#

zastępca naczelnika wydziału

Komenda Powiatowa Policji w Otwocku

Otwock, mazowieckie

Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Otwocku

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

zastępca naczelnika wydziału Wydział Wspomagający

Komenda Powiatowa Policji w Otwocku
ul. Pułaskiego 7a
05-400 Otwock

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracą Zespołu Finansów i Zaopatrzenia oraz Zespołu Prezydialnego.
  • Nadzór nad zapewnieniem obsługi finansowej policjantów i pracowników Komendy Powiatowej Policji w Otwocku.
  • Zapewnienie prawidłowego stanu techniczno-budowlanego nieruchomości użytkowych przez Komendę Powiatową Policji w Otwocku oraz jednostki podległe.
  • Realizacja zadań we współpracy z wydziałami merytorycznymi Komendy Stołecznej Policji, samorządami lokalnymi oraz instytucjami w zakresie pozyskiwania darowizn rzeczowych i finansowych na rzecz Policji.
  • Zapewnienie stanu czystości terenu i pomieszczeń Komendy Powiatowej Policji w Otwocku i jednostek podległych.
  • Nadzór nad prowadzeniem gospodarki mandatowej w Komendzie Powiatowej Policji w Otwocku.
  • Nadzór nad prowadzeniem gospodarki mieszkaniowej w Komendzie Powiatowej Policji w Otwocku.
  • Nadzór nad realizacją zadań z dziedziny profilaktycznej opieki zdrowotnej policjantów i pracowników Komendy Powiatowej Policji w Otwocku.
  • Organizowanie testów sprawności fizycznej dla policjantów Komendy Powiatowej Policji w Otwocku i zapewnienie sprawozdawczości w tym zakresie.
  • Nadzór i kontrola nad postępowaniami szkodowymi prowadzonymi w Wydziale Wspomagającym.
  • Opracowywanie projektów przepisów prawnych wydawanych przez Komendanta Powiatowego Policji w Otwocku oraz zapewnienie warunków do bieżącego zapoznawania się z przepisami prawa i procedurami przez policjantów i pracowników.
  • Nadzór nad gromadzeniem, przechowywaniem i opracowywaniem zasobu archiwalnego komendy, brakowaniem dokumentacji oraz nadzorowanie i koordynowanie działalności archiwalnej w komórkach organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Otwocku.


Warunki pracy

- Praca w systemie 8 godzinnym,
- Odrębne stanowisko pracy wyposażone w komputer i inne sprzęty biurowe,



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Zespół Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego
Komendy Powiatowej Policji w Otwocku
tel: 22 60-41-280

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
pożądane: w obszarze administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej "poufne"
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • poświadczenia bezpieczeństwa
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-11-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/11/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi