HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Zastępstwo recepcyjne
Miejsce pracy: WarszawaNumer referencyjny: RC/10/2018
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
• Bieżąca obsługa recepcyjna (gości, spotkań, centrali telefonicznej);
• Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą;
• Dokonywanie zamówień biurowych;
• Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów;
• Inne prace administracyjno-biurowe.
Wymagania:
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
• Doświadczenie na podobnym stanowisku;
• Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
• Samodzielność i dobra organizacja pracy;
• Wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
• Zatrudnienie w terminie 05.11 – 31.12;
• Pracę na pełen etat, od poniedziałku do piątku;
• Wynagrodzenie w wysokości 15zł/h brutto;
• Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.