#

Zatrudnimy doświadczoną księgową/księgowego

Petra Sp. z o.o.

Zielona Góra, lubuskie

Opis stanowiska pracy

Biuro Petra - ogólnopolski dostawca nowoczesnych usług księgowych, lider w regionie, zatrudniający obecnie ponad 30 osób, w związku z ciągłym rozwojem poszukuje specjalistów i ekspertów w dziedzinie pełnej księgowości.

 

Jeśli samodzielność, zaangażowanie i potrzeba rozwoju to Twoje cechy

 

- zapraszamy Cię do naszego zespołu!

 

Zatrudnimy doświadczoną księgową/księgowego. Dodatkowym atutem będzie znajomość języka rosyjskiego.

 

Zakres obowiązków:

 

1. Ewidencja dokumentów i operacji księgowych, w tym co najmniej:

- ewidencja dokumentów sprzedaży, w tym operacji z zagranicą,

- ewidencja i kwalifikacja dokumentów kosztowych,

- ewidencja innych dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych (m.in. księgowanie wyciągów bankowych, raportów kasowych, dokumentów płacowych i innych),

- znajomość zasad gospodarki magazynowej i ewidencja operacji magazynowych.

2. Praktyczne stosowanie w pracy przepisów ustawy o rachunkowości, w tym co najmniej:

- sporządzanie pełnych sprawozdań finansowych,

- wycena oraz inwentaryzacja aktywów i pasywów.

3. Sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT i CIT, podatki lokalne, WHT), zastosowanie wiedzy podatkowej w praktyce oraz kwalifikacja operacji gospodarczych zgodnie z przepisami podatkowymi.

4. Sporządzanie innych sprawozdań, w tym NBP, GUS, wnioski kredytowe, leasingowe itp.

5. Kontakt z klientem oraz reprezentacja klienta w sprawach podatkowych przed US.

 

Jak pracujemy?

Świadczymy usługi księgowe w oparciu o dedykowany system finansowo-księgowy – intuicyjny, wyposażony w wiele narzędzi wspierających pracę (m.in. automatyzacje, kontrola poprawności i kompletności).

Każdy z nas odpowiada samodzielnie za pewien odcinek pracy, jednak zawsze jest przestrzeń na konsultacje, dzielenie się wiedzą i zespołowe rozwiązywanie problemów.

Obsługujemy firmy od samozatrudnionych, przez firmy budowlane i transportowe, do rozbudowanych sieci handlowych, producentów oraz liderów rynku e-commerce. Świadczymy usługi przedsiębiorcom zagranicznym oraz firmom z kapitałem obcym.

Jeżeli masz doświadczenie w kierowaniu zespołem, rozliczaniu gospodarki magazynowej czy produkcji lub znasz języki obce – u nas będzie realna możliwość wykorzystania tego w bieżącej pracy, z przełożeniem na wysokość wynagrodzenia.

 

Miejsce i warunki pracy

W naszym Centrum Księgowym przy ul. Dekoracyjnej w Zielonej Górze zapewniamy:

- nowocześnie urządzone, klimatyzowane biura

- brak problemów z parkingiem

- pomieszczenie socjalne (kawa, herbata, woda – do wyboru i bez limitu)

- praca od 8.00 do 16.00 z opcją elastycznego podejścia.

 

Co oferujemy?

- stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się firmie

- uczciwe wynagrodzenie adekwatne do Twoich kompetencji i zaangażowania

- nowoczesne i przyjazne miejsce do samorealizacji zawodowej

- szkolenia i kulturę dzielenia się wiedzą

- przestrzeń do kreowania własnej ścieżki kariery

a ponadto: karty Multisport, spotkania i wyjazdy integracyjne, benefity w ramach akcji „wspieramy mamy”.

 

Zapraszamy do Petry!

 

Prosimy o dopisanie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby tej i przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

 

 

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Wymagania

Wymagania:

- praktyczne doświadczenie pozwalające na wykonywanie ww. zadań - min. dwa lata na stanowisku o cechach samodzielnego księgowego,
- bardzo dobra znajomość aktualnych przepisów oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce,
- zdolność analitycznego myślenia oraz samodzielność w planowaniu i organizowaniu pracy,
- rzetelność, elastyczność i zaangażowanie,
- komunikatywność i umiejętność współpracy - w zespole oraz w ramach obsługi klientów,
- nastawienie na rozwój i świadomość konieczności ciągłego doskonalenia zawodowego.

Prezentacja firmy

-

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
5 500PLN - 6 500PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi