Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Łódź" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (40)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (40)
    • (40)
    • (37)
    • (37)
    • (37)
    • Zobacz więcej »
    • (37)
    • (12)
    • (12)
    • (12)
    • (12)
  • Wymiar etatu
    • (39)
    • (1)
  • Okres publikacji
    • (40)
    • (40)
    • (40)
    • (40)
    • (40)

40 ofert pracy dla: Administracja Biurowa lokalizacja: Łódź

Sortuj według:
  • W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy przedstawicieli terenowych na terenie całego kraju, w każdym powiecie. Szczególnie zależy nam na chwilę obecną na wsparciu pracowników na terenach województw mazowieckiego, śląskiego, pomorskiego, podlaskiego i warmińsko-mazurskiego. Zakres obowiązków: przeprowadzenie oględzin miejsca zdarzenia wykonanie dokumentacji zdjęciowej i sporządzenie protokołu z ...

  • Zadania: Kontrolowanie stanowisk pracy i utrzymywanie sprawności maszyn i urządzeń Analizowanie stanu technicznego maszyn i urządzeń Kontrolowanie przebiegu i efektów remontów maszyn Kontrola, rozliczanie aktualnych serwisantów, poszukiwanie i dobór firm serwisowych Inicjowanie i realizowanie projektów związanych z ulepszaniem procesów w celu wzrostu wydajności, podniesienia jakości produkowanych ...

  • Młodszy specjalista ds. administracyjnych

    Gi Group Sp. z o.o.

    Łódź, Aleksandrów Łódzki, Zgierz, łódzkie

    Miejsce pracy: Aleksandrów ŁódzkiZadania: Obsługa interesantów/ klientów/ pracowników (w tym udzielanie informacji); Przygotowanie korespondencji wewnętrznej do wysyłki; Opieka nad salami konferencyjnymi; Nadzorowanie porządku i czystości powierzonego obszaru, zgłaszanie usterek wyposażenia budynku do obsługi; Rozpisanie faktur zbiorczych; Organizacja spotkań wewnętrznych lub zewnętrznych na polecenie ...

  • IDES od 22 lat lider na rynku usług rekrutacyjnych, doradczych i szkoleniowych w Polsce, dla swojego klienta z branży Przemysł spożywczy poszukuje kandydatów na stanowisko Finance and Administration Director Miejsce pracy: Łódź Zadania / obowiązki: monitoring of financial and accounting reporting functions in the Company; planning and organisation of month end and annual financial closing; organisation of ...

  • Co będzie należało do Twoich obowiązków: nawiązywanie współpracy z osobami poszkodowanymi, którym należy się odszkodowanie oraz utrzymywanie z nimi relacji pomoc Twoim Klientom w kompletowaniu dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia roszczeń odszkodowawczych oraz przekazywanie ich do kancelarii jeżeli poczujesz, że to praca dla Ciebie, to możesz zacząć budować własną strukturę doradców ds. odszkodowań ...

  • TEMPUS A Agencja Pracy Czasowej i Doradztwa Personalnego (KRAZ nr 493) zatrudnia pracowników stałych i tymczasowych dla dużych i średnich firm na terenie województwa łódzkiego oraz mazowieckiego. Obecnie poszukujemy pracowników tymczasowych dla jednego znaszych Klientów na stanowisko:ASYSTENT DS. WPROWADZANIA DANYCHmiejsce pracy: Łódź (Teofilów)CO OFERUJEMY?- umowę zlecenie,- stawkę godzinową 15,50 zł,- Pracę ...

  • Obowiązki: tworzenie i realizacja strategii komunikacji wewnętrznej,przygotowywanie, redagowanie materiałów komunikacyjnych na potrzeby procesu komunikacji wewnętrznej oraz materiałów marketingowych,redagowanie wewnętrznego newslettera oraz wewnętrznej strony internetowej skierowanej do pracowników,współpraca z agencjami w zakresie przygotowania materiałów graficznych,wsparcie w zakresie obsługi ...

  • Obowiązki:koordynacja procesów rekrutacji i selekcji pracowników tymczasowych,samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji i selekcji pracowników tymczasowych,współpraca i wsparcie kadry kierowniczej w zakresie prowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy tymczasowej,prowadzenie niezbędnych statystyk i raportów z realizowanych procesów rekrutacji,współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług ...

