Zadania: Zarządzanie kilkuosobowym zespołem e-commerce odpowiedzialnym za tworzenie kampanii internetowych w języku niemieckim Współudział w tworzeniu treści kampanii Planowanie pracy zespołu Koordynowanie procesu produkcji treści do kampanii internetowych oraz kontrola ich jakości Praca z nowoczesnymi narzędziami i systemem e-commerce Wsparcie zespołu w pracy nad bieżącymi projektami Zaangażowanie ...

  • Dla naszego Klienta międzynarodowego operatora logistycznego oferującego kompleksowy zakres usług transportów drogowych, morskich, lotniczych, kolejowych, odpraw celnych i magazynowania poszukujemy osoby na stanowisko: Key Account Managera (w produktach morsko-lotniczych) Lokalizacja: Warszawa woj. Mazowieckie Twoje zadania: Monitoring rynku, monitoring branżowy, wyszukiwanie szans rozwojowych Aktywne ...

  • Zadania: Koordynowanie pracy kilkuosobowego zespołu w Warszawie produkującego i aktualizującego informacje o produktach w języku niemieckim Dbanie o efektywną współpracę pomiędzy zespołem w Niemczech odpowiedzialnym za współpracę z dostawcami oraz zespołem w Polsce produkującym treści Zarządzanie procesem, rozwiązywanie problemów Wprowadzanie usprawnień, optymalizacji procesu, poprawianie jakości i ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Kadra Zarządzająca", w miejscowości "Łęg" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry