Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja biurowa", w miejscowości "śląskie" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwania

Zobacz więcej »
Zobacz więcej »
Zobacz więcej »
Zobacz więcej »

Dołącz do nas!

25 ofert pracy dla: Administracja biurowa, lokalizacja: śląskie
Idea Logistyka Sp. z o.o. Sp. k. #

Specjalista ds. fakturowania / Pracownik administracyjny

Idea Logistyka Sp. z o.o. Sp. k.

Katowice, śląskie

Idea Logistyka Sp. z o.o. Sp. k.

Specjalista ds. fakturowania, wymagane wykształcenie średnie, umiejętności komunikacyjne i organizacyjne. Obowiązki obejmują wystawianie faktur, dokumentację handlową i kontakt z klientami. Oferowane stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, możliwość rozwoju, ubezpieczenie medyczne i grupowe w PZU oraz dobrą atmosferę w pracy. Brak informacji o wynagrodzeniu i harmonogramie pracy.

Specjalista ds. fakturowania, wymagane wykształcenie średnie… pokaż więcej Specjalista ds. fakturowania, wymagane wykształcenie średnie, umiejętności komunikacyjne i organizacyjne. Obowiązki obejmują wystawianie faktur, dokumentację handlową i kontakt z klientami. Oferowane stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, możliwość rozwoju, ubezpieczenie medyczne i grupowe w PZU oraz dobrą atmosferę w pracy. Brak informacji o wynagrodzeniu i harmonogramie pracy.

Ostatnia aktualizacja 5 dni temu

HAYS #

Kierownik ds. obsługi klienta

HAYS

Katowice, śląskie

HAYS

Stanowisko: Kierownik ds. obsługi klienta w Katowicach. Wymagana znajomość języka angielskiego (C1) oraz 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta. Praca stacjonarna, zatrudnienie od zaraz. Benefity: prywatna opieka medyczna, karta multisport. Możliwość rozwoju umiejętności przywódczych oraz udziału w nowych projektach.

Stanowisko: Kierownik ds. obsługi klienta w Katowicach. Wymagana… pokaż więcej Stanowisko: Kierownik ds. obsługi klienta w Katowicach. Wymagana znajomość języka angielskiego (C1) oraz 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta. Praca stacjonarna, zatrudnienie od zaraz. Benefity: prywatna opieka medyczna, karta multisport. Możliwość rozwoju umiejętności przywódczych oraz udziału w nowych projektach.

Ostatnia aktualizacja wczoraj

GRUPA ATERIMA #

Konsultant ds. Rekrutacji

GRUPA ATERIMA

Katowice, śląskie

GRUPA ATERIMA

Stanowisko: Konsultant ds. Rekrutacji. Obowiązki: pozyskiwanie kandydatów do pracy Opiekuna seniorów w Niemczech, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, negocjowanie warunków, przygotowywanie umów. Wymagania: doświadczenie w rekrutacji, dobra organizacja, znajomość j. niemieckiego. Oferujemy: stabilne zatrudnienie, rosnące wynagrodzenie, atrakcyjny system prowizyjny, szkolenia, wsparcie zespołu…

Stanowisko: Konsultant ds. Rekrutacji. Obowiązki: pozyskiwanie… pokaż więcej Stanowisko: Konsultant ds. Rekrutacji. Obowiązki: pozyskiwanie kandydatów do pracy Opiekuna seniorów w Niemczech, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, negocjowanie warunków, przygotowywanie umów. Wymagania: doświadczenie w rekrutacji, dobra organizacja, znajomość j. niemieckiego. Oferujemy: stabilne zatrudnienie, rosnące wynagrodzenie, atrakcyjny system prowizyjny, szkolenia, wsparcie zespołu…

Ostatnia aktualizacja wczoraj

Grafton Recruitment Sp. z o.o. #

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Specjalista ds. wsparcia klienta z angielskim w Katowicach. Wymagana biegłość w polskim (C2) i bardzo dobry angielski (B2). Praca w systemie zmianowym, w tym nocne i weekendowe. Zdalna praca oraz benefity po wdrożeniu. Elastyczny grafik, biuro w centrum Katowic. Możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji.

Specjalista ds. wsparcia klienta z angielskim w Katowicach. Wymagana… pokaż więcej Specjalista ds. wsparcia klienta z angielskim w Katowicach. Wymagana biegłość w polskim (C2) i bardzo dobry angielski (B2). Praca w systemie zmianowym, w tym nocne i weekendowe. Zdalna praca oraz benefity po wdrożeniu. Elastyczny grafik, biuro w centrum Katowic. Możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji.

Ostatnia aktualizacja wczoraj

HAYS #

Cash Collections Specialist z językiem angielskim oraz czeskim

HAYS

Kraków lub Katowice, śląskie

HAYS

Stanowisko: Cash Collections Specialist z językiem angielskim i czeskim. Lokalizacja: Kraków lub Katowice. Umowa na 6 miesięcy, możliwy kontrakt B2B lub umowa o pracę tymczasową. Praca hybrydowa (3 dni biuro, 2 dni zdalnie). Wymagane: 3 lata doświadczenia, biegła znajomość języka angielskiego i czeskiego na poziomie C1. Zakres obowiązków: windykacja należności, rozwiązywanie problemów z fakturami…

Stanowisko: Cash Collections Specialist z językiem angielskim i… pokaż więcej Stanowisko: Cash Collections Specialist z językiem angielskim i czeskim. Lokalizacja: Kraków lub Katowice. Umowa na 6 miesięcy, możliwy kontrakt B2B lub umowa o pracę tymczasową. Praca hybrydowa (3 dni biuro, 2 dni zdalnie). Wymagane: 3 lata doświadczenia, biegła znajomość języka angielskiego i czeskiego na poziomie C1. Zakres obowiązków: windykacja należności, rozwiązywanie problemów z fakturami…

Ostatnia aktualizacja wczoraj

Smart-HR #

Pomoc Administracyjno-Biurowa – ½ etatu

Smart-HR

Katowice, śląskie

Smart-HR

Stanowisko: Pomoc Administracyjno-Biurowa – ½ etatu. Wymagana dobra znajomość MS Office, umiejętności organizacyjne. Oferowane elastyczne godziny pracy, ½ etatu w ramach umowy o pracę lub zlecenia, narzędzia do pracy oraz możliwość rozwoju zawodowego. Praca w instytucji o ugruntowanej pozycji.

Stanowisko: Pomoc Administracyjno-Biurowa – ½ etatu. Wymagana dobra… pokaż więcej Stanowisko: Pomoc Administracyjno-Biurowa – ½ etatu. Wymagana dobra znajomość MS Office, umiejętności organizacyjne. Oferowane elastyczne godziny pracy, ½ etatu w ramach umowy o pracę lub zlecenia, narzędzia do pracy oraz możliwość rozwoju zawodowego. Praca w instytucji o ugruntowanej pozycji.

Ostatnia aktualizacja 2 dni temu

HAYS #

Customer Service Specialist with German

HAYS

Katowice, śląskie

HAYS

Position: Customer Service Specialist with German. Location: Katowice. Responsibilities include managing orders, addressing complaints, and coordinating with teams. Requirements include proficiency in German (B2+) and English (B2), and customer service experience. Offer includes a package of benefits and an international environment. No specific salary or schedule information provided.

Position: Customer Service Specialist with German. Location: Katowice… pokaż więcej Position: Customer Service Specialist with German. Location: Katowice. Responsibilities include managing orders, addressing complaints, and coordinating with teams. Requirements include proficiency in German (B2+) and English (B2), and customer service experience. Offer includes a package of benefits and an international environment. No specific salary or schedule information provided.

Ostatnia aktualizacja 2 dni temu

HAYS #

Administrator/ka Danych

HAYS

Katowice, śląskie

HAYS

Stanowisko: Administrator/ka Danych w Katowicach. Oferowane wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia, pakiet benefitów. Praca hybrydowa - 2-3 dni w biurze, pozostałe dni zdalnie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Wymagane 2-letnie doświadczenie w administracji danych, znajomość języka angielskiego oraz pakietu Office. Atutem będzie znajomość systemów zarządzania danymi. Proces…

Stanowisko: Administrator/ka Danych w Katowicach. Oferowane… pokaż więcej Stanowisko: Administrator/ka Danych w Katowicach. Oferowane wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia, pakiet benefitów. Praca hybrydowa - 2-3 dni w biurze, pozostałe dni zdalnie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Wymagane 2-letnie doświadczenie w administracji danych, znajomość języka angielskiego oraz pakietu Office. Atutem będzie znajomość systemów zarządzania danymi. Proces…

Ostatnia aktualizacja 2 dni temu

Smart-HR #

Kierownik ds. Projektów (fundusze unijne i dotacje)

Smart-HR

Katowice, śląskie

Smart-HR

Kierownik ds. Projektów (fundusze unijne i dotacje). Wymagane: 4-letnie doświadczenie, znajomość przepisów, umiejętności zarządzania zespołem i analityczne. Oferowane: umowa o pracę lub B2B, praca stacjonarna, możliwość rozwoju, szkolenia, nowoczesne narzędzia, przyjazne środowisko pracy, dodatki (dofinansowanie nauki, posiłków, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna).

Kierownik ds. Projektów (fundusze unijne i dotacje). Wymagane… pokaż więcej Kierownik ds. Projektów (fundusze unijne i dotacje). Wymagane: 4-letnie doświadczenie, znajomość przepisów, umiejętności zarządzania zespołem i analityczne. Oferowane: umowa o pracę lub B2B, praca stacjonarna, możliwość rozwoju, szkolenia, nowoczesne narzędzia, przyjazne środowisko pracy, dodatki (dofinansowanie nauki, posiłków, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna).

Ostatnia aktualizacja 3 dni temu

Smart-HR #

Zastępca Głównej Księgowej

Smart-HR

Ruda Śląska, śląskie

Smart-HR

Zatrudnienie na stanowisku Zastępcy Głównej Księgowej. Obowiązki: prowadzenie ksiąg handlowych, dokumentacji księgowej, sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych, nadzór nad obiegiem dokumentów. Wymagania: doświadczenie w księgowości, znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych, umiejętność pracy w zespole. Oferowane: umowa o pracę na pełen etat, atrakcyjne…

Zatrudnienie na stanowisku Zastępcy Głównej Księgowej. Obowiązki… pokaż więcej Zatrudnienie na stanowisku Zastępcy Głównej Księgowej. Obowiązki: prowadzenie ksiąg handlowych, dokumentacji księgowej, sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych, nadzór nad obiegiem dokumentów. Wymagania: doświadczenie w księgowości, znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych, umiejętność pracy w zespole. Oferowane: umowa o pracę na pełen etat, atrakcyjne…

Ostatnia aktualizacja 3 dni temu

 Asistwork Sp z o.o. #

Pracownik/pracownica administracji

Asistwork Sp z o.o.

Sosnowiec, śląskie

 Asistwork Sp z o.o.

Stanowisko: Pracownik/pracownica administracji. Wymagana dyspozycyjność: 2 dni w tygodniu, 6-8 godzin dziennie. Oferujemy zatrudnienie na umowę zlecenie, elastyczny grafik oraz stałą opiekę koordynatora. Możliwość zdobycia doświadczenia w księgowości i administracji. Preferowane osoby uczące się lub studiujące.

Stanowisko: Pracownik/pracownica administracji. Wymagana… pokaż więcej Stanowisko: Pracownik/pracownica administracji. Wymagana dyspozycyjność: 2 dni w tygodniu, 6-8 godzin dziennie. Oferujemy zatrudnienie na umowę zlecenie, elastyczny grafik oraz stałą opiekę koordynatora. Możliwość zdobycia doświadczenia w księgowości i administracji. Preferowane osoby uczące się lub studiujące.

Ostatnia aktualizacja 3 dni temu

HAYS #

Obsługa klienta z językiem angielskim

HAYS

Katowice, śląskie

HAYS

Stanowisko: Obsługa klienta z językiem angielskim w Katowicach. Stabilne zatrudnienie (3 miesiące umowy), praca w systemie zmianowym (pon.-sob., 7:00-19:00). Benefity: Karta Multisport, prywatna opieka medyczna Lux Med. Wymagana bardzo dobra znajomość angielskiego (min. B2), dobra organizacja pracy. Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku.

Stanowisko: Obsługa klienta z językiem angielskim w Katowicach… pokaż więcej Stanowisko: Obsługa klienta z językiem angielskim w Katowicach. Stabilne zatrudnienie (3 miesiące umowy), praca w systemie zmianowym (pon.-sob., 7:00-19:00). Benefity: Karta Multisport, prywatna opieka medyczna Lux Med. Wymagana bardzo dobra znajomość angielskiego (min. B2), dobra organizacja pracy. Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku.

Ostatnia aktualizacja 3 dni temu

HAYS #

Cash Collection Specialist z językiem portugalskim

HAYS

Katowice, Kraków ( praca hybrydowa), śląskie

HAYS

Stanowisko: Cash Collection Specialist z językiem portugalskim. Lokalizacja: Kraków, Katowice (praca hybrydowa). Umowa na 6 miesięcy, opcja B2B lub umowa o pracę tymczasową. Wymagane: 3 lata doświadczenia, biegłość w angielskim i portugalskim na poziomie C1. Obowiązki: komunikacja z klientami, zarządzanie należnościami, analiza wyników. Praca w międzynarodowym środowisku. Brak informacji o…

Stanowisko: Cash Collection Specialist z językiem portugalskim… pokaż więcej Stanowisko: Cash Collection Specialist z językiem portugalskim. Lokalizacja: Kraków, Katowice (praca hybrydowa). Umowa na 6 miesięcy, opcja B2B lub umowa o pracę tymczasową. Wymagane: 3 lata doświadczenia, biegłość w angielskim i portugalskim na poziomie C1. Obowiązki: komunikacja z klientami, zarządzanie należnościami, analiza wyników. Praca w międzynarodowym środowisku. Brak informacji o…

Ostatnia aktualizacja 3 dni temu

ATERIMA WORK #

Pracownik sekretariatu

ATERIMA WORK

Żory, śląskie

ATERIMA WORK

Pracownik sekretariatu w Żorach. Wymagana minimum średnie wykształcenie, bardzo dobra znajomość MS Office i języka angielskiego. Zatrudnienie na umowę zlecenie z opcją przejścia na umowę o pracę tymczasową. Stawka godzinowa: 34 zł brutto. Praca od poniedziałku do piątku, 8:00-16:00. Oferowane stabilne zatrudnienie, terminowe wypłaty, premia za polecenia oraz pomoc koordynatora. Wolne weekendy…

Pracownik sekretariatu w Żorach. Wymagana minimum średnie… pokaż więcej Pracownik sekretariatu w Żorach. Wymagana minimum średnie wykształcenie, bardzo dobra znajomość MS Office i języka angielskiego. Zatrudnienie na umowę zlecenie z opcją przejścia na umowę o pracę tymczasową. Stawka godzinowa: 34 zł brutto. Praca od poniedziałku do piątku, 8:00-16:00. Oferowane stabilne zatrudnienie, terminowe wypłaty, premia za polecenia oraz pomoc koordynatora. Wolne weekendy…

Ostatnia aktualizacja 4 dni temu

ATERIMA WORK #

Pracownik sekretariatu

ATERIMA WORK

Jastrzębie-Zdrój, śląskie

ATERIMA WORK

Stanowisko: Pracownik sekretariatu. Wynagrodzenie: 34 zł/h brutto. Umowa: Umowa zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę. Godziny pracy: Poniedziałek - piątek, 8:00 - 16:00. Miejsce: Żory. Wymagania: Średnie wykształcenie, dobra znajomość MS Office i języka angielskiego. Oferowane benefity: stabilne zatrudnienie, terminowe przelewy wynagrodzeń, premie za polecenia, wolne weekendy, opieka…

Stanowisko: Pracownik sekretariatu. Wynagrodzenie: 34 zł/h brutto… pokaż więcej Stanowisko: Pracownik sekretariatu. Wynagrodzenie: 34 zł/h brutto. Umowa: Umowa zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę. Godziny pracy: Poniedziałek - piątek, 8:00 - 16:00. Miejsce: Żory. Wymagania: Średnie wykształcenie, dobra znajomość MS Office i języka angielskiego. Oferowane benefity: stabilne zatrudnienie, terminowe przelewy wynagrodzeń, premie za polecenia, wolne weekendy, opieka…

Ostatnia aktualizacja 4 dni temu

ATERIMA WORK #

Pracownik sekretariatu

ATERIMA WORK

Pawłowice, śląskie

ATERIMA WORK

Stanowisko: Pracownik sekretariatu. Wynagrodzenie: 34 zł brutto za godzinę. Zatrudnienie na umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę tymczasową. Godziny pracy: poniedziałek-piątek, 8:00-16:00. Miejsce pracy: Żory. Wymagana dobra znajomość MS Office i języka angielskiego. Benefits: premie za polecenia, wolne weekendy, wsparcie koordynatora, terminowe wynagrodzenia. Doświadczenie na…

Stanowisko: Pracownik sekretariatu. Wynagrodzenie: 34 zł brutto za… pokaż więcej Stanowisko: Pracownik sekretariatu. Wynagrodzenie: 34 zł brutto za godzinę. Zatrudnienie na umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę tymczasową. Godziny pracy: poniedziałek-piątek, 8:00-16:00. Miejsce pracy: Żory. Wymagana dobra znajomość MS Office i języka angielskiego. Benefits: premie za polecenia, wolne weekendy, wsparcie koordynatora, terminowe wynagrodzenia. Doświadczenie na…

Ostatnia aktualizacja 4 dni temu

ZoltOs.pl Aleksandra Żółtowska-Ostroszczyk #

Asystent Kierownika Projektów - Katowice

ZoltOs.pl Aleksandra Żółtowska-Ostroszczyk

Katowice, śląskie

ZoltOs.pl Aleksandra Żółtowska-Ostroszczyk

Stanowisko: Asystent Kierownika Projektów w Katowicach. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie w projektach, umiejętności w MS Project i Office. Oferowane: praca w korporacji energetycznej, szkolenia zawodowe, doświadczenie w zarządzaniu projektami, wynagrodzenie adekwatne do umiejętności + premia kwartalna. Wymagana gotowość do podróży służbowych.

Stanowisko: Asystent Kierownika Projektów w Katowicach. Wymagania… pokaż więcej Stanowisko: Asystent Kierownika Projektów w Katowicach. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie w projektach, umiejętności w MS Project i Office. Oferowane: praca w korporacji energetycznej, szkolenia zawodowe, doświadczenie w zarządzaniu projektami, wynagrodzenie adekwatne do umiejętności + premia kwartalna. Wymagana gotowość do podróży służbowych.

Ostatnia aktualizacja 5 dni temu

ZoltOs.pl Aleksandra Żółtowska-Ostroszczyk #

Pracownik Obsługi Kancelaryjnej - Katowice

ZoltOs.pl Aleksandra Żółtowska-Ostroszczyk

Katowice, śląskie

ZoltOs.pl Aleksandra Żółtowska-Ostroszczyk

Stanowisko: Pracownik Obsługi Kancelaryjnej. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, dobra znajomość komputera, zdolności analityczne, umiejętność pracy w zespole. Obowiązki: obsługa korespondencji, skanowanie, rejestracja korespondencji. Wynagrodzenie: 28,10 zł brutto za godzinę. Godziny pracy: pon.-pt. 7:00-15:00. Praca w dużej korporacji energetycznej. Brak informacji o benefitach i…

Stanowisko: Pracownik Obsługi Kancelaryjnej. Wymagania: wykształcenie… pokaż więcej Stanowisko: Pracownik Obsługi Kancelaryjnej. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, dobra znajomość komputera, zdolności analityczne, umiejętność pracy w zespole. Obowiązki: obsługa korespondencji, skanowanie, rejestracja korespondencji. Wynagrodzenie: 28,10 zł brutto za godzinę. Godziny pracy: pon.-pt. 7:00-15:00. Praca w dużej korporacji energetycznej. Brak informacji o benefitach i…

Ostatnia aktualizacja 5 dni temu

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy - "Administracja biurowa", w miejscowości "śląskie" na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Dołącz do nas!