  • Zadania: wprowadzanie danych do systemu Excel oraz do aplikacji księgowych, skanowanie i kserowanie dokumentów, segregowanie dokumentów, identyfikacja i wyszukiwanie teczek klientów, archiwizacja dokumentów. Wymagania: umiejętność dobrej obsługi komputera, zaangażowanie, dokładność, odpowiedzialność za powierzone zadania, gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym. Oferujemy: umowę o pracę, zatrudnienie w firmie ...

  • Zadania: wprowadzanie danych do systemu Excel oraz do aplikacji księgowych, skanowanie i kserowanie dokumentów, segregowanie dokumentów, identyfikacja i wyszukiwanie teczek klientów, archiwizacja dokumentów. Wymagania: umiejętność dobrej obsługi komputera, zaangażowanie, dokładność, odpowiedzialność za powierzone zadania, gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym. Oferujemy: umowę o pracę, zatrudnienie w firmie ...

  • Zadania: realizacja zleceń międzynarodowych od klientów i partnerów firmy zgodnie z procedurami, weryfikacja i informowanie klienta o statusach przesyłek, telefoniczna obsługa klientów według obowiązujących standardów, przygotowywanie wycen oraz weryfikacja stawek dla klientów, współpraca z innymi jednostkami firmy. Wymagania: bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, znajomość języka angielskiego- ...

  • Kelly Services, założone w 1946 roku przez William R. Kelly jest międzynarodowym dostawcą rozwiązań HR dla różnego rodzaju klientów biznesowych. Kelly Services realizuje projekty rekrutacyjne w obszarach IT, Finanse, Księgowość, HR, Sprzedaż i Marketing, Inżynieria. Kelly Services ponadto oferuje szereg usług, związanych z konsultingiem oraz outsourcingiem pracowniczym. Dla jednego z naszych klientów ...

  • Opis zadań: Realizacja zadań w zakresie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS): tworzenie odpisu na ZFŚS, planowanie, realizacja i monitorowanie budżetu ZFŚS, comiesięczne naliczanie funduszu świadczeń socjalnych, obsługa oraz rozliczanie ZFŚS, Sporządzanie sprawozdań statystycznych na potrzeby Klienta wewnętrznego Dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów oraz poprawną archiwizację ...

  • ZADANIA posprzedażna obsługa klientów z zachowaniem standardów jakościowych (połączenia przychodzące) kontrola napływających zgłoszeń i ich bieżąca realizacja monitorowanie i zgłaszanie wszelkich niezgodności dot. obsługiwanych procesów sporadyczna telefoniczna dosprzedaż lub udzielanie informacji na temat nowych ofert budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami OCZEKIWANIA komunikatywność i ...

  • Referent ds. konstrukcyjnych

    Adecco Poland Sp. z o.o.

    Łódź, Aleksandrów Łódzki, Zgierz, łódzkie

    Obowiązki: rejestracja dokumentacji konstrukcyjnej kopiowanie, obcinanie i składanie odbitek dokumentacji konstrukcyjnej oznaczanie i opisywanie odbitek zgodnie z przeznaczeniem wydawanie odbitek dokumentacji konstrukcyjnej zgodnie z rozdzielnikiem wydawanie oryginałów rysunków do zmian Wymagania: wykształcenie min. średnie lub w trakcie studiów (mile widziana mechatronika, energetyka, elektrotechnika ...

  • Zadania: realizacja zleceń międzynarodowych od klientów i partnerów firmy zgodnie z procedurami, weryfikacja i informowanie klienta o statusach przesyłek, telefoniczna obsługa klientów według obowiązujących standardów, przygotowywanie wycen oraz weryfikacja stawek dla klientów, współpraca z innymi jednostkami firmy. Wymagania: bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, znajomość języka angielskiego- ...

  • Zadania: realizacja zleceń międzynarodowych od klientów i partnerów firmy zgodnie z procedurami, weryfikacja i informowanie klienta o statusach przesyłek, telefoniczna obsługa klienta według obowiązujących standardów, przygotowywanie wycen i weryfikacja stawek dla klientów, współpraca z innymi jednostkami firmy-znajdującymi się w kraju i zagranicą. Wymagania: motywacja do podjęcia pracy w branży TSL ...

  • Zadania: wprowadzanie danych do systemu Excel oraz do aplikacji księgowych, skanowanie i kserowanie dokumentów, segregowanie dokumentów, identyfikacja i wyszukiwanie teczek klientów, archiwizacja dokumentów. Wymagania: umiejętność dobrej obsługi komputera, zaangażowanie, dokładność, odpowiedzialność za powierzone zadania, gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym. Oferujemy: umowę o pracę, zatrudnienie w firmie ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Łódź" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry