Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Kadra Zarządzająca", w miejscowości "Łęg" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (45)
    • (1)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (46)
    • (45)
    • (45)
    • (45)
    • (45)
    • Zobacz więcej »
    • (45)
    • (28)
    • (28)
    • (28)
    • (28)
  • Wymiar etatu
    • (46)
  • Okres publikacji
    • (5)
    • (44)
    • (45)
    • (45)
    • (45)
    • Zobacz więcej »
    • (46)

46 ofert pracy dla: Kadra Zarządzająca lokalizacja: Łęg

Sortuj według:
  • Firma First PFM specjalizująca się w obsłudze technicznej nieruchomości komercyjnych, w tym salonów sieciowych, poszukuje kandydata na stanowisko: Manager ds. obsługi technicznej obiektów Klienta sieciowego/ Inżynier Serwisu Region: Warszawa i okolice Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Managera należeć będzie: utrzymanie dobrych relacji z klientem, nadzór operacyjny nad usługami technicznymi ...

  • Co będziesz robić: koordynować proces inwestycyjny sklepów CCC, weryfikować stan techniczny lokalu oraz postęp prac według ustalonego harmonogramu, tworzyć oraz nadzorować standardy inwestycyjne w spółce CCC, poszukiwać nowych firmy budowlanych oraz rozwiązań optymalizujących koszty inwestycji, przygotowywać dokumentację, współpracować z Centrami Handlowymi oraz firmami zewnętrznymi. Szukamy osób, które ...

  • Kogo szukamy: partnera, który razem z nami będzie rozwijał sieć MBE w Polsce; przedsiębiorcy, który włoży serce w rozwój własnej firmy; szefa, który będzie prowadził i motywował ludzi; profesjonalisty, zorientowanego na jakość obsługi klienta; sprzedawcy, skupionego na kliencie i jego potrzebach; Oferujemy: prawo do posługiwania się znakiem towarowym Mail Boxes Etc.; know-how (koncepcja biznesowa sprawdzona od ...

  • Firma Income Invest Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie zajmująca się zarządzaniem siecią lokali w Polsce i za granicą w związku z intensywnym rozwojem ogłasza nabór na stanowisko Kierowniczki lokalu. Oczekiwania wobec kandydatek: pełna dyspozycyjność, silny charakter i charyzma, zorientowanie na cel i wyniki, predyspozycje do zarządzania zasobami ludzkimi. Zapewniamy szkolenie od podstaw przygotowujące do ...

  • Looking for a mature, self-reliant, capable, high energy & enthusiastic 360 degree marketer to run the marketing operations in Poland.Responsibilities: Designing and implementation of marketing budget. Managing marketing budget. Managing corporate events and group sales. Managing brand image. Managing social media activities. Marketing coordination of special projects. Current monitoring of the local and ...

  • This position is responsible for establishing and operation of the restaurants (5 venues), bars (4 venues), event support, catering, pantry operations, vending installations, client service, group bookings and service (MICE), facilitation and cooperation with Hotel activities and special events.Responsibilities: Developing and Maintaining Budgets. Leading Food and Beverage Team. Ensuring Exceptional Customer ...

  • Nr ref.: 0020105Rodzaj pracy: Praca stałaZakres obowiązków:Prowadzenie dużych projektów budowy infrastruktury telekomunikacyjnej w obszarze sieci stacjonarnej, Nadzór nad harmonogramem, zakresem rzeczowym i finansowym prowadzonych projektów, Komunikacja z firmami partnerskimi oraz przedstawicielami klienta w zakresie zleconych prac, Współpraca i komunikacja z Właścicielami Biznesowymi w zakresie ...

  • Alab Laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od 17 lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 300 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 81 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3000 różnych badań. W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego ...

  • BIT Sp z o.o. jest wykonawcą inwestycji stanów surowych budynków przemysłowych i mieszkalnych dla dużych Generalnych wykonawców oraz Inwestorów. Obecnie realizuje 3 projekty budynków wielorodzinnych o łącznej powierzchni użytkowej mieszkań 40 tys. m2. Poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik robót Praca w delegacji na terenie całej Polski Zakres odpowiedzialności: Wsparcie Kierownika Budowy w zakresie ...

  • We are looking for a hands on IT manger to build, maintain and support a new state of the art leisure facility in the Warsaw area.The role will be tasked with building, operating and supporting our software solutions and our hardware and networking (LAN & Wan). The IT manager will form a team that will need to support the park operation 365 days a year. Responsibilities: Manage information technology and ...

  • Zakres obowiązków: Przygotowanie obmiarów do rozliczeń podwykonawców; Obsługa i kontrola kompletności dokumentacji technicznej; Przygotowanie dokumentacji powykonawczej; Sprawdzanie kompletności załączników (certyfikaty, świadectwa, aprobaty) do zatwierdzeń materiałowych; Sprawowanie nadzoru nad pracami budowlanymi pod kierownictwem Kierownika Budowy lub Majstra Budowy. Oczekujemy: Wykształcenia wyższego ...

  • Business Development Manager

    Adecco Poland Sp. z o.o.

    Warszawa, Nowy Dwór Mazowiecki, Pruszków, Piaseczno, mazowieckie

    Zadania: Aktywne budowanie sieci sprzedaży dla nowo wprowadzanego na rynek polski produktu, Sprzedaż produktów do lokalnych dystrybutorów i składów budowlanych, Aktywna sprzedaż do obecnych klientów i współpraca z nimi, Tworzenie i realizacja strategii i działań sprzedażowych, Koordynacja zamówień, negocjowanie ofert i cen, Przeprowadzanie szkoleń produktowych u klientów, Udział w targach branżowych ...

  • Główne obowiązki należące do zatrudnionej osoby: Pełnienie funkcji Kierownika Budowy w myśl przepisów Prawa Budowlanego, Bieżąca koordynacja prowadzonych prac przez podwykonawców, Sporządzanie i aktualizacja harmonogramów prac oraz ich przestrzeganie, Nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP, Kontrolowanie wykonywanych prac pod kątem terminowości, jakości i ilości, a także ich zgodności z projektem oraz ...

  • Główne obowiązki należące do zatrudnionej osoby: Całościowe, samodzielne prowadzenie projektów, Efektywne zarządzanie ryzykiem podczas realizacji budów, zarządzanie zmianami w projekcie, zarządzanie jakością, Reprezentowanie pracodawcy wobec Inwestorów i innych kontrahentów, Realizacja i wdrażanie standardów prowadzenia projektów, Zarządzanie dokumentacją projektową, Zarządzanie projektami budowlanymi ...

  • Amii Sp. z o.o. to firma z 40-letnią tradycją. Powstała z rodzinnej pasji, by rozwinąć się w prężnie działające przedsiębiorstwo produkujące filtry do wody. Nasz biznes charakteryzuje się troską o zdrowie naszych klientów i o środowisko. Rozwijamy się szybko i spokojnie patrzymy w przyszłość. Obecnie do swojego Zespołu poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży krajowej Miejsce pracy ...

  • Główne zadania: prowadzenie rachunkowości Agencji, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, podpisywanie dokumentów dotyczących operacji finansowych i gospodarczych w celu potwierdzenia oceny prawidłowości tych ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Kadra Zarządzająca", w miejscowości "Łęg" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry