Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Łódź" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

  • Miejsce pracy
  • Region
    • (42)
  • Odległość
  • Branża / kategoria
    • Zobacz więcej »
  • Min. poziom wykształcenia
    • (42)
    • (35)
    • (35)
    • (35)
    • (35)
    • Zobacz więcej »
    • (35)
    • (21)
    • (21)
    • (21)
    • (21)
  • Wymiar etatu
    • (41)
    • (1)
  • Okres publikacji
    • (41)
    • (41)
    • (41)
    • (41)
    • (42)

42 oferty pracy dla: Administracja Biurowa lokalizacja: Łódź

Sortuj według:
  • Marzysz o karierze w branży HR? Interesuje Cię ten obszar i chcesz się w nim rozwijać? Lubisz rozmawiać z ludźmi? Chętnie pomagasz innym?Jeżeli Twoje odpowiedzi na powyższe pytania są twierdzące, to mamy dla Ciebie propozycję:Szukamy właśnie Ciebie, jeśli: znasz biegle j. ukraiński, jak również swobodnie komunikujesz się w j. polskim wykazujesz się zaangażowaniem i motywacją do pracy Twoją mocną stroną ...

  • Obowiązki:realizowanie zleceń spedycyjnych zgodnie z przyjętym zamówieniem,pozyskiwanie nowych klientów,realizacja targetu,zapewnienie wysokiej jakości usług transportowych i profesjonalnej obsługi bieżącym klientom,optymalizacja kosztów,przygotowywanie raportów i zestawień zgodnie z obowiązującymi procedurami spedycyjnymi.Wymagania:1-3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku - warunek ...

  • Dla naszych klientów, dużych, międzynarodowych firm z branży BPO/SSC poszukujemy kandydatów gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w obszarach Administracji międzynarodowej/Księgowości/ Obsługi klienta / Social Media lub Logistyki. Opis stanowiska: Mailowy kontakt z obcojęzycznymi kontrahentami (klient biznesowy) Kompleksowa obsługa zamówień realizowanych za granicą (administracja ...

  • CEE Experts jest butikiem HR specjalizującym się w rekrutacjach średniego i wyższego szczebla oraz konsultingu strategicznym na terenie Europy Środkowej i Wschodniej oraz Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Posiadamy doświadczenie i specjalistyczną wiedzę w obszarach Sprzedaży i Marketingu, HR, Produkcji, Zakupów oraz BPO. Naszymi klientami są znane międzynarodowe korporacje rozwijające się w Środkowej ...

  • Twój zakres obwiązków: W zalezności od preferencji pełenienie roli młodszego specjalisty w dziele HR lub Finanse & Accounting lub dziale Zamówień Stały kontakt z obcojęzycznymi kontrahentami Kompleksowa obsługa administracyjna procesu w języku niemieckim Wsparcie w kontroli procesów oraz tworzenie nowych rozwiązań na potrzeby firmy Stały kontakt z managerami oraz kierownikami działu Nasze wymagania ...

  • Szukasz pracy? Chcesz zdobyć nowe doświadczenie? To właściwy adres! W związku z dynamicznym rozwojem Gi Group obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Zakres obowiązków: realizacja zleconych projektów rekrutacyjnych (temp i perm), obsługa administracyjna zatrudnionych pracowników tymczasowych, zarządzanie i koordynacja pracownikami tymczasowymi, budowanie oraz zarządzanie odpowiednią bazą kandydatów ...

  • Obowiązki:uruchomienia, instalacje i serwis maszyn i linii do produkcji opakowań z tektury u klienta,usuwanie awarii mechanicznych i elektrycznych oraz cykliczne prace konserwacyjne i przeglądy okresowe,raportowanie przebiegu napraw oraz czytanie dokumentacji w języku angielskim.Wymagania:min. 2 lata doświadczenia w pracy w "mobilnym" serwisie maszyn i/lub dziale utrzymania ruchu,doświadczenie w ...

  • Opis stanowiska pracy Wprowadzanie, procesowanie oraz weryfikacja poprawności danych w systemie, Wykonywanie codziennych zadań z oddelegowaniem poważniejszych problemów do przełożonego, Analiza zapytań mailowych oraz kontakt z klientem, Współpraca z innymi placówkami zagranicznymi, Administracja biurowa i wsparcie działu, Drobne tłumaczenia z j. obcego, Współtworzenie i optymalizacja procesów w zakresie ...

  • Grupa Blue Medica jest właścicielem ogólnopolskiej sieci nowoczesnych placówek medycznych. Nasze przychodnie znajdują się w Łodzi, Warszawie, Lublinie, Radomsku, Kielcach, Krakowie, Elblągu, Zgierzu, Lubawce i Bełchatowie. Tworzymy najszybciej rozwijającą się sieć w ochronie zdrowia w Polsce, docelowo planujemy działalność ponad 20 placówek. Prowadzimy stałą rekrutację do Działu Administracyjnego. Zakres ...

  • Numer oferty: StPr/19/1719Obowiązki:Prowadzenie biura, proste czynności kancelaryjne, odbieranie i wysyłka poczty tradycyjnej i elektronicznej, obsługa interesantów.Wymagania:Wymagania konieczne:Umiejętności i uprawnienia:Obsługa urządzeń biurowychbiegła obsługa komputera z obsługą internetuWykształcenie:średnie ogólnokształcąceMiejsce pracy: Dąbrowskiego 225/243/215, 93-231 Łódź, powiat: m. Łódź, woj ...

  • Obowiązki:dokonywanie złożonych analiz finansowych, w określonych obszarach biznesowych, z zachowaniem specyfikacji dla klienta wewnętrznego w skali globalnej,raportowanie wyników analiz z wykorzystaniem dostępnych narzędzi,wyszukiwanie znaczących trendów, w celu identyfikacji odchyleń, wartości odstających,konsultowanie, doradzanie, wyjaśnianie dynamiki zmian w określonym biznesie,wsparcie w logicznym ...

  • Zadania: rejestracja danych w systemie, weryfikacja danych. Wymagania: podstawowa znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, MS Excel) dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, skrupulatność, odpowiedzialność za powierzone zadania, gotowość do pracy na zmiany: 05.00 - 13.00, 13.00 - 21.00 znajomość języka niemieckiego -min. B1. Oferujemy: zatrudnienie na umowę o pracę tymczasową (ZUS, urlop, świadczenia ...

  • Do twoich zadań należeć będzie: Wspieranie administracji w dziale HR Organizacja szkoleń dla pracowników w Niemczech Kontrola dokumentacji, weryfikacja danych Bieżąca współpraca z niemieckojęzycznymi pracownikami firmy kontakt telefoniczny i mailowy Wprowadzanie danych do systemu, sporządzanie raportów stała współpraca z innymi działami firmy, Od kandydatów oczekujemy: Bardzo dobra znajomość jednego z ...

  • Zatrudnimy pracownika biurowego do internetowej obsługi klientów niemiecko- i anglojęzycznych. Wymagana znajomość języka niemieckiego i angielskiego. Gwarantujemy: wysokie zarobki (od 5000-8000 zł netto), elastyczne godziny pracy, dogodną lokalizację w centrum miasta lub możliwość pracy zdalnej, kartę Fitprofit, prywatną opiekę medyczną oraz dodatkowe bonusy pieniężne dla najlepszych

  • Jeśli: chcesz znać lub znasz przepisy prawa pracy, podstawy księgowości i zagadnienia związane z zatrudnieniem, lubisz pracę z komputerem i danymi, interesujesz się rozwojem zawodowym w kierunku administracji personalnej, rekrutacji i prowadzenia szkoleń, posiadasz umiejętności organizacyjne, jesteś́ systematyczny/a, dokładny/a i godny/a zaufania, posługujesz się językiem angielskim w stopniu podstawowym ...

  • What you will do: Process Purchase Requisitions and create Purchase Orders Closely collaborate with your customers, suppliers and internal stakeholders Report your achievements on a daily, weekly and monthly basis Support our further development by identification and implementation of improvements Support and promote a culture where a high quality of work is the norm What you will get: Comfortable ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja Biurowa", w miejscowości "Łódź" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry